Kiinnostaisi mitä kyseisestä yhdistelmästä syntyisi. Joku joka on tätä kokeillut?
Neitsyt+Leijona= ?
3
797
Vastaukset
- n..n
Yhden parin tiedän jotka olleet yhdessä 40 vuotta. Vanhemmiten suhde kuulemma parantunut enempi kun leijona on oppinut ymmärtämään ettei ehkä olekaan se luomakunnan kruunu. Kyseisessä suhteessa neitsyt päättää ja leijona toimii. Mutta kyllä on joutunut kärsivällisyys koetukselle monestikin kuulemma. :)
- jt1111
Jos olet neitsyt,älä ikinänä sekoo leijonaan ei ole muutakuin harmia olin yli 20 kimpassa lähti mierontielle minä lähdin enkä päiväkään ole katunut.
- Vapaa nainen
Itse olen neitsyt horoskooppi merkiltäni.
Leijona on tulimerkki ja neitsyt maamerkki. Eivät todellakaan sovi yhteen!!!
7 vuotta katselin sitä avioliittoani ja sitten päätin, että tämä "poikamies" aviomieheni saa jatkossa rillutella vapaasti ja tavata ketä naisia lystää, mutta itse en siihen "haaremiin" jäänyt.
Ainoastaan sitä kaduin, että kestin niinkin kauan sitä uskottomuutta.
Sinkkuna olen nyt suht tyytyväinen elämääni; kun ei enää tarvitse odotella milloin mies suvaitsee tulla kotiin, jos tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664