ZyXel P660HW-D1 + Sonera Extra 10/2M

Liianhidasta

Ei oikeen saa tuota luvattua nopeutta irti ja en keksi millään että missä vika voisi olla. Eikä osanneet sanoa Soneran aspassakaan. Modeemin konfisivu näyttää about 3000/700 eli nopeus jää luvatusta todella kauas. Onko jollain muulla ollut samanlaista ongelmaa?

4

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • liianhidasta

Mulla on tossa näköjään toisiks uusin firmware ja koitin ladata uusinta mutta sivut herjas ettei tiedostoa löydy.. Viimeksi kun päivitin firmiksen niin nopeus vaan laski entisestään, ei ollut kyllä silloinkaan 10/2 vaan about 4/1.. Alkaa pikkuhiljaa raivostuttaa.

• virta päälle
        liianhidasta kirjoitti:

Mulla on tossa näköjään toisiks uusin firmware ja koitin ladata uusinta mutta sivut herjas ettei tiedostoa löydy.. Viimeksi kun päivitin firmiksen niin nopeus vaan laski entisestään, ei ollut kyllä silloinkaan 10/2 vaan about 4/1.. Alkaa pikkuhiljaa raivostuttaa.

miksi ihmeessä et osta uutta modeemia??????mitä odotat?

• liianhidasta
        virta päälle kirjoitti:

miksi ihmeessä et osta uutta modeemia??????mitä odotat?

Miks mä ostaisin uuden kun ei ole takuuta että toimii silläkään jos vika onkin piuhoissa eikä modeemissa?

Tänään soitin Zyxelin tukeen ja siellä hyvä asiakaspalvelija kertoi, että hänellä itsellään on vastaava modeemi ja pelaa soneran kanssa täysin eikä tarvinnut mitään asetuksia muuttaa. Soneran tuesta nyt ei jälleen kerran saanut mitään muuta irti kuin että soita Helpsoniin tai tilaa korjaaja.

Nyt täytyy vaan etsiä joku kaveri joka voi lainata omaa modeemiaan, että voi koittaa sillä saako täyden nopeuden niin saa selvyyden onko vika modeemissa vai jossain muualla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe