Kun olin nuori ja otit minut luoksesi, rakastin sinua, tykkäsin käydä lenkeillä kanssasi, tykkäsin
käpertyä kainaloosi iltaisin, tykkäsin kun annoit minulle hyvää ruokaa harjasit ja pesit minut.
Nyt olen jo vanha en jaksa enään niin paljon, muista annoin sinulle nuoruuteni, nyt on sinut vuorosi
antaa minulle vanhalle rakkautta, anna minun nukkua jos väsyttää, silitä ja hiero minua.
Tiedän että sinulla on kiirettä, töihin ja mihin liennekkään mutta ole kärsivällinen. rakasta minua
näinkin vanhana koska rakastin sunuakin olit kaikkeni, olisin tehnyt puolesasi mitä vain.
Anna minulle koiran arvoinen elämä, loppuun asti.
RAKKAUS
Vanha koirsi
1
324
Vastaukset
- VOI...IHMEELLISTÄ!
KOSKETTAVAA!ITKU PÄÄSEE MELKEIN,TULI JOTENKI SURULLINEN OLO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996