Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kaveri syyttää mua aina kaikesta..?

delete-

mun ja mun kaverin välit on viilentyny kuutosluokan jälkeen, mentiin eri kouluihinki. ei olla nähty pitkiin aikoihin, ehkä mesessä pari sanaa vaihettu jne. meijän ystävyys oli alkuun hyvin tärkee asia mun elämäs. me oltiin melkein joka viikonloppu toisillame yökylissä, pidettiin hauskaa ja näin. yhtäkkiä mun kaveri muttu, siitä tuli hirveen leuhka ja "kovis." sen kaveriporukka vaihtu, se kokeili tupakkaa, kaljaa, varasti jne. sitte muakaan ei enää sen seura kiinnostanu. harmitti niin paljon, ku se oli ennen kaikkea noita vastaan. mun itsetunto on hirveen alhaalla, koska sain kaverilta sillon yhtenä iltana viestin, jossa se haukku mut pystyyn. oon muutenki niin kauheen herkkä kaikelle.. sain tietää, että olen kaverini mielestä aivoton penikka, joka ei tiedä mistään mitään, hirveä näsäviivsastelija, ja kaikkea muuta lapsellista. kaikki meidän pikkuriidat ja isommatki se on leimannu aina mun syyksi, jopa sen, että sen lemmikki voi huonosti, ku minä en oo käyny leikkaamassa sen kynsiä ! iteppähän hankki sellasen, jos ei osaa hoitaa, ja ei mua sinne huvita mennä. no, tuosta sitte vähän ajan päästä taas kuulin eri kaveriltani, että tämä kyseinen tyyppi on haukkunu mua rumaksi. tai no, sanonut että mulla on pottunenä, eikä siihen sovi nenäkoru. no plaa, niin typerältä ku se kuulostaaki, niin mää en kestäny sitä. mutta itse kyllä tiiän mitä se meinaa. ton jälkeen, mun elämä on ollu yhtä helvettiä tän kauheen itsetunnon alhasuuden vuoks. en kehtaa tehä juuri mitään, mietin vaan, kuinka rumalta ja nololta varmasti näytän. koulussa on oikeesti hirmu ahistavaa, ku tuntuu arvaavan mitä muut kuitenki ajattelee. tää oli ehkä tämmöne enemmäkseen vuodatus, mutta jospa täällä ny osais joku neuvoa tai mitään. sekava teksi, sori.

3

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16v

      että feidaa tollanen "kaveri". Ei todellakaan oo oikeeta ystävyyttä tollanen, et syyttää kaikesta ja haukkuu. Mul itel oli joskus tollanen bestis, pistin välit poikki, mut nyt ollaa taas väleis, ei tosin enää koskaa bestiksiä. "Kaveris" ei tuu pärjää pitkälle tolla

    • trijekyljamrhyde

      Paska kaveri :(
      Se taitaa olla ihan sekaisin.
      Se taisi olla sen kaverien yllyttämänä ja humalassa laittanut sen viestin sulle jossa se haukku sua,sillä tuskin se muuten.....
      Ja et varmasti ole niin ruma kuin mitä kaverisi väittää.
      Se haluu vaan näyttää sen jengille miten kova on ja haukkuu sua.
      Jos tuntuu siltä,sä voit aina jutella esim.psykiatrille ;)
      Jaksamisia...

      • 7 vuotta vanha aloitus. Mikäs siinä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe