Liputtomat, älkää kiirehtikö!

...

Ei kannata tehdä vielä tarjouksia huutonetissä. Kun keikkapäivä lähestyy, viimeiset kaupataan pois pilkkahinnalla. Itse sain viikkoa ennen Metallican keikkoja 70 euron arvoisen kenttälipun kuudella kympillä.

6

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heikutarallaa

      Kiireisiltä otetaan rahat pois. Kyllä lippuja saa just ennen keikkapäivää ihan normihintaan ja jopa allekkin.

      • max245

        Metallican Hartwall Arenan keikalle trokari kaupitteli arenan ulkopuolella lippuja 40 egellä, joten kannattaa odottaa!
        Trokarit myivät myös Porissa Sonisphere lippuja porttien ulkopuolella ALEhintaan!
        Madonnan lippuja sai kaksi yhden hinnalla jne.

        Malttia!


    • että...

      jäisin liputtomaksi. Ostin lipun trokarilta hintaan 175e. :(

      Pakko, oisin vetänyt ranteet auki, jos ois liputtomuuden vuoksi jäänyt keikka väliin.

      • maximus66

        Käyn konserteissa paljon, kaikissa niissä, jotak on myyty loppuun hetkessä, on ollut lippuja saatavilla paikanpäällä. Arenan edessä ei tarvitse seisoa "odottavan näköisenä", kuin korkeintaan viisi minuuttia, niin trokari kävelee SINUN luo ja kysyy tarttetko lippua.

        Senverran paljon on v***ttanut tuo trokari toiminta, että olen asiaa seurannut. En itse vedä ranteita tai hae hirttoköyttä, jos en saa lippuja, vaan lähden pelipaikalle.
        Ja varmasti saan halvemmalla, kuin huuto.netistä.

        Ilmiannoin yhden AMMATTITROKARIN verottajalle ja kas kummaa, nyt myy huutonetissä jotain sälää.
        Tiedän myös, että hän ellä ei ole toista nikkiä siellä, koska juttu oli vähän isompi case.


      • jussihki
        maximus66 kirjoitti:

        Käyn konserteissa paljon, kaikissa niissä, jotak on myyty loppuun hetkessä, on ollut lippuja saatavilla paikanpäällä. Arenan edessä ei tarvitse seisoa "odottavan näköisenä", kuin korkeintaan viisi minuuttia, niin trokari kävelee SINUN luo ja kysyy tarttetko lippua.

        Senverran paljon on v***ttanut tuo trokari toiminta, että olen asiaa seurannut. En itse vedä ranteita tai hae hirttoköyttä, jos en saa lippuja, vaan lähden pelipaikalle.
        Ja varmasti saan halvemmalla, kuin huuto.netistä.

        Ilmiannoin yhden AMMATTITROKARIN verottajalle ja kas kummaa, nyt myy huutonetissä jotain sälää.
        Tiedän myös, että hän ellä ei ole toista nikkiä siellä, koska juttu oli vähän isompi case.

        Ei sille trokarille kannattaisi niitä rahoja antaa vaikka sen lipun saisi alennuksella. Trokaaminen voisi loppua vain, jos siitä tulis niille oikeasti takkiin - ja se ois mahdollista vain, jos kukaan ei ostais niiltä lippuja vähään aikaan, mihinkään hintaan. Mut toi on tietenkin liian idealistista, aina löytyy näitä "ranteet auki" tyyppejä jotka ne liput ostaa.
        Tietenkin trokaamisen vois lopettaa noi lipunmyyntifirmat: Nimet vaan lippuihin ja henkkarilla sisään (turvatarkastus on kuitenkin, joten ei edes hidasta sisäänpääsyä). Ei sen tartte mikään kansalaisoikeus olla että jos on lipun ostanut, niin sen saa myydä eteenpäin. Jos ei sitten keikalle pääse, niin se on voi voi .... tai sit lipun vois palauttaa myyntipisteeseen ja jäis kulujen verran tappiolle. Ei oo vaikeeta - lipunmyyjät vaan ei halua tätä, nehän päinvastoin itsekin rahastaa jälkimarkkinoilla.


    • Fani vuodesta -95

      Niinhän se on mutta ostin jo liput huuto.netin kautta. Hintaa oli niin että hirvitti etenkin kun joku häirikkö teki väliin korkeita huutoja (myös muihin vastaaviin kohteisiin joten ei ollut lippumyyjän kaveri) mutta onneksi kohteen myyjä oli huomannut asian ja ilmoittanut siitä ylläpitoon. Olin myös itse yhteydessä Huuto.netin ylläpitoon ihmeteltyäni kilpahuutajan katoamista tiedoista. Saatuani sieltä tiedon mitä oli tapahtunut ilmoitin sen edelleen myyjälle ja ehdotin hinnasta sopimista. Pääsimme sopimukseen lopullisesta hinnasta joten se ei ollut aivan sitä luokkaa kuin mikä jäi näkyviin voittohuudoksi. Tänään sain liput ja ne ovat aitoja kioskista ostettuja lippuja, huh helpotus. Ja paikat ovat niitä salin parhaita.
      Huomauttaisin kuitenkin että levy ilmestyy vasta ensi kuussa ja se saattaa vaikuttaa lippujen hintapyyntöihin. Eli jos levy floppaa, hinnat halventuvat mutta jos se on niin hyvä kuin väitetään voi olla hankalaa löytää enää järjellisen hintaisia lippuja, ainakaan muualta kuin takarivistä. Ja siitä maksaa vaikka vähän ylimääräistä tässä tapauksessa kun tietää jo tarkalleen missä on 22.2.2010.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      95
      2028
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      419
      1569
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1116
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1072
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1035
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      969
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      940
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe