Junnolle potkut

pörhelö

tämä veijari yritti huijata alaikäistä suurlupausta ja on kuuleman mukaan tehnyt sitä monelle muullekin oululaispellaajalle. viimeisimmässä tappauksessa taisi täyttyä useammankin rikoksen tunnusmerkistö.

mestaruudet ovat mahtavia asioita mutta kyllä minulle henkilökohtaisesti on merkitystä silläkin että ne tulevat rehellisesti eikä omia sotureita silmään kusten.

kärpät ja oululaiset tunnettiin rehellisinä ja suoraselkäisinä ihmisinä. nyt tuo maine on mennyt eikä sitä saa takaisin ilman junnon potkuja.

pörhö: tee ensimmäinen iso päätöksesi palauttaaksesi kärppien kunnia.

5

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittäjähaukiputaalta

noita epäselvyyksiä ja suoranaisia kusetuksia sattunut kärppien suunnasta meille sponsoreillekin.mm.myyty ilmoitustilaa ja ilmoitusta ei ole sitten julkaistukaan.kyllä juha saisi jatkaa matkaansa jo.

kiitos hyvästä työstä ja uusia haasteita kohti.kärpät takaisin oululaisille.

• kymbbi

Onko tietoa mikä mahtoi oikeasti olla Granlundin siirron syy. Junno on Kärpille tärkeä tekijä, Junnosta ei kannata luopua.

• Laura1

Bisnesmiehet eivät ole enkeleitä, ei ole Junnokaan, eikä esim.Hjallis. Mitenkähän mulla on semmoinen kutina,että Junnon ottais kiljuen monet organisaatioonsa, sillä tulosta se kaveri on saanut aikaan.Positiivista.Kyllähän tässä "kateus voittaa kiimankin"maassa sellaisella miehellä on inhoajansa.Juurikin siksi, että takoo tulosta osaltaan väärälle seuralle;)

Kärppien kunnia ei ole kadonnut minnekään, pahansuopuus vaan lisääntyy sitä mukaa,kuin menestytään.Lasken menestykseksi kaikki sijat 4 joukossa, erityisesti mitalisijat tietysti.

Kantsii muuten varoa miten panettelee ihmisiä,jos ei ole todisteita. Rikollisesta puhuttaessa pitää olla näyttöä.Omalla lailla hauskaa, että sulla on ne faktat,mitä muilta ei löydy=)Missä olit kaikki nämä vuodet...

Kun "kuulemma"on huijannut monia muitakin,niin faktoja pöytään vaan,ettei jää HTT:n tuotokseksi.

• ne sun...

faktat ovat? Onko ne niitä: Musta tuntuu... mun miälest... mä luulen...???

• sun kutinas

johtuu satiaisista,sillä kukaan ei sitä autokauppiasta (Junno) halua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      148
      8168
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3260
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      404
      2415
    4. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      29
      2002
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      289
      1885
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      168
      1789
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1650
    8. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1495
    9. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      22
      1293
    10. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1279
    Aihe