Rammstein-lippuja myytiin jo 5 päivää etukäteen http://www.vartti.fi/artikkeli/c30d3515-cf58-4c8c-88d4-9fbeb6be1029
Siinä yksi syy miksi liput meni niin nopeaa. Kiittäkää vaan näitä Suomen niin mahtavia ja laadukkaita lippufirmoja! AINA SAMA HOMMA!
Lippuja myytiin 5 päivää etukäteen
5
415
Vastaukset
- zgtjzuhzeryt
uutisankka niin ei sitten mikään...hohhoijaa kukahan tuollaistakin edes uskoo.
- tuo...
myönnettiin lippufirmastakin, että lippuja on myyty myös ennakkoon "epähuomiossa". Soita sinne ja kysy, jollet usko.
- kilzi12
tuo... kirjoitti:
myönnettiin lippufirmastakin, että lippuja on myyty myös ennakkoon "epähuomiossa". Soita sinne ja kysy, jollet usko.
Lippuja on myyty edellisellä viikolla, totta joka sana, ei ole uutisankka vaikka uskomattomalle kuulostaakin.
Lippu.fi nääs palvelee ;D - ydinfysiikka
kilzi12 kirjoitti:
Lippuja on myyty edellisellä viikolla, totta joka sana, ei ole uutisankka vaikka uskomattomalle kuulostaakin.
Lippu.fi nääs palvelee ;DTää on aivan uskomatonta! !!!! >:( sais pistää kyl syylliset vastuuseen.... vituttaa edelleen niin ettei veri kierrä..
mua ihmetyttää myös miten noitten lippujen trokaamista ei saada kuriin?? liput henk.kohtasiks niin että niihin tulee tilaajan nimi!! ei luulis olevan kovin ydinfysiikkaa....... ok, lipun ostaminen kestäis silloin varmasti kauemmin yms. mutta olisin kyllä itse valmis odottamaan, kun tietäis sitte SAAVANSA sen lipun!!!
kukahan niitä lippuja on si saanu kun tuntuu että kaikki on jääny ilman? täytyy varmaan mennä hartwall areenan pihalle kattomaan ko. päivänä et millasta jengiä sinne menee........ :O ???? - ....
ydinfysiikka kirjoitti:
Tää on aivan uskomatonta! !!!! >:( sais pistää kyl syylliset vastuuseen.... vituttaa edelleen niin ettei veri kierrä..
mua ihmetyttää myös miten noitten lippujen trokaamista ei saada kuriin?? liput henk.kohtasiks niin että niihin tulee tilaajan nimi!! ei luulis olevan kovin ydinfysiikkaa....... ok, lipun ostaminen kestäis silloin varmasti kauemmin yms. mutta olisin kyllä itse valmis odottamaan, kun tietäis sitte SAAVANSA sen lipun!!!
kukahan niitä lippuja on si saanu kun tuntuu että kaikki on jääny ilman? täytyy varmaan mennä hartwall areenan pihalle kattomaan ko. päivänä et millasta jengiä sinne menee........ :O ????Saan olla onnellinen että on lippu, tosin se on kaukana yläkatsomossa mutta kuitenkin. Siellä parhaimmilla paikoilla on varmaan ne, jotka sai lipun firman kautta. Eli ne joita ei vois vähempää kiinnostaa mutta jos firma tarjoaa niin mikäs siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389