pimpin kaivaminen

tisu

aina kun olen mieheni kanssa sängyssä hän pussailee vain pimppiäni tiedättekö miten mieheni voisi alkaa pussailemaan huuliani kiitos jos vastaatte!

27

25771

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle

      yllättäen nurinpäin sinne sänkyyn, niin jospa se sitten, niinkuin vahingossa:))

      • ovela

        olet!


      • huolestunut
        ovela kirjoitti:

        olet!

        minä olen kokenut myös samaa. mieheni välttämättä haluaa nuolla pimppiäni ja tehdä minua raskaaksi,mitä tehdä?


      • Kalle
        huolestunut kirjoitti:

        minä olen kokenut myös samaa. mieheni välttämättä haluaa nuolla pimppiäni ja tehdä minua raskaaksi,mitä tehdä?

        jätäppä pesemättä...eiköhän asia korjaannu itsekseen...


    • okeido

      käänny toisin päin!!

    • zuuhis79

      Jos vaikka SANOISIT asiasta hänelle. Ei me miehet mitään ajatustenlukijoita olla...

    • nuuhku

      Johtunee siitä pimpsasi tuoksuu ja maistuu
      kiihottavalta.

    • Kokeileppas...

      Kokeileppas pitää nahkahousuja yhtämittaa parisen viikkoa ja jätä peseytymättä, niin jospa sitten...

    • Joke

      Jospa sinun olisi syytä syödä hormooneja ja kasvattaa viikset sekä parta.
      Miehes vois vaikka erehtyä hämärässä luulemaan parrantäyteistä suunympäristöä pimperona.
      Tai sit ajat alapään sängelle...kuka nyt siiliä viittis nuoleskella...ei ainakaan kovin pitkään ja pidät sen sängellä myös koko ajan =)

      "motto"
      Kell pillu on...se sitä antakoon =) ja
      nainti päivässä pitää siittiöt elävinä =)
      Eikös ole hyvät motot minulla =)

    • keino

      pane tabaskoa ja sinappia pimppin niin ei kyllä jätkälle maistu!

    • juup

      Mies toivoo sinunkin nauttivan seksistä. Pimpin nuoleminen on esileikki, jonka tulisi kiihottaa naista. Sen jälkeen jää enemmän pelivaraa itselle sitä perinteistä rytkytystä varten. Ei tarvitse koko ajan miettiä autonrenkaita tai muuten pidätellä.

    • Mikko

      "Mieheni ei anna minulle"

      "Mitä teen kun mieheni ei kiihota ja lämmitä minua tarpeeksi vaan työntää suoraan kalunsa sisään"

      "Mieheni suutelee vain pimppiäni, mitä teen"

      Vali vali valivalivali!

      Joku märisee että mies ei anna. Toinen että se ei ala esileikkeihin ja kolmas siitä että mies harrastaa niitä liian innokkaasti!

      Pyydän naisilta omasta puolestani anteeksi ettemme ole täydellisiä!

      • ..........

        ite olen toki nainen mutta nyt repesin ja täytyy sanoa että oikeassa olet !! : D
        itekki huomannu - siis hetero olen kyll - että naiset valittaa miehilleen kaikesta ! ite ainaki oon pärjänny ihan hyvin nalkuttamattaki :D jos on joku asia mikä oikeesti vaivaa--> sanoo siitä ja jos sitte on joku ihan turha,niinku tuossa ^ aika monet,nii antaa perkele olla !
        Jos oikeista aiheista alkaa oikeella tavalla nalkuttaa nii siinä voi miehenki itsetunto kärsiä....

        ja ite kyllä tykkään että mun pillua nuollaan,mut aina pelottaa et jos se maistuuki pahalle :D ja sit mua jostai syystä hävettää ne mun eritteet vaikka tuleeha sitä miehiltäki ja ei kukaa oo ainakaa koskaa mitää pahaa sanonu..


      • nam nam
        .......... kirjoitti:

        ite olen toki nainen mutta nyt repesin ja täytyy sanoa että oikeassa olet !! : D
        itekki huomannu - siis hetero olen kyll - että naiset valittaa miehilleen kaikesta ! ite ainaki oon pärjänny ihan hyvin nalkuttamattaki :D jos on joku asia mikä oikeesti vaivaa--> sanoo siitä ja jos sitte on joku ihan turha,niinku tuossa ^ aika monet,nii antaa perkele olla !
        Jos oikeista aiheista alkaa oikeella tavalla nalkuttaa nii siinä voi miehenki itsetunto kärsiä....

        ja ite kyllä tykkään että mun pillua nuollaan,mut aina pelottaa et jos se maistuuki pahalle :D ja sit mua jostai syystä hävettää ne mun eritteet vaikka tuleeha sitä miehiltäki ja ei kukaa oo ainakaa koskaa mitää pahaa sanonu..

        Olen mies 47v. En ole mikään suutelija tyyppi.
        Pi#lua haluan nuolla, Irtosuhteissakin en ole suudellut juuri ketään mutta p#llun olen nuollut aina, usein homman jälkeenkin.


      • ...
        .......... kirjoitti:

        ite olen toki nainen mutta nyt repesin ja täytyy sanoa että oikeassa olet !! : D
        itekki huomannu - siis hetero olen kyll - että naiset valittaa miehilleen kaikesta ! ite ainaki oon pärjänny ihan hyvin nalkuttamattaki :D jos on joku asia mikä oikeesti vaivaa--> sanoo siitä ja jos sitte on joku ihan turha,niinku tuossa ^ aika monet,nii antaa perkele olla !
        Jos oikeista aiheista alkaa oikeella tavalla nalkuttaa nii siinä voi miehenki itsetunto kärsiä....

        ja ite kyllä tykkään että mun pillua nuollaan,mut aina pelottaa et jos se maistuuki pahalle :D ja sit mua jostai syystä hävettää ne mun eritteet vaikka tuleeha sitä miehiltäki ja ei kukaa oo ainakaa koskaa mitää pahaa sanonu..

        Ei tarvi pelottaa että se maistuis pahalle, kun just ne eritteet joita sieltä tulee vie sen "pillunmaun" pois :D myöskään hajuhaittoja ei normaalisti ole.


      • Anonyymi
        nam nam kirjoitti:

        Olen mies 47v. En ole mikään suutelija tyyppi.
        Pi#lua haluan nuolla, Irtosuhteissakin en ole suudellut juuri ketään mutta p#llun olen nuollut aina, usein homman jälkeenkin.

        Pimppi on Naisen sukupuoli


    • Ei innosta pillu

      Anna olla kaksiviikkoa pesemättä ei varmaan nuole enää,koskaan en ole pillua nuollut vielä 65v

      • heluna78

        minunpa mies ei halua tehdä kumpaakaan, ei suudella eikä nuolla pilluani.. sanominen ei auta, en viitsi enää vihjata edes, ei jaksa..
        hampaat on pesty ja suihkussa käyty.. ;) ja mielestäni olen aika hyvä suutelemaan, oikein pitkän kaavan mukaan..


      • kissing man
        heluna78 kirjoitti:

        minunpa mies ei halua tehdä kumpaakaan, ei suudella eikä nuolla pilluani.. sanominen ei auta, en viitsi enää vihjata edes, ei jaksa..
        hampaat on pesty ja suihkussa käyty.. ;) ja mielestäni olen aika hyvä suutelemaan, oikein pitkän kaavan mukaan..

        No jo on kumma mies


      • Anonyymi
        heluna78 kirjoitti:

        minunpa mies ei halua tehdä kumpaakaan, ei suudella eikä nuolla pilluani.. sanominen ei auta, en viitsi enää vihjata edes, ei jaksa..
        hampaat on pesty ja suihkussa käyty.. ;) ja mielestäni olen aika hyvä suutelemaan, oikein pitkän kaavan mukaan..

        Oiskohan tuo kaappihomo tai varttihomo tai kumpiaki, ei se sentään täyshomo ole.


    • kunnon pano.

      kyllä olet paljosta jäänyt vaille kun et ole sitä nautintoa kokea itse kyllä siitä nautin mutta,haluankin rakastella kunnolla nuolemalla ennen,kun aloitan painamaan ulointa osaani pimsaan olen nuollut kymmenet pimpsat himo senkun yltyy on nuorempa vanhempia klitoris on ihana.

    • luojavarjelkoon

      olisit onnellinen että sinulla on noin huomaavainen mies joka tahtoo sinunkin kiihottuvan kunnolla ennen yhdyntää! Shut up and enjoy.

      • No jo on

        Vai että pitäs kusilihat vielä nuolla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pimppi on on yleensä pöksyissä ja silloin harvoin kun siitä on näkö havaintoja, niin no, tietysti aluksi sinun korvat, posket, huulet, nenänpää, leuka, kaulaa ne kun ei ruukaa olla kovin hukassa yleensä. Sitten kun kamppeet on heitetty johonkin niin alaspäin suukotellaan tisuleihin, niitä pitää hieman leipoa ja imeä ja sitten herkutteleen suussa sulavalla pimpillä pitemmäksikin aikaa ja pano sitten kun ehtii, eikä sekään nyt niin pakollinen aina oo. Ei sun tarvi sitä nyt niin pahana pitää että sun pimppi huomataan, se on jotenkin niin vastustamaton, mutta jos arki hellyys tuppaa unohtuun, meinaan, siis ne suukottelut ja halit yms. niin no, jotenkin tuntuis olevan palaverin paikka näin puusta kahtoen ja puskista huuvellen.

      ** M70 **

    • Anonyymi

      Ala seisoo käsilläsi🫣🫣

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe