Ei oikeen saa tuota luvattua nopeutta irti ja en keksi millään että missä vika voisi olla. Eikä osanneet sanoa Soneran aspassakaan. Modeemin konfisivu näyttää about 3000/700 eli nopeus jää luvatusta todella kauas. Onko jollain muulla ollut samanlaista ongelmaa?
ZyXel P660HW-D1 + Sonera Extra 10/2M
4
669
Vastaukset
auttoi joskus kun päivitin modeemin firmwaren.
katso tuolta ohjeita:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/628724- liianhidasta
Mulla on tossa näköjään toisiks uusin firmware ja koitin ladata uusinta mutta sivut herjas ettei tiedostoa löydy.. Viimeksi kun päivitin firmiksen niin nopeus vaan laski entisestään, ei ollut kyllä silloinkaan 10/2 vaan about 4/1.. Alkaa pikkuhiljaa raivostuttaa.
- virta päälle
liianhidasta kirjoitti:
Mulla on tossa näköjään toisiks uusin firmware ja koitin ladata uusinta mutta sivut herjas ettei tiedostoa löydy.. Viimeksi kun päivitin firmiksen niin nopeus vaan laski entisestään, ei ollut kyllä silloinkaan 10/2 vaan about 4/1.. Alkaa pikkuhiljaa raivostuttaa.
miksi ihmeessä et osta uutta modeemia??????mitä odotat?
- liianhidasta
virta päälle kirjoitti:
miksi ihmeessä et osta uutta modeemia??????mitä odotat?
Miks mä ostaisin uuden kun ei ole takuuta että toimii silläkään jos vika onkin piuhoissa eikä modeemissa?
Tänään soitin Zyxelin tukeen ja siellä hyvä asiakaspalvelija kertoi, että hänellä itsellään on vastaava modeemi ja pelaa soneran kanssa täysin eikä tarvinnut mitään asetuksia muuttaa. Soneran tuesta nyt ei jälleen kerran saanut mitään muuta irti kuin että soita Helpsoniin tai tilaa korjaaja.
Nyt täytyy vaan etsiä joku kaveri joka voi lainata omaa modeemiaan, että voi koittaa sillä saako täyden nopeuden niin saa selvyyden onko vika modeemissa vai jossain muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1072391
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981627
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141478Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4101472Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81449R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi191251