Junnolle potkut

pörhelö

tämä veijari yritti huijata alaikäistä suurlupausta ja on kuuleman mukaan tehnyt sitä monelle muullekin oululaispellaajalle. viimeisimmässä tappauksessa taisi täyttyä useammankin rikoksen tunnusmerkistö.

mestaruudet ovat mahtavia asioita mutta kyllä minulle henkilökohtaisesti on merkitystä silläkin että ne tulevat rehellisesti eikä omia sotureita silmään kusten.

kärpät ja oululaiset tunnettiin rehellisinä ja suoraselkäisinä ihmisinä. nyt tuo maine on mennyt eikä sitä saa takaisin ilman junnon potkuja.

pörhö: tee ensimmäinen iso päätöksesi palauttaaksesi kärppien kunnia.

5

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittäjähaukiputaalta

      noita epäselvyyksiä ja suoranaisia kusetuksia sattunut kärppien suunnasta meille sponsoreillekin.mm.myyty ilmoitustilaa ja ilmoitusta ei ole sitten julkaistukaan.kyllä juha saisi jatkaa matkaansa jo.

      kiitos hyvästä työstä ja uusia haasteita kohti.kärpät takaisin oululaisille.

    • kymbbi

      Onko tietoa mikä mahtoi oikeasti olla Granlundin siirron syy. Junno on Kärpille tärkeä tekijä, Junnosta ei kannata luopua.

    • Laura1

      Bisnesmiehet eivät ole enkeleitä, ei ole Junnokaan, eikä esim.Hjallis. Mitenkähän mulla on semmoinen kutina,että Junnon ottais kiljuen monet organisaatioonsa, sillä tulosta se kaveri on saanut aikaan.Positiivista.Kyllähän tässä "kateus voittaa kiimankin"maassa sellaisella miehellä on inhoajansa.Juurikin siksi, että takoo tulosta osaltaan väärälle seuralle;)

      Kärppien kunnia ei ole kadonnut minnekään, pahansuopuus vaan lisääntyy sitä mukaa,kuin menestytään.Lasken menestykseksi kaikki sijat 4 joukossa, erityisesti mitalisijat tietysti.

      Kantsii muuten varoa miten panettelee ihmisiä,jos ei ole todisteita. Rikollisesta puhuttaessa pitää olla näyttöä.Omalla lailla hauskaa, että sulla on ne faktat,mitä muilta ei löydy=)Missä olit kaikki nämä vuodet...

      Kun "kuulemma"on huijannut monia muitakin,niin faktoja pöytään vaan,ettei jää HTT:n tuotokseksi.

      • ne sun...

        faktat ovat? Onko ne niitä: Musta tuntuu... mun miälest... mä luulen...???


      • sun kutinas

        johtuu satiaisista,sillä kukaan ei sitä autokauppiasta (Junno) halua!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe