Missä merkeissä/malleissa on ajopäiväkirja xls tai txt tms. muodossa ja helposti pc:lle siirrettävissä.
Onko kukaan päässyt testaamaan ajotavan ja kellonaikojen mukautuvaa navigointia? Toimiiko?
(leluhan se on, mutta ainoa tietämäni naisääni, joka ei hermostu vaikka 100kertaa menen vastoin ohjeita)
Ajopäiväkirja ja oppiva navigaattori
3
1629
Vastaukset
- ToNppa
Oppimisesta en osaa sanoa, mutta ajopäiväkirja löytyy ainakin Navigonin kalliimman pään laitteista.
http://faq.navigon.com/opencms/germany/fi/faq_standalone.html?id=1161&content_identifier=faq&faqTopic=ajopäiväkirja- brave2k9
Minulla on Navigonin ajopäiväkirja.
Se soveltuu vain henkilöille jotka etukäteen suunnittelevat matkansa ja viitsivät käyttää aikaa ajopäiväkirjamerkintöihin. Muuten tuote on hyvä.
itse etsin nyt parempaa ajopäiväkirjan tekijää.
Ts sen pitää kertätä kaikki 'suosikeiksi' merkityt paikat automaattisesti.
Ajon syyn voin merkitä heti tai vasta tietokoneella.
Paikka kyllä kertoo miksi olen siellä käynyt. - Uskomattoman helppoo
brave2k9 kirjoitti:
Minulla on Navigonin ajopäiväkirja.
Se soveltuu vain henkilöille jotka etukäteen suunnittelevat matkansa ja viitsivät käyttää aikaa ajopäiväkirjamerkintöihin. Muuten tuote on hyvä.
itse etsin nyt parempaa ajopäiväkirjan tekijää.
Ts sen pitää kertätä kaikki 'suosikeiksi' merkityt paikat automaattisesti.
Ajon syyn voin merkitä heti tai vasta tietokoneella.
Paikka kyllä kertoo miksi olen siellä käynyt.Itse tuskailin ajopäiväkirjojen kanssa pitkään ja yritin löytää helppoa ratkaisua ongelmaan. Vuoden verran olen käyttänyt kännykkää ja bluetooth gps-kombinaatiota. GPS-paikannin makso muutaman kympin ei sen enempää. Palvelu löytyy osoitteesta:
http://www.myhelmi.com
Ajot rekisteröityvät 100% automaattisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203