Voisikohan kysymys olla esim. maitoallergiasta tai laktoosi-intoleranssista? Päänahka on mennyt huonompaan kuntoon ja kutisee, hiuksiakin lähtee aiempaa enemmän. Myös kasvoihin tulee helpommin näppylöitä. Maitotuotteista käytän päivittäin tällä hetkellä Arlan rasvatonta luonnonjugurttia (hyla) ja eri valmistajien vähälaktoosisia ja rasvattomia maitorahkoja ja raejuustoja. Maitoa en ole käyttänyt aikoihin, vaan nykyään olen siirtynyt soijajuomaan. Maustamaton soijajugurtti on pahaa. Viljoja käytän harvoin, sillä ne tuntuvat aiheuttavan vatsaoireita. Kannattaisiko siis kokeilla laktoosittomia tai homogenoimattomia maitotuotteita(ja mistä homogenoimattomat tunnistaa kaupassa?) ? Vai pitäisikö jättää kaikki maitotuotteet hetkeksi pois? Kiitos neuvoista!
Hiustenlähtöä ja iho-oireita
5
455
Vastaukset
- yökyöpeli#
hiusten lähtöön ym. mh-bakteerikadon syyhyn. Lue tuo, niin huomaat miksi et saa vältellä rasvattomia maitotuotteita. Laktoosittomalla tuotteella hoidat ainoastaan oireita. Luomutuote on homogenoimaton. Tiukan paikan tullen voit maitotuotteiden sijaan käyttää noita maitohappobakteereita!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kadonneiden_mh-bakteereiden_arvoitus.html- ..........
Ei sitten voineet olla yhtäään selkeämmät sivut, eihän tollaista jaksa lukea. En edes löytänyt mitään testiä...
- MM
.......... kirjoitti:
Ei sitten voineet olla yhtäään selkeämmät sivut, eihän tollaista jaksa lukea. En edes löytänyt mitään testiä...
Napsauta tuo linkki auki, niin testi on siellä alapuolella,
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html
- .............
Kynnet ei kasva enää normaalia vauhtia. Peukalon ja etusormen kynsien keskiosat ovat hyvin vaaleat ja muiden sormien kynsien yläosissa vaalea poikkiraita. Oon tällä hetkellä nestemäisellä rautakuurilla alhaisen hemoglobiinin takia. Mietin vaan jos kyseessä jokin puutostila...
- maitoallerginen
Maitoallergisen täytyy jättää kaikki maitotuotteet pois. Mahdollisesti voisi käyttää 9kk kypsytettyjä juustoja, mutta aluksi kaikki pois. Soijajuomaan kun sekoittaa marjasosetta saa hyvän jogun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223