Onko kenelläkään tietoa, että mistä voi ostaa lippuja kyseiseen tapahtumaan?
Rukan karaokekarnevaalit
4
1216
Vastaukset
- tyytymätön tytön tyllerö
on se maailma outo,ensiksi Ruka-tunturi pilattiin rakentamalla tyhmän näköisiä hotelleja,mökkejä ja
kaikkea muuta mikä ei sovi tunturiin.
Sitten tehtiin Rukasta rihkamatori jolla kusetetaan tyhmää turistia.
Ja nyt Ja nyt hävetkää vieläkö karaole-saaste leviää Rukalle.
On aikoihin eletty.On aikoihin eletty.- Kuusamossa asuva EI kuusamolainen
Mä olen samaa mieltä tuosta että Ruka pitää rakentaa ihan tukkoon ..ja näyttää vielä kaiken lisäksi niin niin rumalta kuka idiootti tuollaisia keksiikin rakentaa?? voi voi sanon minä
Ja muutenkin Rukan ympäristö näyttää järkyttävän siivottomalta..kahtokaapa kaikki miltä näyttää S-marketilta ylös vaaralle.. voi pyhä jyssäys miten epäsiistin näköistä..vois vaikka harkita pättäjät seuraavaksi maisemointia.. HUH HUH!
- keitsi putjaa tunturis
onks ne ruvennu rahastaab karaokella
tyhmyys menee meinaan ohi tajunnan - diktaattori papoleon
tällä päivämäärällä määrättään seuraavata;
-musiikin kaikenlainen epäpuhtas esittäminen julukisella paikalla on ehtottomasti kielletty
-sanojen lukeminen konneelta on laalun aikana ehtotomastikielletty
-kaakenlainen irstaus ja luonnon pilikkaaminen on ehtotomasti kielletty
Etesvastuusen saatettaan kaikenlaaset rikkeen tekijät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659