Tämä ei ehkä kuulu tänne palstalle..

:(

Olen kuitenkin niin rikki etten tiedä kauanko jaksan sekoamatta. Meillä on miehen kanssa vuosia takana jo reilu 20 vuotta ja lapsiakin muutama. Lapsokaisena aloitettu suhde on koluttu luitaan myöden loppuun. Intohimon kipinää ei ole ollut 17 vuoteen..ei minkäänlaista. Viimeiset vuodet sänkypuuhat on hoidettu pikaisesti peiton alla paine purkaen (miehellä) ja sitten nukkumaan. Tätä operaatiota toistettiin 1-2 kk välein... Itse en ole saanut minkään näköistä tyydytystä enää vuosin. Muuten kaikki menee hyvin... Viimeisestä "toimenpiteestä" on reilu vuosi. Osa syynä tähän kuolematomuuteen on varmaan se, että mulla on ollut neljä vuotta erikoinen suhde josta en pääse irti. En etsinyt missään vaiheessa lohduttajaa, mutta kun hän löysi minut ja jallitus jatkui muutaman kuukauden suostuin ja annoin tunteille vallan. Mulle ei kelpaisi edes oikeen kukaan.. Elämässä ei ole monestikkaan käynyt niin, että joku kun tulee vastaan niin se olisi jalat alta-tyyppiä. Tämä oli. Mies oli kuin joka naisen "likainen" päiväunelma. Aivan uskomaton.. Hän ei hoida rakastelua purkamalla painettaan ja nukahtamalla. Hän tekee kaikkensa jotta myös mun olisi hyvä olla. Näin tämän miehen nyt vuoden tauon jälkeen ja elämä on taas valmis. Mä kaipaan niin hänen kosketustaan mutten voi tavata häntä, kun mies asuu kaukana toisella paikkakunnalla. Mitä helvettiä mä teen elämälleni.. Kohta oon valmis huolimaan kaikki vastaantulevat miehet.. Ainakin siltä tuntuu. Oman miehen kanssa ollaan suudeltu vuosia vuosia sitten viimeksi. Tv:stä kun tule joku ohjelma jossa joku suutelee, hyväilee tmv alan itkeä (nytkin). Mun on niiiiin ikävä sitä tunnetta mutten saa sitä takaisin mieheni kanssa. Mä menetän kohta järkeni, perheeni ja mieheni. En löydä tietä ulos, en saa taikaa jolla kaiken saisi takaisin. Hitto miten heikko mä olen! Edessä on loppuelämä ilman tunnetta ja kosketusta. Sekö mun pitää valita, kun mies ei halua erota? Mä rakastan häntä, mutta vain ystävänä ja se tuntuu pahalle...ainakin sanoa päin naamaa. Turhaa mä tänne asiasta kirjoitan, mutta mä olen oikeasti niin rikki että en jaksa enää...

4

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................................

      erota, mutta sinä haluat??? siis mitä, et voi erota koska MIES ei halua erota. Anteeksi nyt vain mutta en ymmärrä.--
      Ei se nyt aina niin kivasti menekään että molemmat haluaa erota. Ethän sä nyt säälistä voi olla!

      • :(

        että en pysty ajattelmaan vain omia tunteita ja elämää jatkossa. Mun täytyy huomioida myös muu perhe..


      • otsikointia
        :( kirjoitti:

        että en pysty ajattelmaan vain omia tunteita ja elämää jatkossa. Mun täytyy huomioida myös muu perhe..

        ja Lapikasta! Kuvia?


    • Lytätty mies

      "Viimeiset vuodet sänkypuuhat on hoidettu pikaisesti peiton alla paine purkaen (miehellä) ja sitten nukkumaan." : Eli miehelläsi on ollut tarpeita mutta sinä et ole antanut hänelle riittävästi, koska: "Intohimon kipinää ei ole ollut 17 vuoteen..ei minkäänlaista." Puutteessa elävä ukkosi otaa haluttomuutesi huomioon, hoitaen hommat pikaisesti mahdollisimman vähän sinua kiusatakseen. Nyrkkikyllikki vemputtaa mahdollisesti päivittäin. Miehesi itsetunto on varmasti lähellä nollaa, koska ei kelpaa edes vaimolle, joka ottaisi kenet tahansa muun petipuuhiin:"oon valmis huolimaan kaikki vastaantulevat miehet.". Miksi se oma mies ei kelpaa ja mikset anna hänen rakastella kanssasi useammin ja pitkään. Jos mies saa pesää noin harvoin, niin tottakai paineet leviää jo reisille. Osoita miehellesi purkauksen jälkeen haluavasi häntä lisää, niin taatusti saat jo pidempikestoista ja sinutkin huomioon ottavaa seksiä. Mutta jos haluatkin erota valitustasi, niin tee se sitten yksin ja pelasta edes miehesi eroon sinusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe