Luottotietomerkintä ja starttiraha?
Miten nämä kaksi passaavat yhteen???
Starttiraha ja luottotiedot?
7
6054
Vastaukset
- YRYITYSKÖ?
Eli saako starttirahaa jos on luottotietohäirömerkintä?
- asdasdadsads
Itse sain starttirahan, vaikka luottotiedot on menneet pari vuotta sitten.
Täytyy vain todistaa, että kaikki perintätoimiston sekä ulosottotoimiston velat ja maksut ovat suoritettu!
Sinulla ei saa siis olla ulosotossa mitään velkoja, muuten ei starttirahaa tule. - åreår'aer
asdasdadsads kirjoitti:
Täytyy vain todistaa, että kaikki perintätoimiston sekä ulosottotoimiston velat ja maksut ovat suoritettu!
Sinulla ei saa siis olla ulosotossa mitään velkoja, muuten ei starttirahaa tule.onko?
- Hinni
Tai jos verovelkaa on, niin siitä pitää olla sovittuna takaisinmaksusuunnitelma.
Ulosotolla tai veloilla ei kait muuten väliä, mutta rahoituksen kanssa voi tulla ongelmia. Starttirahaan luottotiedot ei vaikuta. Starttirahaa hakiessa liikeideasia ja liiketoimintasuunnitelmasi arvioidaan. Jos toiminta on sellaista, että et tarvitse ulkopuolista rahoitusta, niin en usko että startillekaan on estettä. Yrittäjänä toimiminen voi olla vaikeaa ilman luottotietoja... en tiedä. - Anonyymi
asdasdadsads kirjoitti:
Sinulla ei saa siis olla ulosotossa mitään velkoja, muuten ei starttirahaa tule.Eli sama kuin kuolema
- unelmien toteuttaja
tämä oli hyvä kuulla täältä...mutta asia kannattaa varmistaa mol.fi sivun kautta....tuossa voi olla järkeä että jos on velkaa vielä jäljellä eivätä anna startti rahaa siinä pelossa että menis niillä rahoilla maksamaan velkoja....en usko et luottotiedoilla on merkitystä starttirahan saamiseen =) itse olen perustmassa yrityksen 3-4 vuoden päästä ja olen siihen menneessä maksanut velkani pois,mutta luottotiedoista en niin välitä ovatko kadonneet vai ei...
- Anonyymi
Starttiraha ja luottotiedot liittyy toisiinsa vähän kuin käteenveto ja suolakurkun istutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t235058Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo612979Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122880HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1422800Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi151572Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861570Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271466Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091211- 681090
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei204919