HC-Nokia

Ei niin hyvän isä

Miksi HC-Nokiassa pelaavat pojat eivät ole tasavertaisia? Poikani joukkueessa esim. kaikkien ei tarvitse maksaa kausimaksua,johtuuko tämä siitä että parempia pelaajia koitetaan pitää seurassa.....EI VOI YMMÄRTÄÄ!!!

28

3814

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivusta kuullut

Minäkin olen vahingossa kuullut moisen jutun,tosin puhujat olivat Pyryn junioreita.

• 500 SLK

On ennenkin käynyt niin että ei ole kaikkien tarvinnut maksaa Nokialais seurassa.Tilintarkastajat on vastuussa kysäskääpä vai onko ent. pankinjohtaja

• ..Topias
        500 SLK kirjoitti:

On ennenkin käynyt niin että ei ole kaikkien tarvinnut maksaa Nokialais seurassa.Tilintarkastajat on vastuussa kysäskääpä vai onko ent. pankinjohtaja

Jos oikeesti haluat tietää niin kysy kyseisen joukkueen joukkueenjohtajalta. Hän on vastuussa rahankäytöstä. Jos joukkueessa on päätetty että jonkun ei tarvikse jostain syystä maksaa jotain maksua, ei siinä tilintarkastajalla ole mitään sanomista. Oletko ollut mukana kokouksissa joissa asioita on päätetty ?

Mutta asiasta. Jos tuo on totta ja kyseessä on junnujoukkue ja syy on tosiaan että parempia pelaajia halutaan pitää seurassa (eikä joku muu kuten epäilen) niin väärälle tielle on lähdetty.

• Capri ii
        ..Topias kirjoitti:

Jos oikeesti haluat tietää niin kysy kyseisen joukkueen joukkueenjohtajalta. Hän on vastuussa rahankäytöstä. Jos joukkueessa on päätetty että jonkun ei tarvikse jostain syystä maksaa jotain maksua, ei siinä tilintarkastajalla ole mitään sanomista. Oletko ollut mukana kokouksissa joissa asioita on päätetty ?

Mutta asiasta. Jos tuo on totta ja kyseessä on junnujoukkue ja syy on tosiaan että parempia pelaajia halutaan pitää seurassa (eikä joku muu kuten epäilen) niin väärälle tielle on lähdetty.

Ei sellasia kokouksia paljon pidetä joissa annetaan joillekkin pelaajille maksuvapaus ,kyllä ne on yhden tai kahden äijän sopimuksia ja takuulla tilintarkastajat huomaa.Tällainen junnujoukkuekin on nokialla ollut Piste.

• Tietävä1

Höpö, höpö. En usko ollenkaan tuollaista. Olen asiaa läheltä seurannut ja ei ole niin hyvää vielä tullut vastaan tällaisessa seurassa. Sosiaalisia perusteita voi olla alentamassa maksua toki, mutta avoimesti sekin kaikille näkyy. Yhdellä kysymyksellä JJ:lle asia selviää, eikä tarvitse netissä kysellä.

• 19 + 10 = ?

Tottakai vapautuksia tulee jos vain muutamat osallistuvat talkoisiin. Pösilöt.

• vasen laita

taitaa olla Pyryn kommunisti äijien juttuja, ovat nääs pikkase kateellisia toimivasta organisaatiosta.

• ååååååååååååååååå

Vois HC Nokia ja Pyry järjestää myös pikkupelaajien vanhemmille kurssin. Aiheena voisi olla "Jääkiekko on lapselle kiva HARRASTUS." Kurssilla voi käsitellä, että vanhempien (yleensä isien) ei pitäisi elää omaa särkynyttä haavetta jääkiekkosankaruudesta lapsensa kautta.

Kamalaa katseltavaa kun isi tekee ekaluokkalaisesta NHL tähteä. Lapsi on lapsi ja lapsen pitää saada olla lapsi. Elämässä on muutakin kuin jääkiekko.

Kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, että lätkä on hyvä harrastus. Mukavaa, että Nokialta löytyy kiekkoonkin nykyään valinnan varaa.

• kaukalopsykologi

Olen huomannut saman ilmiön. Suurin osa vanhemmista on kuitenkin fiksuja. Fanaattisia faijoja mahtuu joka lajiin. Se on vahinko kun lapset ei voi vanhempiaan valkata. Iskän fanaattisuus voi tuoda lapselle suuria ongelmia.

• ååååååååååååååååå

Yllä mainittu herra vetää pilke silmäkulmassa. Tällä yhdellä möllillä ei sellaista löydy.

• Valahtanut Ville
        ååååååååååååååååå kirjoitti:

Yllä mainittu herra vetää pilke silmäkulmassa. Tällä yhdellä möllillä ei sellaista löydy.

Kyllä itse olen sitä mieltä että molemmat seurat ovat seksiä täynnä! Jos vulkaanista maailmankuvaa aikoinaan hahmoteltaessa oltaisiin otettu huomioon ponihännät ja rekkakuskit, näitä problemaattisia yhtälöitä ei olisi havaittavissa. Sen sijaan jos salaisesti valottaisin hieman molempien seurojen arkea.
        Pyry syö iltaisin makkaraa. Kaljapullo toisessa kourassa. Televisiosta tulee hikisten uutisraivaajien arkea ja Pyryllä jumalakin käy kylässä vain joka toinen torstai. HC nap nap nap, kiekko liikkuu ja herättää tunteita!

-Tipsu

• Alaskantti

Itse olen neutraali kyseisen seurasodan suhteen, käyn katsomassa molempia pelejä ja tykkään lajista paljon. Pyryn toiminnasta haluaisin kuitenkin sen verran sanoa, että edustuspelien järjestysmiehet ovat erikoisia. Käyvät HC:n poikiin kiinni ja riepottelevat vaikka he eivät ulkopuolisen silmin tee mitään väärää, seisovat pukukoppinsa edessä? Kerran taisin nähdä portailla seisovan järkkärin jopa lyövän jota kuta?

• napnapnap

*Lamminkuilu

• kynää
        Alaskantti kirjoitti:

Itse olen neutraali kyseisen seurasodan suhteen, käyn katsomassa molempia pelejä ja tykkään lajista paljon. Pyryn toiminnasta haluaisin kuitenkin sen verran sanoa, että edustuspelien järjestysmiehet ovat erikoisia. Käyvät HC:n poikiin kiinni ja riepottelevat vaikka he eivät ulkopuolisen silmin tee mitään väärää, seisovat pukukoppinsa edessä? Kerran taisin nähdä portailla seisovan järkkärin jopa lyövän jota kuta?

Sieltä pukukoppien edestä hätistetään pois myös pyryn juniorit ihan samalla tavalla kuin muutkin. Syy on se, että jos esim. pleksi hajoaa lapsien päälle, niin tulee rumaa jälkeä. Joku voi loukkaantua todella vakavasti ja pyryn edustus joutuu maksumieheksi.
        Ei sieltä ilkeyttä ketään pois ajeta, mutta jotkut nyt vaan on niin puupäitä, että heille joutunee rumasti sanomaankin.

• ville von voltti

Eiköhän ne pelaajien pilaajat siirtyny hc;hen joku vuos sitten. muistakaa että pyry on kouluttanu 95% hc;n valmentajista

• HC:n mutteri
        napnapnap kirjoitti:

*Lamminkuilu

pyryn pojat ajakaa lapaseen!!!!

ps. orangin isä-ukko on!!! h*m*!

• Timppali

juu juu oikein johtohahmo, ha ha :D

• ..Topias

Ulkopuoliselle seuraajalle NoPy HC nokittelu antaa kyllä vähän huonon kuvan molemmista. Kannattaa nyt molempien keskittyä omiin asioihinsa ja lopettaa naapuriseuran asioiden kommentointi kokonaan. Asioita pitää hoitaa siten mikä on parasta lajille ja pelaajille. Kyllä näin pienessä kylässä pitää pystyä yhteistyöhön jos meinaa ettei kaikki aktiiviharrastajat valu Tampereelle.

• kukinolli

taitaa olla niin että määrä ei ratkaise vaan laatu ja sehän on ihan oikein jos ajatellaan seuran jatkuvuutta.

• leuhka
        kukinolli kirjoitti:

taitaa olla niin että määrä ei ratkaise vaan laatu ja sehän on ihan oikein jos ajatellaan seuran jatkuvuutta.

Matkalla jostain, jonnekkin taas,
        kimpassa kahden, näin kuljetaan.
        SEURAA ei muiden kaivatakaan,
        ystävät kahden vaan.

Joillekkin paistaa aurinko ain’
        toisille pelkkä heijastus vain.
        Auringon paiste pinnalta kuun,
        jo mullekkin näin kantautuu.

Kumpikin meistä, kulkiessaan,
        nähnyt on monta yönkulkijaa.
        Kerrota niistä ei kuintenkaan,
        toisilleen korkeintaan.

• Dick Joseph
        leuhka kirjoitti:

Matkalla jostain, jonnekkin taas,
        kimpassa kahden, näin kuljetaan.
        SEURAA ei muiden kaivatakaan,
        ystävät kahden vaan.

Joillekkin paistaa aurinko ain’
        toisille pelkkä heijastus vain.
        Auringon paiste pinnalta kuun,
        jo mullekkin näin kantautuu.

Kumpikin meistä, kulkiessaan,
        nähnyt on monta yönkulkijaa.
        Kerrota niistä ei kuintenkaan,
        toisilleen korkeintaan.

Yksi asia tähän keskusteluun on kyllä pakko tuoda esille. Tuolla hallilla kun pyörii joukkueenjohtajia ja valmentajia, muuta talkoo väkeä, niin he ovat paikalla muutamia lukuun ottamatta PELKÄSTÄÄN lajin ja ennenkaikkea sen harrastajien eli lasten takia.

Siksi suunnaton vitutus tulee siittä että kun on "väärän" värinen takki päällä on automaattisesti mulkku tai ajattelee politiikasta/lajista tietyllä tavalla. Asiahan näin ei ole vaan kyseiset toimijat olisivat harrastustoiminnassa mukana oli seura mikä hyvänsä. Siellä ollaan sen takia että on ikäluokka jossa voi harrastaa, se löytyy tällä hetkellä vain toiselta ja moni ei ole selvittänyt edes miksi näin on.

Vielä kerran ei moniakaan kiinnosta mikä se seura on missä toimitaan! Siksi keskustelkaa siellä hallillakin joskus pelistä pelinä ja politiikoista omine asioineen.

• old hockey
        Dick Joseph kirjoitti:

Yksi asia tähän keskusteluun on kyllä pakko tuoda esille. Tuolla hallilla kun pyörii joukkueenjohtajia ja valmentajia, muuta talkoo väkeä, niin he ovat paikalla muutamia lukuun ottamatta PELKÄSTÄÄN lajin ja ennenkaikkea sen harrastajien eli lasten takia.

Siksi suunnaton vitutus tulee siittä että kun on "väärän" värinen takki päällä on automaattisesti mulkku tai ajattelee politiikasta/lajista tietyllä tavalla. Asiahan näin ei ole vaan kyseiset toimijat olisivat harrastustoiminnassa mukana oli seura mikä hyvänsä. Siellä ollaan sen takia että on ikäluokka jossa voi harrastaa, se löytyy tällä hetkellä vain toiselta ja moni ei ole selvittänyt edes miksi näin on.

Vielä kerran ei moniakaan kiinnosta mikä se seura on missä toimitaan! Siksi keskustelkaa siellä hallillakin joskus pelistä pelinä ja politiikoista omine asioineen.

Koko jääurheilun Nokialla,saanut jo monen ikäluokan harrastaja määrät lähes nolliin, talouspuolikin taitaa olla aika sekaisin,leirimaksuja ym muita pyöritetään yksityishenkilöiden tilien läpi eikä seuran tilien kautta,jopa kaupungin päättävät elimet (liikuntatoimi) ovat hyväksyneet ko seuran koko nokian jääurheilua johtavaksi elimeksi

• Juts juu
        old hockey kirjoitti:

Koko jääurheilun Nokialla,saanut jo monen ikäluokan harrastaja määrät lähes nolliin, talouspuolikin taitaa olla aika sekaisin,leirimaksuja ym muita pyöritetään yksityishenkilöiden tilien läpi eikä seuran tilien kautta,jopa kaupungin päättävät elimet (liikuntatoimi) ovat hyväksyneet ko seuran koko nokian jääurheilua johtavaksi elimeksi

Juu miten mahotonta et ac harjottaa tapparan jääkiakkoilijoita , kesäkauden pelaavat jalkapalloa kui se skulaa mikseivät mee hc nokiaan

• old hockey
        Juts juu kirjoitti:

Juu miten mahotonta et ac harjottaa tapparan jääkiakkoilijoita , kesäkauden pelaavat jalkapalloa kui se skulaa mikseivät mee hc nokiaan

ac?
        Tappara? miten liittyy tähän
        Jalkapallo? miten liittyy tähän
        Onko hcnokiassa jo jalkapallo porukkakin ?
        juts juts......

• achcahahahhahaha

vaikutusta jos pojan isä vaikka on valmentaja/ohjaaja ettei tarvitsis maksaa kausimaksua.. pojat ei voi olla tasavertaisia koska kaikki on kuitenkin erilaisia:) isien lompakot taas pitäisi olla siinä kohtaa tasavertaisia kun niitä kausimaksuja maksetaan ettei Persaukisille kommunisteille tule pahamieli!!!!!!!!!!!!!!

• marsupilami666

Pentikäisen atte tulossa pyryyn, villi huhu

• Kommarit alas

Pyryläiset on siis kommareita? Hyvä tietää, pyryyn ei mennä.

• Cordini

Vie kundi AC harj. siellä on pelkkiä rotareita siellä on hyvä harrastaa leijonien seassa. Laatuauto alle ja kauluspaita päälle ja pääset itseäs parenpaan seuraan

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe