Mikä teidän marsun nimi on?Meillä asuu kaks uros marsua niitten nimet on Leo ja Panda.
Vastaukset 6
- marsujen
nimet olivat Suku ja Laku. Toinen oli ruskea ja toinen musta, eli niinkuin sukulaku. Oli meillä joskus 6 vuotta sitten Pumpulikin
- kuikui
tyttömarsu Mindi
- Marsuiset
kuikui kirjoitti:
tyttömarsu Mindi
Meillä pojat Sulo-Viljami eli Vijami, Villemi, Vili tai Ville. Ja Väinö-Vieteri eli Väinö tai Vänski.
Ennen on ollut Kukka, Kamu, Lätsä, Pikkulätsä, Minni, Lumi, Rusinantte ja veljelläni Rupi. - marsumursu
Marsuiset kirjoitti:
Meillä pojat Sulo-Viljami eli Vijami, Villemi, Vili tai Ville. Ja Väinö-Vieteri eli Väinö tai Vänski.
Ennen on ollut Kukka, Kamu, Lätsä, Pikkulätsä, Minni, Lumi, Rusinantte ja veljelläni Rupi.Miedän marsujen nimet ovat olleet seuraavia: vanilla, kinuski, toffee, suklaa, pisara, lumi ja nyt meillä asustelee putte ja pulla.
- Hansku_Nasse
Mun marsun nimi on Carrot Nasse Boy eli Nasse ja se on poika :) Semmoinen kullanruskea :)
- hasu_
Meidän marsut olivat Rocky (ruskea ja punaiset silmät) ja Ruska (kirjava rusettimarsu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382909- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei198695- 80670
- 70639
- 50635
- 66624
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571