Luottotietomerkintä ja starttiraha?
Miten nämä kaksi passaavat yhteen???
Starttiraha ja luottotiedot?
7
5407
Vastaukset
- YRYITYSKÖ?
Eli saako starttirahaa jos on luottotietohäirömerkintä?
- asdasdadsads
Itse sain starttirahan, vaikka luottotiedot on menneet pari vuotta sitten.
Täytyy vain todistaa, että kaikki perintätoimiston sekä ulosottotoimiston velat ja maksut ovat suoritettu!
Sinulla ei saa siis olla ulosotossa mitään velkoja, muuten ei starttirahaa tule. - åreår'aer
asdasdadsads kirjoitti:
Täytyy vain todistaa, että kaikki perintätoimiston sekä ulosottotoimiston velat ja maksut ovat suoritettu!
Sinulla ei saa siis olla ulosotossa mitään velkoja, muuten ei starttirahaa tule.onko?
- Hinni
Tai jos verovelkaa on, niin siitä pitää olla sovittuna takaisinmaksusuunnitelma.
Ulosotolla tai veloilla ei kait muuten väliä, mutta rahoituksen kanssa voi tulla ongelmia. Starttirahaan luottotiedot ei vaikuta. Starttirahaa hakiessa liikeideasia ja liiketoimintasuunnitelmasi arvioidaan. Jos toiminta on sellaista, että et tarvitse ulkopuolista rahoitusta, niin en usko että startillekaan on estettä. Yrittäjänä toimiminen voi olla vaikeaa ilman luottotietoja... en tiedä. - Anonyymi
asdasdadsads kirjoitti:
Sinulla ei saa siis olla ulosotossa mitään velkoja, muuten ei starttirahaa tule.Eli sama kuin kuolema
- unelmien toteuttaja
tämä oli hyvä kuulla täältä...mutta asia kannattaa varmistaa mol.fi sivun kautta....tuossa voi olla järkeä että jos on velkaa vielä jäljellä eivätä anna startti rahaa siinä pelossa että menis niillä rahoilla maksamaan velkoja....en usko et luottotiedoilla on merkitystä starttirahan saamiseen =) itse olen perustmassa yrityksen 3-4 vuoden päästä ja olen siihen menneessä maksanut velkani pois,mutta luottotiedoista en niin välitä ovatko kadonneet vai ei...
- Anonyymi
Starttiraha ja luottotiedot liittyy toisiinsa vähän kuin käteenveto ja suolakurkun istutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897