Miksi HC-Nokiassa pelaavat pojat eivät ole tasavertaisia? Poikani joukkueessa esim. kaikkien ei tarvitse maksaa kausimaksua,johtuuko tämä siitä että parempia pelaajia koitetaan pitää seurassa.....EI VOI YMMÄRTÄÄ!!!
HC-Nokia
28
3814
Vastaukset
- Sivusta kuullut
Minäkin olen vahingossa kuullut moisen jutun,tosin puhujat olivat Pyryn junioreita.
- 500 SLK
On ennenkin käynyt niin että ei ole kaikkien tarvinnut maksaa Nokialais seurassa.Tilintarkastajat on vastuussa kysäskääpä vai onko ent. pankinjohtaja
- ..Topias
500 SLK kirjoitti:
On ennenkin käynyt niin että ei ole kaikkien tarvinnut maksaa Nokialais seurassa.Tilintarkastajat on vastuussa kysäskääpä vai onko ent. pankinjohtaja
Jos oikeesti haluat tietää niin kysy kyseisen joukkueen joukkueenjohtajalta. Hän on vastuussa rahankäytöstä. Jos joukkueessa on päätetty että jonkun ei tarvikse jostain syystä maksaa jotain maksua, ei siinä tilintarkastajalla ole mitään sanomista. Oletko ollut mukana kokouksissa joissa asioita on päätetty ?
Mutta asiasta. Jos tuo on totta ja kyseessä on junnujoukkue ja syy on tosiaan että parempia pelaajia halutaan pitää seurassa (eikä joku muu kuten epäilen) niin väärälle tielle on lähdetty. - Capri ii
..Topias kirjoitti:
Jos oikeesti haluat tietää niin kysy kyseisen joukkueen joukkueenjohtajalta. Hän on vastuussa rahankäytöstä. Jos joukkueessa on päätetty että jonkun ei tarvikse jostain syystä maksaa jotain maksua, ei siinä tilintarkastajalla ole mitään sanomista. Oletko ollut mukana kokouksissa joissa asioita on päätetty ?
Mutta asiasta. Jos tuo on totta ja kyseessä on junnujoukkue ja syy on tosiaan että parempia pelaajia halutaan pitää seurassa (eikä joku muu kuten epäilen) niin väärälle tielle on lähdetty.Ei sellasia kokouksia paljon pidetä joissa annetaan joillekkin pelaajille maksuvapaus ,kyllä ne on yhden tai kahden äijän sopimuksia ja takuulla tilintarkastajat huomaa.Tällainen junnujoukkuekin on nokialla ollut Piste.
- Tietävä1
Höpö, höpö. En usko ollenkaan tuollaista. Olen asiaa läheltä seurannut ja ei ole niin hyvää vielä tullut vastaan tällaisessa seurassa. Sosiaalisia perusteita voi olla alentamassa maksua toki, mutta avoimesti sekin kaikille näkyy. Yhdellä kysymyksellä JJ:lle asia selviää, eikä tarvitse netissä kysellä.
- 19 + 10 = ?
Tottakai vapautuksia tulee jos vain muutamat osallistuvat talkoisiin. Pösilöt.
- vasen laita
taitaa olla Pyryn kommunisti äijien juttuja, ovat nääs pikkase kateellisia toimivasta organisaatiosta.
- ååååååååååååååååå
Vois HC Nokia ja Pyry järjestää myös pikkupelaajien vanhemmille kurssin. Aiheena voisi olla "Jääkiekko on lapselle kiva HARRASTUS." Kurssilla voi käsitellä, että vanhempien (yleensä isien) ei pitäisi elää omaa särkynyttä haavetta jääkiekkosankaruudesta lapsensa kautta.
Kamalaa katseltavaa kun isi tekee ekaluokkalaisesta NHL tähteä. Lapsi on lapsi ja lapsen pitää saada olla lapsi. Elämässä on muutakin kuin jääkiekko.
Kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, että lätkä on hyvä harrastus. Mukavaa, että Nokialta löytyy kiekkoonkin nykyään valinnan varaa.- kaukalopsykologi
Olen huomannut saman ilmiön. Suurin osa vanhemmista on kuitenkin fiksuja. Fanaattisia faijoja mahtuu joka lajiin. Se on vahinko kun lapset ei voi vanhempiaan valkata. Iskän fanaattisuus voi tuoda lapselle suuria ongelmia.
- ååååååååååååååååå
Yllä mainittu herra vetää pilke silmäkulmassa. Tällä yhdellä möllillä ei sellaista löydy.
- Valahtanut Ville
ååååååååååååååååå kirjoitti:
Yllä mainittu herra vetää pilke silmäkulmassa. Tällä yhdellä möllillä ei sellaista löydy.
Kyllä itse olen sitä mieltä että molemmat seurat ovat seksiä täynnä! Jos vulkaanista maailmankuvaa aikoinaan hahmoteltaessa oltaisiin otettu huomioon ponihännät ja rekkakuskit, näitä problemaattisia yhtälöitä ei olisi havaittavissa. Sen sijaan jos salaisesti valottaisin hieman molempien seurojen arkea.
Pyry syö iltaisin makkaraa. Kaljapullo toisessa kourassa. Televisiosta tulee hikisten uutisraivaajien arkea ja Pyryllä jumalakin käy kylässä vain joka toinen torstai. HC nap nap nap, kiekko liikkuu ja herättää tunteita!
-Tipsu - Alaskantti
Itse olen neutraali kyseisen seurasodan suhteen, käyn katsomassa molempia pelejä ja tykkään lajista paljon. Pyryn toiminnasta haluaisin kuitenkin sen verran sanoa, että edustuspelien järjestysmiehet ovat erikoisia. Käyvät HC:n poikiin kiinni ja riepottelevat vaikka he eivät ulkopuolisen silmin tee mitään väärää, seisovat pukukoppinsa edessä? Kerran taisin nähdä portailla seisovan järkkärin jopa lyövän jota kuta?
- napnapnap
*Lamminkuilu
- kynää
Alaskantti kirjoitti:
Itse olen neutraali kyseisen seurasodan suhteen, käyn katsomassa molempia pelejä ja tykkään lajista paljon. Pyryn toiminnasta haluaisin kuitenkin sen verran sanoa, että edustuspelien järjestysmiehet ovat erikoisia. Käyvät HC:n poikiin kiinni ja riepottelevat vaikka he eivät ulkopuolisen silmin tee mitään väärää, seisovat pukukoppinsa edessä? Kerran taisin nähdä portailla seisovan järkkärin jopa lyövän jota kuta?
Sieltä pukukoppien edestä hätistetään pois myös pyryn juniorit ihan samalla tavalla kuin muutkin. Syy on se, että jos esim. pleksi hajoaa lapsien päälle, niin tulee rumaa jälkeä. Joku voi loukkaantua todella vakavasti ja pyryn edustus joutuu maksumieheksi.
Ei sieltä ilkeyttä ketään pois ajeta, mutta jotkut nyt vaan on niin puupäitä, että heille joutunee rumasti sanomaankin. - ville von voltti
Eiköhän ne pelaajien pilaajat siirtyny hc;hen joku vuos sitten. muistakaa että pyry on kouluttanu 95% hc;n valmentajista
- HC:n mutteri
napnapnap kirjoitti:
*Lamminkuilu
pyryn pojat ajakaa lapaseen!!!!
ps. orangin isä-ukko on!!! h*m*! - Timppali
juu juu oikein johtohahmo, ha ha :D
- ..Topias
Ulkopuoliselle seuraajalle NoPy HC nokittelu antaa kyllä vähän huonon kuvan molemmista. Kannattaa nyt molempien keskittyä omiin asioihinsa ja lopettaa naapuriseuran asioiden kommentointi kokonaan. Asioita pitää hoitaa siten mikä on parasta lajille ja pelaajille. Kyllä näin pienessä kylässä pitää pystyä yhteistyöhön jos meinaa ettei kaikki aktiiviharrastajat valu Tampereelle.
- kukinolli
taitaa olla niin että määrä ei ratkaise vaan laatu ja sehän on ihan oikein jos ajatellaan seuran jatkuvuutta.
- leuhka
kukinolli kirjoitti:
taitaa olla niin että määrä ei ratkaise vaan laatu ja sehän on ihan oikein jos ajatellaan seuran jatkuvuutta.
Matkalla jostain, jonnekkin taas,
kimpassa kahden, näin kuljetaan.
SEURAA ei muiden kaivatakaan,
ystävät kahden vaan.
Joillekkin paistaa aurinko ain’
toisille pelkkä heijastus vain.
Auringon paiste pinnalta kuun,
jo mullekkin näin kantautuu.
Kumpikin meistä, kulkiessaan,
nähnyt on monta yönkulkijaa.
Kerrota niistä ei kuintenkaan,
toisilleen korkeintaan. - Dick Joseph
leuhka kirjoitti:
Matkalla jostain, jonnekkin taas,
kimpassa kahden, näin kuljetaan.
SEURAA ei muiden kaivatakaan,
ystävät kahden vaan.
Joillekkin paistaa aurinko ain’
toisille pelkkä heijastus vain.
Auringon paiste pinnalta kuun,
jo mullekkin näin kantautuu.
Kumpikin meistä, kulkiessaan,
nähnyt on monta yönkulkijaa.
Kerrota niistä ei kuintenkaan,
toisilleen korkeintaan.Yksi asia tähän keskusteluun on kyllä pakko tuoda esille. Tuolla hallilla kun pyörii joukkueenjohtajia ja valmentajia, muuta talkoo väkeä, niin he ovat paikalla muutamia lukuun ottamatta PELKÄSTÄÄN lajin ja ennenkaikkea sen harrastajien eli lasten takia.
Siksi suunnaton vitutus tulee siittä että kun on "väärän" värinen takki päällä on automaattisesti mulkku tai ajattelee politiikasta/lajista tietyllä tavalla. Asiahan näin ei ole vaan kyseiset toimijat olisivat harrastustoiminnassa mukana oli seura mikä hyvänsä. Siellä ollaan sen takia että on ikäluokka jossa voi harrastaa, se löytyy tällä hetkellä vain toiselta ja moni ei ole selvittänyt edes miksi näin on.
Vielä kerran ei moniakaan kiinnosta mikä se seura on missä toimitaan! Siksi keskustelkaa siellä hallillakin joskus pelistä pelinä ja politiikoista omine asioineen. - old hockey
Dick Joseph kirjoitti:
Yksi asia tähän keskusteluun on kyllä pakko tuoda esille. Tuolla hallilla kun pyörii joukkueenjohtajia ja valmentajia, muuta talkoo väkeä, niin he ovat paikalla muutamia lukuun ottamatta PELKÄSTÄÄN lajin ja ennenkaikkea sen harrastajien eli lasten takia.
Siksi suunnaton vitutus tulee siittä että kun on "väärän" värinen takki päällä on automaattisesti mulkku tai ajattelee politiikasta/lajista tietyllä tavalla. Asiahan näin ei ole vaan kyseiset toimijat olisivat harrastustoiminnassa mukana oli seura mikä hyvänsä. Siellä ollaan sen takia että on ikäluokka jossa voi harrastaa, se löytyy tällä hetkellä vain toiselta ja moni ei ole selvittänyt edes miksi näin on.
Vielä kerran ei moniakaan kiinnosta mikä se seura on missä toimitaan! Siksi keskustelkaa siellä hallillakin joskus pelistä pelinä ja politiikoista omine asioineen.Koko jääurheilun Nokialla,saanut jo monen ikäluokan harrastaja määrät lähes nolliin, talouspuolikin taitaa olla aika sekaisin,leirimaksuja ym muita pyöritetään yksityishenkilöiden tilien läpi eikä seuran tilien kautta,jopa kaupungin päättävät elimet (liikuntatoimi) ovat hyväksyneet ko seuran koko nokian jääurheilua johtavaksi elimeksi
- Juts juu
old hockey kirjoitti:
Koko jääurheilun Nokialla,saanut jo monen ikäluokan harrastaja määrät lähes nolliin, talouspuolikin taitaa olla aika sekaisin,leirimaksuja ym muita pyöritetään yksityishenkilöiden tilien läpi eikä seuran tilien kautta,jopa kaupungin päättävät elimet (liikuntatoimi) ovat hyväksyneet ko seuran koko nokian jääurheilua johtavaksi elimeksi
Juu miten mahotonta et ac harjottaa tapparan jääkiakkoilijoita , kesäkauden pelaavat jalkapalloa kui se skulaa mikseivät mee hc nokiaan
- old hockey
Juts juu kirjoitti:
Juu miten mahotonta et ac harjottaa tapparan jääkiakkoilijoita , kesäkauden pelaavat jalkapalloa kui se skulaa mikseivät mee hc nokiaan
ac?
Tappara? miten liittyy tähän
Jalkapallo? miten liittyy tähän
Onko hcnokiassa jo jalkapallo porukkakin ?
juts juts......
- achcahahahhahaha
vaikutusta jos pojan isä vaikka on valmentaja/ohjaaja ettei tarvitsis maksaa kausimaksua.. pojat ei voi olla tasavertaisia koska kaikki on kuitenkin erilaisia:) isien lompakot taas pitäisi olla siinä kohtaa tasavertaisia kun niitä kausimaksuja maksetaan ettei Persaukisille kommunisteille tule pahamieli!!!!!!!!!!!!!!
- marsupilami666
Pentikäisen atte tulossa pyryyn, villi huhu
- Kommarit alas
Pyryläiset on siis kommareita? Hyvä tietää, pyryyn ei mennä.
- Cordini
Vie kundi AC harj. siellä on pelkkiä rotareita siellä on hyvä harrastaa leijonien seassa. Laatuauto alle ja kauluspaita päälle ja pääset itseäs parenpaan seuraan
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618