Billnäs ISO toimitusjohtajan pöytä

Neko123

Onko tällaisella 150x126 cm kokoisella suorastaan valtavalla kirjoituspöydällä vastaavaa arvoa kuin sirommilla vastaavilla? Tämän malli on 301A ja muutoin samannäköinen kuin 302 mutta noin 1,5 kertainen "syvyys". Vetolaatikoita molemmilla puolilla, eli sopii huoneen (ISON) keskelle. Leima on huhtikuulta -38. Kulunut melko lailla, ei siis entisöity. Avaimet tietty puuttuu ja leveistä vetolaatikoista puuttuu alkuperäiset kiskot ja kaari siitä alta. Jos joku päivä sattuis paha rahapula, niin mitä siitä arvais pyytää.

2

1763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Billnäs-fiksaatio

Mulla on noista takavuosilta kokemuksia, kun etsin ja entisöin Billnäsejä harrastusmielessä. Muutamia "normikokoisia" kirjoituspöytiä kiersi verstaan kautta ja yksi kuvailemasi isompi versio.

Viime aikoina Billnäsejä ei enää ole ollut markkinoilla takavuosien malliin. Hintataso on voinut tämän vuoksi pompsahtaakin hieman ylemmäksi, joten itse pistäisin pyynnöksi jotain 3500 EUR. Jos vähän viitsit nähdä vaivaa ja entisöidä pöydän, niin hinta tietty nousee. Billnäsit on kyllä oikeesti kiitollisia entisöitäviä - tamminen pöytä kestää mitä vaan, jos sitä ei polta nuotiossa. ; )

Pöydän myyminen voipi olla vaikeeta sen koon vuoksi, mutta toisaalta jos ostajan löydät niin silloin voit kyllä huoletta pyytää kovemmankin hinnan. Yleensä Billnäsein havittelijat eivät tinkaa, koska tarjontaa on todella vähän. Erityisesti noista isoista pöydistä.

Ei sulla sattuis olemaan Billnäsin pikkutuoleja (en mjuista numeroa mutta tarkoitan konttorituoleja ilman käsinojia) tiedossa? Niille olis käyttöä mutta mistään ei enää löydy!

• 37

Arvoa on tuollaisellakin pöydällä. Hyvässä kunnossa etenkin.

Nyt muuten näyttää olevan Huuto.netissä edullisesti tarjolla hienokuntoinen 302 -mallinen kirjoituspöytä.

http://131.207.75.67/kohteet/billnas-kirjoituspoyta-vuodelta--28/121057356?ref=gl

Itselläni sellainen on ja kestää koko ikäni, jopa sijoituskohteeksi voisi sanoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33