Helsingin Sokoksen huippuhitaat "pukeutumisneuvottaret"

Menneisyys taso

Joillain osastoilla on myyjämummuja, joiden ripeys on silmiinppistävä.
Tulee mieleen Venäläinset naismyyjäitsevaltiaat. Kerran kysyin eräältä SOKOK:sen
"pukeutumisneuvojalta" hitauden syytä. Nopeus on kuulema suoraan verannollinen palkkaan. ( uskon )
Onkohan se kääntäen verannollinen myös myyjän ikään, sitä en halua yleistää.

Forumissa on tosiaan nuorempia naisia ja miehiä ja draivi 2-3 nopeampi.
Mutta hinnat samoistakin tuotteista vain 80% Sokoksen hinnoista.

7

996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole suvaitsevaisempi, menestyt paremmin elämässä.

"Joillain osastoilla on myyjämummuja, joiden ripeys on silmiinppistävä."

ota huomioon, sinä olet koulutettu, urheilullinen ja taitava,
      kaikki eivät ole yhtä menestyviä.

• Menestyvä

Se on nähty laatu laskee kuin lehmänhäntä.

• joka lienet keksinyt ikuisen nuoruuden lähteen.

lisäksi aloittajalle voisin sanoa,
      usein pätevämmät sijoittuvat eri aloille, heille ei riitä myyjän palkkataso,
      sinäkään et varmaan teen töitä myyjän palkalla, kun olet sivistynyt.

• jdsklfj

sokoksen ja stockan vanhat lehmät vois jo heivata eläkkeelle. Voi luoja, ois niin paljon hyviä nuoria joilla on silmää!!!

• ei noin yksioikoista
        jdsklfj kirjoitti:

sokoksen ja stockan vanhat lehmät vois jo heivata eläkkeelle. Voi luoja, ois niin paljon hyviä nuoria joilla on silmää!!!

Olen itse sitä mieltä, että kaiken ikäisiä tarvitaan jokaisella työpaikalle, myös myyjinä.

Monella nuorella ei ole vielä tajua, miten kohdata vaikkapa vanhempia asiakkaita, miten selvitä vaikemmista tilanteista, mitä tehdä reklamaation ja valitusten kohdalla.

Oman ikäluokkansa edustajalta on ehkä luontevinta ostaa vaatetusta, mutta eikät kaikki nuoretkaan ole innostuneita pintamuodista tai viimeisestä trendistä. On osattava myös perinteisempää ja rekkakuskityyliä Kalelle, joka kerran 10vuodessa tulee ostamaan sen rippijuhliin tarvittavan puvun tai irtotakin.

Käyttäydytään asiallisesti, niin palvelukin on asiallista.

naurettavinta "palvelua" sain aleksi13.ssa, jossa hädin tuskin 20v tyttönen vastasi kysymykseeni talvisaappaista "en mä vaan tie, kato ite hyllystä tuolta noii". No, onneksi lähellä oli se "mummoikäinen" myyjä, joka asiantuntevasti esitteli kengät ja kiikutti varastosta sopivat.

• Kokemusta on
        ei noin yksioikoista kirjoitti:

Olen itse sitä mieltä, että kaiken ikäisiä tarvitaan jokaisella työpaikalle, myös myyjinä.

Monella nuorella ei ole vielä tajua, miten kohdata vaikkapa vanhempia asiakkaita, miten selvitä vaikemmista tilanteista, mitä tehdä reklamaation ja valitusten kohdalla.

Oman ikäluokkansa edustajalta on ehkä luontevinta ostaa vaatetusta, mutta eikät kaikki nuoretkaan ole innostuneita pintamuodista tai viimeisestä trendistä. On osattava myös perinteisempää ja rekkakuskityyliä Kalelle, joka kerran 10vuodessa tulee ostamaan sen rippijuhliin tarvittavan puvun tai irtotakin.

Käyttäydytään asiallisesti, niin palvelukin on asiallista.

naurettavinta "palvelua" sain aleksi13.ssa, jossa hädin tuskin 20v tyttönen vastasi kysymykseeni talvisaappaista "en mä vaan tie, kato ite hyllystä tuolta noii". No, onneksi lähellä oli se "mummoikäinen" myyjä, joka asiantuntevasti esitteli kengät ja kiikutti varastosta sopivat.

Helsingin ainakin -Mannerheimintien SOKOS "tavaratalossa" myyjien huono ammattitaito, hitaus, laiskuus, heikko työmotivaatio ja tuo aiemmin mainittu flegmaattisuus, ON ASENTEISTA kiini.
        Ja se johtuu yritysjohdon kyvyttömyydestä rekrytoida ja kouluttaa edes tyydyttävän tasoista henkilöstöä. Tosi on että Mannerheimintien Sokoksen myyjiltä työnanataja ei vaadi laadukasta palvelu. Hidastettu filmi pyrii vuodesta toiseen...

• Siiri A
        Kokemusta on kirjoitti:

Helsingin ainakin -Mannerheimintien SOKOS "tavaratalossa" myyjien huono ammattitaito, hitaus, laiskuus, heikko työmotivaatio ja tuo aiemmin mainittu flegmaattisuus, ON ASENTEISTA kiini.
        Ja se johtuu yritysjohdon kyvyttömyydestä rekrytoida ja kouluttaa edes tyydyttävän tasoista henkilöstöä. Tosi on että Mannerheimintien Sokoksen myyjiltä työnanataja ei vaadi laadukasta palvelu. Hidastettu filmi pyrii vuodesta toiseen...

Pitää yhä paikkansa, vaikka on jo kohta Joulu 2012. Mannerheimintien Sokoksen hidas myyjä sai mut raivon valtaan. Siispä tongin itse haluamani farkut kasasta ja löysin. Myyjä siihen sitten lakonisesti, että "ai sä löysit". Mistä ne löytääkin noita "myyjiä"?. Bulgariasta oli pukeutumisneuvoja, siis mitä? Bulgariasta? En ole rasisti mutta Bulgaria ja Romania!!! Mummo Bulgariasta mulle pukeutumisneuvojaksi!!!!! Auta! Menin Stockmannille ja sain aivan ihanan keski-ikäisen rouvan mulle neuvojaksi. Mikä taito ja värisilmä. En kuitenkaan ostanut mitään. Hain vaatteet kuitenkin oman makuni mukaan. Kotiin lähti Armani Collectioni yli 1000€:n vaatteet ja olen tyytyväinen. Huippujuttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 319
      4635
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2236
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2079
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1476
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      77
      1363
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      982
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      967
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      909
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      834
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      756
    Aihe