Helsingin Sokoksen huippuhitaat "pukeutumisneuvottaret"

Menneisyys taso

Joillain osastoilla on myyjämummuja, joiden ripeys on silmiinppistävä.
Tulee mieleen Venäläinset naismyyjäitsevaltiaat. Kerran kysyin eräältä SOKOK:sen
"pukeutumisneuvojalta" hitauden syytä. Nopeus on kuulema suoraan verannollinen palkkaan. ( uskon )
Onkohan se kääntäen verannollinen myös myyjän ikään, sitä en halua yleistää.

Forumissa on tosiaan nuorempia naisia ja miehiä ja draivi 2-3 nopeampi.
Mutta hinnat samoistakin tuotteista vain 80% Sokoksen hinnoista.

7

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole suvaitsevaisempi, menestyt paremmin elämässä.

      "Joillain osastoilla on myyjämummuja, joiden ripeys on silmiinppistävä."


      ota huomioon, sinä olet koulutettu, urheilullinen ja taitava,
      kaikki eivät ole yhtä menestyviä.

      • Menestyvä

        Se on nähty laatu laskee kuin lehmänhäntä.


    • joka lienet keksinyt ikuisen nuoruuden lähteen.

      lisäksi aloittajalle voisin sanoa,
      usein pätevämmät sijoittuvat eri aloille, heille ei riitä myyjän palkkataso,
      sinäkään et varmaan teen töitä myyjän palkalla, kun olet sivistynyt.

      • jdsklfj

        sokoksen ja stockan vanhat lehmät vois jo heivata eläkkeelle. Voi luoja, ois niin paljon hyviä nuoria joilla on silmää!!!


      • ei noin yksioikoista
        jdsklfj kirjoitti:

        sokoksen ja stockan vanhat lehmät vois jo heivata eläkkeelle. Voi luoja, ois niin paljon hyviä nuoria joilla on silmää!!!

        Olen itse sitä mieltä, että kaiken ikäisiä tarvitaan jokaisella työpaikalle, myös myyjinä.

        Monella nuorella ei ole vielä tajua, miten kohdata vaikkapa vanhempia asiakkaita, miten selvitä vaikemmista tilanteista, mitä tehdä reklamaation ja valitusten kohdalla.

        Oman ikäluokkansa edustajalta on ehkä luontevinta ostaa vaatetusta, mutta eikät kaikki nuoretkaan ole innostuneita pintamuodista tai viimeisestä trendistä. On osattava myös perinteisempää ja rekkakuskityyliä Kalelle, joka kerran 10vuodessa tulee ostamaan sen rippijuhliin tarvittavan puvun tai irtotakin.

        Käyttäydytään asiallisesti, niin palvelukin on asiallista.

        naurettavinta "palvelua" sain aleksi13.ssa, jossa hädin tuskin 20v tyttönen vastasi kysymykseeni talvisaappaista "en mä vaan tie, kato ite hyllystä tuolta noii". No, onneksi lähellä oli se "mummoikäinen" myyjä, joka asiantuntevasti esitteli kengät ja kiikutti varastosta sopivat.


      • Kokemusta on
        ei noin yksioikoista kirjoitti:

        Olen itse sitä mieltä, että kaiken ikäisiä tarvitaan jokaisella työpaikalle, myös myyjinä.

        Monella nuorella ei ole vielä tajua, miten kohdata vaikkapa vanhempia asiakkaita, miten selvitä vaikemmista tilanteista, mitä tehdä reklamaation ja valitusten kohdalla.

        Oman ikäluokkansa edustajalta on ehkä luontevinta ostaa vaatetusta, mutta eikät kaikki nuoretkaan ole innostuneita pintamuodista tai viimeisestä trendistä. On osattava myös perinteisempää ja rekkakuskityyliä Kalelle, joka kerran 10vuodessa tulee ostamaan sen rippijuhliin tarvittavan puvun tai irtotakin.

        Käyttäydytään asiallisesti, niin palvelukin on asiallista.

        naurettavinta "palvelua" sain aleksi13.ssa, jossa hädin tuskin 20v tyttönen vastasi kysymykseeni talvisaappaista "en mä vaan tie, kato ite hyllystä tuolta noii". No, onneksi lähellä oli se "mummoikäinen" myyjä, joka asiantuntevasti esitteli kengät ja kiikutti varastosta sopivat.

        Helsingin ainakin -Mannerheimintien SOKOS "tavaratalossa" myyjien huono ammattitaito, hitaus, laiskuus, heikko työmotivaatio ja tuo aiemmin mainittu flegmaattisuus, ON ASENTEISTA kiini.
        Ja se johtuu yritysjohdon kyvyttömyydestä rekrytoida ja kouluttaa edes tyydyttävän tasoista henkilöstöä. Tosi on että Mannerheimintien Sokoksen myyjiltä työnanataja ei vaadi laadukasta palvelu. Hidastettu filmi pyrii vuodesta toiseen...


      • Siiri A
        Kokemusta on kirjoitti:

        Helsingin ainakin -Mannerheimintien SOKOS "tavaratalossa" myyjien huono ammattitaito, hitaus, laiskuus, heikko työmotivaatio ja tuo aiemmin mainittu flegmaattisuus, ON ASENTEISTA kiini.
        Ja se johtuu yritysjohdon kyvyttömyydestä rekrytoida ja kouluttaa edes tyydyttävän tasoista henkilöstöä. Tosi on että Mannerheimintien Sokoksen myyjiltä työnanataja ei vaadi laadukasta palvelu. Hidastettu filmi pyrii vuodesta toiseen...

        Pitää yhä paikkansa, vaikka on jo kohta Joulu 2012. Mannerheimintien Sokoksen hidas myyjä sai mut raivon valtaan. Siispä tongin itse haluamani farkut kasasta ja löysin. Myyjä siihen sitten lakonisesti, että "ai sä löysit". Mistä ne löytääkin noita "myyjiä"?. Bulgariasta oli pukeutumisneuvoja, siis mitä? Bulgariasta? En ole rasisti mutta Bulgaria ja Romania!!! Mummo Bulgariasta mulle pukeutumisneuvojaksi!!!!! Auta! Menin Stockmannille ja sain aivan ihanan keski-ikäisen rouvan mulle neuvojaksi. Mikä taito ja värisilmä. En kuitenkaan ostanut mitään. Hain vaatteet kuitenkin oman makuni mukaan. Kotiin lähti Armani Collectioni yli 1000€:n vaatteet ja olen tyytyväinen. Huippujuttu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe