ZyXel P660HW-D1 + Sonera Extra 10/2M

Liianhidasta

Ei oikeen saa tuota luvattua nopeutta irti ja en keksi millään että missä vika voisi olla. Eikä osanneet sanoa Soneran aspassakaan. Modeemin konfisivu näyttää about 3000/700 eli nopeus jää luvatusta todella kauas. Onko jollain muulla ollut samanlaista ongelmaa?

4

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • liianhidasta

Mulla on tossa näköjään toisiks uusin firmware ja koitin ladata uusinta mutta sivut herjas ettei tiedostoa löydy.. Viimeksi kun päivitin firmiksen niin nopeus vaan laski entisestään, ei ollut kyllä silloinkaan 10/2 vaan about 4/1.. Alkaa pikkuhiljaa raivostuttaa.

• virta päälle
        liianhidasta kirjoitti:

Mulla on tossa näköjään toisiks uusin firmware ja koitin ladata uusinta mutta sivut herjas ettei tiedostoa löydy.. Viimeksi kun päivitin firmiksen niin nopeus vaan laski entisestään, ei ollut kyllä silloinkaan 10/2 vaan about 4/1.. Alkaa pikkuhiljaa raivostuttaa.

miksi ihmeessä et osta uutta modeemia??????mitä odotat?

• liianhidasta
        virta päälle kirjoitti:

miksi ihmeessä et osta uutta modeemia??????mitä odotat?

Miks mä ostaisin uuden kun ei ole takuuta että toimii silläkään jos vika onkin piuhoissa eikä modeemissa?

Tänään soitin Zyxelin tukeen ja siellä hyvä asiakaspalvelija kertoi, että hänellä itsellään on vastaava modeemi ja pelaa soneran kanssa täysin eikä tarvinnut mitään asetuksia muuttaa. Soneran tuesta nyt ei jälleen kerran saanut mitään muuta irti kuin että soita Helpsoniin tai tilaa korjaaja.

Nyt täytyy vaan etsiä joku kaveri joka voi lainata omaa modeemiaan, että voi koittaa sillä saako täyden nopeuden niin saa selvyyden onko vika modeemissa vai jossain muualla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      82
      5872
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      129
      3965
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      46
      3919
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3594
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2948
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2497
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2214
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2121
    9. 33
      2109
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      445
      1823
    Aihe