Simo Rantalainen kännissä TV:ssä

hik!

Simo Rantalainen oli keskiviikkona Maria-talkshow'ssa melko tuiterissa. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun mies oli kännissä tv:ssä.

57

5670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prööö-öööt

      Nehän ei saa ryyppää viinaa ja olla kännissä. Jos on ihan tavis edelleen, niin ei sitten mitään. Ryyppäähän moni muukin ja röökaa livenä.

      • silly Harry

        Haukkui Suomen yhtä fiksuinta poliitikkoa siksi että hän on homo. Shame on you Simo. Säälittävä luuseri Rantalainen.


      • star**
        silly Harry kirjoitti:

        Haukkui Suomen yhtä fiksuinta poliitikkoa siksi että hän on homo. Shame on you Simo. Säälittävä luuseri Rantalainen.

        miehistä tässä kaiken maailman homojen ja tanssijapiipertäjien maassa,ottakaa oppia miten miehen tulee olla ja esittää asiansa!


      • silly Harry kirjoitti:

        Haukkui Suomen yhtä fiksuinta poliitikkoa siksi että hän on homo. Shame on you Simo. Säälittävä luuseri Rantalainen.

        sanoi että haavisto on homo. eikö niin saa sanoa ? onko homoista tai heidän lähipiiristään haukkumista jos toteaa jonkun olevan homo ? kyllä on vaikeeta teillä. viking line menee ruotsiin 2 krt/pv. astukaa laivaan.


      • VeijoVesimeloni
        silly Harry kirjoitti:

        Haukkui Suomen yhtä fiksuinta poliitikkoa siksi että hän on homo. Shame on you Simo. Säälittävä luuseri Rantalainen.

        Haavistohan on julkihomo, mies tuli jo vuosia sitten ulos kaapista.


      • Uskonnoton mutta ei moraaliton

        Niin Talebaniassa homous on tuomittu, mutta pedofilia ei.

        Kumman hyväksyt oletettu veljesi alkaa homoksi?
        vai
        11 vuotiasta pikkusiskoasi, nussii 35 vuotias mies ja pakottaa naimisiin?

        Niin saako kunnos muslimi ryypätä?
        Ja Simo on tehnyt itestään sellasen mikä on. Varmasti asiat olisi toisin, jos ei olisi katkeroiyunut suomalaisille.


      • Je suis moi, naturellement!

        Simo ei asu muslimimaassa. Me olemme Suomessa jossa laki kieltää sukupuoliseen suuntautumiseen kohdistuvan syrjinnän. Hän nimitti haavistoa homoksi, hintiksi nimenomaan pilkkaavassa sävyssä, ei pelkkänä toteamuksena.


      • Kersantti Ärjylä

        että mistä tollanen viha oikein kumpuaa. Mikseikähän tämä Rantalainen muuta vaikka Pakistaniin talebaneiden hommiin, missä olisi maailman asiat mallillaan ja paljon samalla lailla ajattelevia. Voi olla että nokkaan sais kyllä sielläkin, kun tyyli on noin ikävä ja päällekäypä, kuka tuommosta örveltäjää jaksaa katella oli muslimi, juutalainen tai ateisti. Muslimeita on sentään fiksuja ja sivistyneitä. Mutta harvemmin näitä protestikäännynnäisiä. Käännynnäisillä on aina jokin muu syy kääntyä uskoon, kuin Jumalan palvelu. Jotain sillä yritetään tavoittaa, jos ei muuta niin pahennusta ja julkisuutta. Ei näytä ainakaan rauhaa Simo saaneen. Perssuomalaisten Soini tms. kääntyi katolilaisuuteen, kun ei kestä maailman muuttumista ja naisten tasa-arvoistumista.


      • takuapäin
        VeijoVesimeloni kirjoitti:

        Haavistohan on julkihomo, mies tuli jo vuosia sitten ulos kaapista.

        Mutta ei ole käynyt armeijaa niin kuin moni meistä homoista,jotka nautimme sotaväen ilmapiiristä.


      • sulffaaja

      • RANTALAINEN RULEZ
        star** kirjoitti:

        miehistä tässä kaiken maailman homojen ja tanssijapiipertäjien maassa,ottakaa oppia miten miehen tulee olla ja esittää asiansa!

        Rantalainen vaan on oikeesti ppilohomopedofiili, joka kännipäissään hakkaa viattomia ja puolustuskyvyttömiä. Sen aivot kun on nääs möhjänä ja näkö.. mylpös ulko_, on vitusta!


      • S
        Uskonnoton mutta ei moraaliton kirjoitti:

        Niin Talebaniassa homous on tuomittu, mutta pedofilia ei.

        Kumman hyväksyt oletettu veljesi alkaa homoksi?
        vai
        11 vuotiasta pikkusiskoasi, nussii 35 vuotias mies ja pakottaa naimisiin?

        Niin saako kunnos muslimi ryypätä?
        Ja Simo on tehnyt itestään sellasen mikä on. Varmasti asiat olisi toisin, jos ei olisi katkeroiyunut suomalaisille.

        Olet ite katkera ...Simoa on kohdeltu väärin ja sinä olet katkera!


      • lukijatar.

        Rantalainen on muslimi ja hän on nimensäkin muuttanut ja on nykyään Mujahed bin Risto Faisal.
        Muusta en tiedä koska en ole ko. ohjelmaa nähnyt.


    • Herra Osama

      Tais olla kyse vähän muista aineista (vrt. suun kuivuminen yms). Puheen muodostus oli kyllä melkoisen hankalaa

    • Rune Berg

      Kovasti kännissä tai sitten pää on jo pehmennyt ylenmääräisestä ryyppäämisestä. Kuka pässi näitä hakee TV-ohjelmaan? Kenen etua tällainen Rantalaisen nolaaminen (säälitti katsella) suorassa TV-lähetyksessä ajaa? Jos heppu on ryypännyt aivonsa pellolle, olisi inhimillisempää olla kutsumatta heppua TV-ohjelmaan kaiken kansan naureskeltavaksi.

      • saamme tuntea

        ns. moraalista ylemmyyttä, kun katselemme näitä päihdeongelmaisia tyyliin " Ei minulla niiiin huonosti voi mennä, koska en ikinä menisi kännissä telkkarihaastatteluun".


      • regtdfh

        Kyllähän tällaisesta voi tulla pollaan vammoja ja voi myös katkeroittaa ihmisen. http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1011536

        Ei kannatta suoralta kädeltä tuomita Mujahediä päihteiden käyttäjäksi. Mitäs muuten itse kukut klo 3 aikaan aamulla. Varmaan kännissä olit kun kommenttisi kirjoitit.


      • Rune Berg
        regtdfh kirjoitti:

        Kyllähän tällaisesta voi tulla pollaan vammoja ja voi myös katkeroittaa ihmisen. http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1011536

        Ei kannatta suoralta kädeltä tuomita Mujahediä päihteiden käyttäjäksi. Mitäs muuten itse kukut klo 3 aikaan aamulla. Varmaan kännissä olit kun kommenttisi kirjoitit.

        Voihan olla että Rantalainen on klassinen "punch-drunk"-tapaus. Se selittäisi nyt nähdyn käytöksen, se ei kuitenkaan tee TV-lähetykseen kutsumista yhtään eettisemmäksi.


    • ihmettä tuossa

      Simo "Faisal mullah bin Laden" oli tullut suoraan kirjansa julkistamistilaisuudesta ... nehän ei tunnetusti ole mitään "kuivia juhlia"

      • Mullah Omar

        samassa persoonassa. On siinä sulattelemista!


      • tyyliin

        on kaikissa juhlissa ryypättävä, olipa muslimi tai ei ;D


      • 2wafiosdj
        tyyliin kirjoitti:

        on kaikissa juhlissa ryypättävä, olipa muslimi tai ei ;D

        Muslimeilta on alkoholin kanssa läträäminen ehdottomasti kieletty. Mutta jos on tällainen tee-se-itse muslimi kuten Rantalainen, voi soveltaa ja poimia itselleen sopivat jutut ja lopuilla pyyhkiä persettä, kuten tämä sankari tekee.


      • El Doku
        2wafiosdj kirjoitti:

        Muslimeilta on alkoholin kanssa läträäminen ehdottomasti kieletty. Mutta jos on tällainen tee-se-itse muslimi kuten Rantalainen, voi soveltaa ja poimia itselleen sopivat jutut ja lopuilla pyyhkiä persettä, kuten tämä sankari tekee.

        Hoh hoijaa mitä lapsellista ajattelua! Muslimit dokaa salaa: esim. Iranissa musut pitää juhlia ja viina virtaa, kaikki vaan tehdään osittain salassa ja maan alueilla missä homma on vapaampaa. Musuista osa dokaa maassammekin, olen itse omin silmin nähnyt 90-luvulla somaliäijän joensuulaisessa lähiökapakassa kännissä ja oli kuulemma muslimi ja hermot menneet. Ja osa musuista käyttää sitten muita päihteitä: khatia, oopiumia, heroiinia jne jne, psyykemömmöjä tms.

        Eli kyllä se tarve on musullakin päihtyä, ei maailmaa selvin päin kestä!


      • kunentiiä

        Faisal Risto Nujakoi bin Laden?

        Toivottavasti ei ole autopommeihin mieltymystä.


      • ja runsaasti
        El Doku kirjoitti:

        Hoh hoijaa mitä lapsellista ajattelua! Muslimit dokaa salaa: esim. Iranissa musut pitää juhlia ja viina virtaa, kaikki vaan tehdään osittain salassa ja maan alueilla missä homma on vapaampaa. Musuista osa dokaa maassammekin, olen itse omin silmin nähnyt 90-luvulla somaliäijän joensuulaisessa lähiökapakassa kännissä ja oli kuulemma muslimi ja hermot menneet. Ja osa musuista käyttää sitten muita päihteitä: khatia, oopiumia, heroiinia jne jne, psyykemömmöjä tms.

        Eli kyllä se tarve on musullakin päihtyä, ei maailmaa selvin päin kestä!

        Skotlaintilaisten tilastojen mukaan suurin yksittäinen viskin vientikohde on Saudi-Arabia. Sauditilastoista seikka ei ilmene... :-)


    • KitKat69

      Onhan noita muitakin aineita kuin alko. Simo oli kyllä taatusti nauttinut muutakin kuin kansalaisluottamusta. Ehkä spiidi, hasis, koka. Simo toki läträä viinaakin edelleen, hän oli muutama vko sitten Hesarin Nyt-viikkoliitteen haastattelussa ja haastattelu tehtiin Pasilassa olevassa lähiöpubissa joka on Rantalaisen "toimisto" eli mies istuu siellä päivittäin. Kuulemma koettaa dokata kohtuudella ja kaljaa, ja sanoi että nyt ei suomen muslimipapisto tykkää kun hän sanoo dokaavansa.

      Rantalainen vaikuttaa sellaiselta agressiivisen arvaamattomalta tyypiltä, jonka kanssa on parasta olla juttelematta tai muuten törmäämättä kapakassa tms, saattaa käydä kiinni. Uho oli ainakin sen laatuista että huh.

      Toivottavasti mikään media ei ota häntä duuniin.

      • yks nainen vaan

        Olen törmännyt Rantalaiseen ravintolassa 90-luvulla.. Ei ollut aggressiivisen, pelottavan eikä arvaamattoman oloinen, paremminkin kiltin ja pienen miehen vaikutelman antoi. Moni muu julkkis on livenä ollut paljon uhkaavampi ilmestys. Juttelinkin jotain Simolle, ei käynyt kiinni, ei uhonnut. Hiljaa ja rauhallisena katseli minua.
        Toki Simo tarpeeksi ärsyettynä varmaan täräyttää, mutta niinhän tekee moni muukin.. Olen tosin nainen, miesten keskinäisistä kukkotappeluista en sit tiedä.


    • Drillos

      Eipä ollut kyse ihan vaan humalatilassa, sitä kyllä siivitti huumausaineet. Silmäpupillit kuin lautaset, levottomuus, suun kuivuminen, huutelut väliin ja roolaaminen.....Viestivät piristä tai kokaiinistä tms.
      Tyhmyytensä hän siellä toi julki hintittelemällä ja uhoamalla Talebaanien nimeen.
      Tuskin Talebaanit kumartelee moisen retkun perään, kuka tahansa pultsari tuolla kadulla voi uhota ja hintitellä samaan tyyliin. Jonniinjoutavaa sitä televisioon pyydetäänkin esiintymään, en olisi kummastellut jos olis jotain vielä turpiin vedellyt.

      • ulkolainen muttei talibaani

        haluaisin nähdä tämän dokaavan talibaanin, tuleeko uusintana?


      • Ristoreipash
        ulkolainen muttei talibaani kirjoitti:

        haluaisin nähdä tämän dokaavan talibaanin, tuleeko uusintana?

        Nelosen nettisvulta pystyy katsomaan.


      • Ahmed bin Tsadi
        Ristoreipash kirjoitti:

        Nelosen nettisvulta pystyy katsomaan.

        Jostain syystä kun yritän sitä nelosen klippiä katsoa niin tulee vaan ruudulle teksti "sisältöä ei voi näyttää". Missä vika? Itselläni on mac mutta kokeilin juuri PCllä ja sama juttu.


    • HPR muisteluja

      Vedet silmissä sai nauraa, kun Simo kysyi Ahtisaarelta suorassa lähetyksessä, onko tämä laskenut alleen lentokoneessa. Ahtisaarella oli ollut naamassa laastareitakin jonkun matkan yhteydessä.

      • maurifani

        Kerran oli myös Mauri "tupee" Pekkarinen HPR:ssä ja simo hoiti haastattelun tyylikkäästi. S.R. kertoi kuin hänelle olisi maksettu sievoinen summa rahaa, jos hän olisi vetänyt Maurin tupeen pois päästä, mutta reilu Simopa ei lähtenytkään leikkiin mukaan vaan antoi tupeen pysyä Maurin päässä. Reilu jätkä se Simo.


      • Veteraani Liaani
        maurifani kirjoitti:

        Kerran oli myös Mauri "tupee" Pekkarinen HPR:ssä ja simo hoiti haastattelun tyylikkäästi. S.R. kertoi kuin hänelle olisi maksettu sievoinen summa rahaa, jos hän olisi vetänyt Maurin tupeen pois päästä, mutta reilu Simopa ei lähtenytkään leikkiin mukaan vaan antoi tupeen pysyä Maurin päässä. Reilu jätkä se Simo.

        Kunhan niitä poikia alkaa tulee sieltä sinkkiarkuissa niin eipä enää naureta Rantalaiselle...

        Jos ne rättärit saataisiin oikesti hallintaan siellä, se olisi tapahtunut jo. Ei niille voida mitään = kokeile mennä kännissä olevan perussuomalaisen kotipihalle hyppi ja pomppii ilman lupaa, ei kannata, turpaan tulee tai henki lähtee, tai molemmat... ;)


      • faktarakbar
        Veteraani Liaani kirjoitti:

        Kunhan niitä poikia alkaa tulee sieltä sinkkiarkuissa niin eipä enää naureta Rantalaiselle...

        Jos ne rättärit saataisiin oikesti hallintaan siellä, se olisi tapahtunut jo. Ei niille voida mitään = kokeile mennä kännissä olevan perussuomalaisen kotipihalle hyppi ja pomppii ilman lupaa, ei kannata, turpaan tulee tai henki lähtee, tai molemmat... ;)

        muslimi saa ryypätä kunhan allah ei nää


      • Sinkkuarkki
        maurifani kirjoitti:

        Kerran oli myös Mauri "tupee" Pekkarinen HPR:ssä ja simo hoiti haastattelun tyylikkäästi. S.R. kertoi kuin hänelle olisi maksettu sievoinen summa rahaa, jos hän olisi vetänyt Maurin tupeen pois päästä, mutta reilu Simopa ei lähtenytkään leikkiin mukaan vaan antoi tupeen pysyä Maurin päässä. Reilu jätkä se Simo.

        Kerran katsoja kysyi faxilla haluisiko Simo porata Wesley Snipesia hanuriin ja Simo tuohtui voimakkaasti. Siihen aikaan oli vahvoja epäilyjä Simon suuntautumisesta (ihaili Snipesia mm.)


      • varjonyrkkeilijä
        faktarakbar kirjoitti:

        muslimi saa ryypätä kunhan allah ei nää

        muslimi voi tehdä mitä tykkää pimeällä jälkeen klo 18 yleensä.Suomen valoisat kesäyöt voivat olla ongelma. on siihenkin joku ratkaisu keksitty varmaan.


      • saa juoda
        faktarakbar kirjoitti:

        muslimi saa ryypätä kunhan allah ei nää

        Eräs vieressäni lentokoneessa istunut muslimi seliti, että meren yllä saa juoda alkoholia koska siellä Allah ei näe. Voi johtua siitä, että islamin opin mukaan Saatanan valtaistuin sijaitsee meren yllä.


    • hurjaharri

      Simohan sai lättyyn vuonna 2005 oikein isän kädestä. Mikäs olikaan se klaani, joka miestä ojensi?
      Bandiitit, Enkelit vai Galleryn kaveritko ne oli?

      • TIo0

        MC Cannonballs


      • Salaisuus..
        TIo0 kirjoitti:

        MC Cannonballs

        Sanoi poliisi.


      • En niin sekaisin

        Tais saada Kouvolassakin mailaa kylkeen kun kävi jonkun portsarin vaimoa uhkailemaan.Ehkä Simon ex-vaimokin varsin hyvin tietää Simon väkivaltaisen luonteen myös naisia kohtaan...


    • myötähäpeä

      Tänään se pikkuinen ukko on tuolla Uutisvuodossa nolaamassa itseään. Miksi se päästetään ruutuun kun selvästikin jotain on vialla.

      • Pojusta on kysymys

        Poju ei ollutkaan Uutisvuodossa. Mikä syy?


    • jjjjjjjjjjjjjjjjkkk

      tai mömmöissä, muslimi-

    • IsmoS.

      Ei tainnu tällä kertaa mainita kertaakaan, että hänen isänsä on lääkäri.

      • sitähän minä

        "Pienissä miehissä on aina jotain paskamaista, kun niiden pää on niin lähellä persettä." loihe lausumaan aikoinaan kenraali Lebed', sitten hänen helikopterinsa putosikin salaperäisesti Keski-Siperiassa.


    • asdf3

      Muistan joo kun Simo oli sen tuon tuon---- se konkkaan menevä... jari... mikä olikaan...

      Joo sen kanssa TV:ssä, aika kunni..... Joo Sarasvuohan se oii, nyt johtaa tappiotilastoa maailmalla se Training House... Jari Sarasvuolta pitää vaan ottaa asunnot maksuun kun kerran velkaa on useampia miljoonia.

      Äijän olisi hyvä maksaa eikä karata... Maksaa omat hommansa kuten toisetkin Suomen valtiossa.

    • Inhalaattori33

      oli Simo joskus 90-luvulla. Muistaakseni joku Marika tms. Solarium-bodaribabe-tyyppinen kimma.

      • ventolinpiippu44

        Seiskassahan oli artikkeli ja kuvasarja kun se uiskenteli sen (Marge,Maarit tai Marjorie) kanssa uima-altaassa floridassa ja Simppa sanoi että koti on siellä minne hatun ripustaa. Olivat niin onnellisen näköisiä. Sitten Simosta tuli kyynikko ja arvaamaton tyyppi johon kukaan ei varmasti enää voi luottaa.


    • peku-1

      Jaa,eikös se olisi parempi uutinen,että simppa ei taaskaan ollut selvinpäin.

    • Nauraja.

      Oliko kännis vai muissa mömmöissä?

    • heiorhfohero

      näyttääkin ihan rantapummilta, taitaa olla deekiksellä. Joskus tullu jossain stadin yössä vastaan lähemmin, kovat puheet ja uho mutta ihan mikkihiirihän se on. Ei kai se ikinä yksin liikukaan, pelkää varmaan.

      • Simppapimppa67

        No nyt ne tulee pois sieltä...


    • 2+2=4

      missä kulkee nykyään. ei näkynyt muslimielämässä vaikka odotus oli!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe