Luottotietomerkintä ja starttiraha?
Miten nämä kaksi passaavat yhteen???
Starttiraha ja luottotiedot?
7
5527
Vastaukset
- YRYITYSKÖ?
Eli saako starttirahaa jos on luottotietohäirömerkintä?
- asdasdadsads
Itse sain starttirahan, vaikka luottotiedot on menneet pari vuotta sitten.
Täytyy vain todistaa, että kaikki perintätoimiston sekä ulosottotoimiston velat ja maksut ovat suoritettu!
Sinulla ei saa siis olla ulosotossa mitään velkoja, muuten ei starttirahaa tule. - åreår'aer
asdasdadsads kirjoitti:
Täytyy vain todistaa, että kaikki perintätoimiston sekä ulosottotoimiston velat ja maksut ovat suoritettu!
Sinulla ei saa siis olla ulosotossa mitään velkoja, muuten ei starttirahaa tule.onko?
- Hinni
Tai jos verovelkaa on, niin siitä pitää olla sovittuna takaisinmaksusuunnitelma.
Ulosotolla tai veloilla ei kait muuten väliä, mutta rahoituksen kanssa voi tulla ongelmia. Starttirahaan luottotiedot ei vaikuta. Starttirahaa hakiessa liikeideasia ja liiketoimintasuunnitelmasi arvioidaan. Jos toiminta on sellaista, että et tarvitse ulkopuolista rahoitusta, niin en usko että startillekaan on estettä. Yrittäjänä toimiminen voi olla vaikeaa ilman luottotietoja... en tiedä. - Anonyymi
asdasdadsads kirjoitti:
Sinulla ei saa siis olla ulosotossa mitään velkoja, muuten ei starttirahaa tule.Eli sama kuin kuolema
- unelmien toteuttaja
tämä oli hyvä kuulla täältä...mutta asia kannattaa varmistaa mol.fi sivun kautta....tuossa voi olla järkeä että jos on velkaa vielä jäljellä eivätä anna startti rahaa siinä pelossa että menis niillä rahoilla maksamaan velkoja....en usko et luottotiedoilla on merkitystä starttirahan saamiseen =) itse olen perustmassa yrityksen 3-4 vuoden päästä ja olen siihen menneessä maksanut velkani pois,mutta luottotiedoista en niin välitä ovatko kadonneet vai ei...
- Anonyymi
Starttiraha ja luottotiedot liittyy toisiinsa vähän kuin käteenveto ja suolakurkun istutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202393Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3131317- 65969
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai54950- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35757Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan268692Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35691