Ja on se voittanut joskus aiemminkin.
SaPKo voitti viime vuonnakin
6
155
Vastaukset
Ja eilenkin voitti. Kyllä tämä minunkin elämä on voittamista täynnä, mikäs tässä kun pankkitilillä kelluu 12 miljoonaa euroa käteisenä.
- Natalia lampolasta pus!
kelluu 12 miljoonaa pikku rullea...hah hah!
- HeinolaBoy
Niin paljon että osan voitoista voisi luovuttaa tänne Heinolaan, että pääsisimme mekin kerskailemaan voitoilla ja RAVistamaan kovalla tuuletuksella. Viimeinkin Taivassalossa saimme taas huuhtoa ja RAVistaa märän hikinuppimme pukuhuoneen vessanpöntössä, kun emme osanneet ja jaksaneet avata suihkun raanaa kovan häviömatsin jälkeen.
- mestiksen väki
mee hoitoon!
- Hirttomies
mestiksen väki kirjoitti:
mee hoitoon!
Siksi oletkin sammunut pimeyteen, kun et ole mennyt kaasuventtiilistä huoltoon ja hoitoon, joten aivopierusi räjähti painiessa poikien kanssa ja valaisi tuhoten Heinolan jäähallin kivijalkaa myöden.
- Hophhoijaa...
Hirttomies kirjoitti:
Siksi oletkin sammunut pimeyteen, kun et ole mennyt kaasuventtiilistä huoltoon ja hoitoon, joten aivopierusi räjähti painiessa poikien kanssa ja valaisi tuhoten Heinolan jäähallin kivijalkaa myöden.
päivä päivältä enemmän sua....ei susta tule mitään olet täysin turha tyyppi. Heh heee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470