tämä veijari yritti huijata alaikäistä suurlupausta ja on kuuleman mukaan tehnyt sitä monelle muullekin oululaispellaajalle. viimeisimmässä tappauksessa taisi täyttyä useammankin rikoksen tunnusmerkistö.
mestaruudet ovat mahtavia asioita mutta kyllä minulle henkilökohtaisesti on merkitystä silläkin että ne tulevat rehellisesti eikä omia sotureita silmään kusten.
kärpät ja oululaiset tunnettiin rehellisinä ja suoraselkäisinä ihmisinä. nyt tuo maine on mennyt eikä sitä saa takaisin ilman junnon potkuja.
pörhö: tee ensimmäinen iso päätöksesi palauttaaksesi kärppien kunnia.
Junnolle potkut
5
209
Vastaukset
- yrittäjähaukiputaalta
noita epäselvyyksiä ja suoranaisia kusetuksia sattunut kärppien suunnasta meille sponsoreillekin.mm.myyty ilmoitustilaa ja ilmoitusta ei ole sitten julkaistukaan.kyllä juha saisi jatkaa matkaansa jo.
kiitos hyvästä työstä ja uusia haasteita kohti.kärpät takaisin oululaisille. - kymbbi
Onko tietoa mikä mahtoi oikeasti olla Granlundin siirron syy. Junno on Kärpille tärkeä tekijä, Junnosta ei kannata luopua.
- Laura1
Bisnesmiehet eivät ole enkeleitä, ei ole Junnokaan, eikä esim.Hjallis. Mitenkähän mulla on semmoinen kutina,että Junnon ottais kiljuen monet organisaatioonsa, sillä tulosta se kaveri on saanut aikaan.Positiivista.Kyllähän tässä "kateus voittaa kiimankin"maassa sellaisella miehellä on inhoajansa.Juurikin siksi, että takoo tulosta osaltaan väärälle seuralle;)
Kärppien kunnia ei ole kadonnut minnekään, pahansuopuus vaan lisääntyy sitä mukaa,kuin menestytään.Lasken menestykseksi kaikki sijat 4 joukossa, erityisesti mitalisijat tietysti.
Kantsii muuten varoa miten panettelee ihmisiä,jos ei ole todisteita. Rikollisesta puhuttaessa pitää olla näyttöä.Omalla lailla hauskaa, että sulla on ne faktat,mitä muilta ei löydy=)Missä olit kaikki nämä vuodet...
Kun "kuulemma"on huijannut monia muitakin,niin faktoja pöytään vaan,ettei jää HTT:n tuotokseksi.- ne sun...
faktat ovat? Onko ne niitä: Musta tuntuu... mun miälest... mä luulen...???
- sun kutinas
johtuu satiaisista,sillä kukaan ei sitä autokauppiasta (Junno) halua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1041784- 2071560
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591040Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311010Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61917En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51824Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉61782The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5772Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36765