Ajattelin laittaa 30.10. olevalle Apulannan keikalle sellaiset mustat PVC-alkkarit joihin on kiinnitetty sisäpuolelle dildo. Kiihottaa ajatella miten kukaan ei näe mitä minulla on päällyshousujen alla, miten tanssien ja kiemurrellen musiikin tahdissa keinutan itseni orkkuun. Kukaan ei kiinnitä huomiota täpötäydessä, hämärästi valaistussa keikkapaikassa hyppivään ja lantiotaan kiivaasti pyörittävään naiseen.
Jos tulee biisi Elämänviiva niin rietas mielikuvitukseni antaa laulun sanoille aivan uuden merkityksen...
Dildohousuilla Apulannan keikalle
65
3818
Vastaukset
- Kumi_ukko
Luulenpa kuitenkin, että ne dildohousut ovat lateksia eli kumia. PVC on vinyyliä eli muovia, enkä ole sellaisia housuja dildolla varustettuna nähnyt?
Niitä on muuten sellaisiakin, joissa on kaksi dildoa, toinen ykköseen ja toinen kakkoseen. Tuntuisko vielä kiihottavammalta?
Anyway, hauskaa keikkailtaa vaan!- haarakonttoristi
Tosiaan niitä pöksyjä tehdään kumista eikä PVC:stä. Minulla oli aiemmin sellaiset nahkaiset dildohousut mutta ne olisivat olleet tähän tarkoitukseen liian jäykät ja niiden rajat olisivat näkyneet selvästi päällyshousujen läpi. Kakkospesää olen kokeillut tapilla enkä saanut sieltä mitään fiiliksiä joten minulle riittää ihan yhdellä dildolla varustetut pöksyt.
- HighHeelLeatherBootsBoy
haarakonttoristi kirjoitti:
Tosiaan niitä pöksyjä tehdään kumista eikä PVC:stä. Minulla oli aiemmin sellaiset nahkaiset dildohousut mutta ne olisivat olleet tähän tarkoitukseen liian jäykät ja niiden rajat olisivat näkyneet selvästi päällyshousujen läpi. Kakkospesää olen kokeillut tapilla enkä saanut sieltä mitään fiiliksiä joten minulle riittää ihan yhdellä dildolla varustetut pöksyt.
Kuullostaa riettaan nautinnolliselta. Mene vielä hinkkaamaan peppuasi jotain kiimasta miestä vasten, niin saat vielä parempaa huomiota :)
- haarakonttoristi
HighHeelLeatherBootsBoy kirjoitti:
Kuullostaa riettaan nautinnolliselta. Mene vielä hinkkaamaan peppuasi jotain kiimasta miestä vasten, niin saat vielä parempaa huomiota :)
Ikävä kyllä Apiksien keikoilla taitaa olla vahva naisenemmistö, ainakin näin olen lukenut jostakin. Enkä muutenkaan ole perusluonteeltani tyrkky vaikka rietas olenkin (ättityydiä löytyy kyllä tarvittaessa). Tämä on siis aivan ensimmäinen kerta minulle kun näen Apulannan livenä ja siitäkin syystä tilaisuudesta tullee ikimuistoinen. Talletan tuon illan muiston kalleimpana aarteenani sydämeni salaiseen kammioon.
- sal-pietari
Ikävä kyllä Apiksien keikoilla taitaa olla vahva naisenemmistö, ainakin näin olen lukenut jostakin. Enkä muutenkaan ole perusluonteeltani tyrkky vaikka rietas olenkin (ättityydiä löytyy kyllä tarvittaessa). Tämä on siis aivan ensimmäinen kerta minulle kun näen Apulannan livenä ja siitäkin syystä tilaisuudesta tullee ikimuistoinen. Talletan tuon illan muiston kalleimpana aarteenani sydämeni salaiseen kammioon.
Jos tulee, niin voisi tallentaa kameraan ne hetket, jolloin fiilikset on isoimmillaan. Jäisi muitakin kuin muistikuvia...
- haarakonttoristi
sal-pietari kirjoitti:
Jos tulee, niin voisi tallentaa kameraan ne hetket, jolloin fiilikset on isoimmillaan. Jäisi muitakin kuin muistikuvia...
Ihan yksin olen liikkeellä, ei minulla oikeastaan edes ole kavereita jos ei työkavereita sellaisiksi lueta. En muuten usko, että keikkapaikan valaistus riittää kovin kummoiseen kuvaamiseen ja minulle on kerrottu kyseisen paikan olevan niin täynnä porukkaa Apulannan keikkojen aikaan ettei siellä kovin massiivisia koreografioita voi vetää. Mutta pienikin lantion liike riittää jos dildo on oikeassa kulmassa sisällä. Nyt tietysti kaikki paikalla olevat urokset tarkkailevat, että kenen torttu heiluu tykimmin. Ei siinä mitään, onpahan lisää hauskuutta.
- haarakonttoristi
Ihan yksin olen liikkeellä, ei minulla oikeastaan edes ole kavereita jos ei työkavereita sellaisiksi lueta. En muuten usko, että keikkapaikan valaistus riittää kovin kummoiseen kuvaamiseen ja minulle on kerrottu kyseisen paikan olevan niin täynnä porukkaa Apulannan keikkojen aikaan ettei siellä kovin massiivisia koreografioita voi vetää. Mutta pienikin lantion liike riittää jos dildo on oikeassa kulmassa sisällä. Nyt tietysti kaikki paikalla olevat urokset tarkkailevat, että kenen torttu heiluu tykimmin. Ei siinä mitään, onpahan lisää hauskuutta.
Voi kauhistuksen kanahäkki. Voiko Sipe soittaa rumpuja jos ottaa eteen tosi pahasti? Minulla on riesana tosi tehokkaat feromonit ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa, keikkapaikalla on miesten keskuudessa pian yleinen seisokki saavuttuani sinne. Jos yrittäisin pysytellä mahdollisimman kaukana esiintymislavasta, ehkä se vähän auttaisi asiaa. Tonilla ja Samilla on sentään kitarat joilla voi peittää seisokin kätevästi. Heille siitä tuskin tulee ongelmia - antaa vaan seistä jos seisottaa. Mutta kenties Sipe löytää käyttöä ylimääräiselle kapulalle ja saamme kuulla kaikkien aikojen setin.
- haarakonttoristi
Voi kauhistuksen kanahäkki. Voiko Sipe soittaa rumpuja jos ottaa eteen tosi pahasti? Minulla on riesana tosi tehokkaat feromonit ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa, keikkapaikalla on miesten keskuudessa pian yleinen seisokki saavuttuani sinne. Jos yrittäisin pysytellä mahdollisimman kaukana esiintymislavasta, ehkä se vähän auttaisi asiaa. Tonilla ja Samilla on sentään kitarat joilla voi peittää seisokin kätevästi. Heille siitä tuskin tulee ongelmia - antaa vaan seistä jos seisottaa. Mutta kenties Sipe löytää käyttöä ylimääräiselle kapulalle ja saamme kuulla kaikkien aikojen setin.
Miten tarpeeseen tulevatkaan ne takahuoneen puolelta löytyvät puhtaat alkkarit keikan jälkeen. Möhnätönköissä housuissa olisi tosi kurjaa lähteä tien päälle. Kurkku ruvella treenaan Kuution ja EVOEIN:n biisejä ja lasken päiviä, tunteja tuohon keikkahetkeen.
- shilläLaillasanoiTharvajärvijaottitaash
Miten tarpeeseen tulevatkaan ne takahuoneen puolelta löytyvät puhtaat alkkarit keikan jälkeen. Möhnätönköissä housuissa olisi tosi kurjaa lähteä tien päälle. Kurkku ruvella treenaan Kuution ja EVOEIN:n biisejä ja lasken päiviä, tunteja tuohon keikkahetkeen.
No missä se keikka on silloin?
Saisinks mä panna sua keikan jälkeen?
Tai ennen? - haarakonttoristi
shilläLaillasanoiTharvajärvijaottitaash kirjoitti:
Tai ennen?Saat sen verran nähdä vaivaa ja ottaa itse selvää missä tuo keikka on. Minä en sitä paljasta. Ota se vaikka pienenä älykkyystestinä. Ja mitä tulee tuohon panoasiaan: olen toki hirvittävän rietas mutta en kuitenkaan kevytmielinen. Minulla on jopa sen verran moraalin tynkää, että ottaisin kyllä tarkasti selville ennen mahdollista sekstailua onko mies jo varattu. Tuskin mikään olisi iljettävämpää kuin huomata sekaantuneensa ukkomieheen. En suostu parisuhdeleikkurin rooliin. Etsi helpompi nakki, minä en sellainen ole.
Saat sen verran nähdä vaivaa ja ottaa itse selvää missä tuo keikka on. Minä en sitä paljasta. Ota se vaikka pienenä älykkyystestinä. Ja mitä tulee tuohon panoasiaan: olen toki hirvittävän rietas mutta en kuitenkaan kevytmielinen. Minulla on jopa sen verran moraalin tynkää, että ottaisin kyllä tarkasti selville ennen mahdollista sekstailua onko mies jo varattu. Tuskin mikään olisi iljettävämpää kuin huomata sekaantuneensa ukkomieheen. En suostu parisuhdeleikkurin rooliin. Etsi helpompi nakki, minä en sellainen ole.
sun kanssa!
En ole varattu ollenkaan ja kyllä minäkin katson aika tarkkaan ketä tai keiden kanssa olisin "sillä lailla" .
En yleensäkään edes keskustele epämääräisten ihmisten kanssa, saatikka muuten.
Ajattelin vain, että olisitkos halunnut olla mun kanssa, mutta antaa olla ja anteeks!
Olisin vain halunnut nähdä sut ja sun dildohousus ja jos oltais oltu ystäviä, olisin tykännyt nuolla sut puhtaaks keikan jälkeen ja muuta sellaista mukavaa, jos sulla ei olis tauteja tms. - Moni nuolee mutta harva tunnustaa
sun kanssa!
En ole varattu ollenkaan ja kyllä minäkin katson aika tarkkaan ketä tai keiden kanssa olisin "sillä lailla" .
En yleensäkään edes keskustele epämääräisten ihmisten kanssa, saatikka muuten.
Ajattelin vain, että olisitkos halunnut olla mun kanssa, mutta antaa olla ja anteeks!
Olisin vain halunnut nähdä sut ja sun dildohousus ja jos oltais oltu ystäviä, olisin tykännyt nuolla sut puhtaaks keikan jälkeen ja muuta sellaista mukavaa, jos sulla ei olis tauteja tms.Tuo sanamuotohan ehdollistaa asian. "Nuolisin sun jos sulla ei olisi tauteja". Aika törkeää.
- haarakonttoristi
Moni nuolee mutta harva tunnustaa kirjoitti:
Tuo sanamuotohan ehdollistaa asian. "Nuolisin sun jos sulla ei olisi tauteja". Aika törkeää.
mutta usko tai älä, en ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiäkään muiden kuin itseni kanssa. Neitseeksi en silti voi itseäni oikein mieltää koska olen rassannut niin ahkerasti paikkojani. Olen kuin Dr Livingstone päättymättömällä tutkimusretkellä omaan seksuaalisuuteeni. Joskus salaisesti toivoisi kohtaavansa vertaisensa ennakkoluulottoman tutkimusretkeilijän jollakin kaikkein pimeimmistä ja yksinäisimmistä matkaosuuksista. Yleensä luovilla ihmisillä riittää luovuutta myös seksuaalisuutensa toteuttamisessa. Vaikka eläisinkin parisuhteessa en voisi kuvitellakaan harrastavani pelkkää normihöyläystä parin minuutin ajan lauantaisin saunan jälkeen ja sitten nukkumaan. Tylsistyisin kuoliaaksi. Ja mitä nuolemiseen tulee, en ikinä voisi nöyryyttää ja alentaa ketään miestä sillä tavoin. Jos nimittäin alkaisin johonkin juttuun miehen kanssa, pitäisi minun pystyä tuntemaan kunnioitusta häntä kohtaan että jaksaisin olla hänen kanssaan. Polkisin hänen kunniaansa todella törkeällä tavalla jos nuolettaisin itseäni. Omat vaatteenikin inhoaisivat minua sellaisen jälkeen.
Moni nuolee mutta harva tunnustaa kirjoitti:
Tuo sanamuotohan ehdollistaa asian. "Nuolisin sun jos sulla ei olisi tauteja". Aika törkeää.
olisko romanttisempaa sanoa että nuolisin, vaikka sussa olis tauteja?
Lääketiede ja romantiikka ei kulje käsi kädessä.
Jokaisella ihmisellä on oikeus vältellä tauteja ja sairauksia.
Ja se, että sattumalta kysyin edellä olevalta naisihmiseltä seuraa, johtui siitä, että hän kertoi, ettei hänellä ole kavereita, vain työkavereita.
Se, etten osaa runoilla kuin Einon Leino, laulaa kuin mustarastas tai liidellä kuin leppäkerttu, ei tee suora kysymykseni hänelle aikeitani likaisemmaksi, mitä aikaimme runoilijat ovat aikaisemmin kirjailleet, kirjailijat ja pitsinnyplääjät ovat eri ammattikuntaa kuin minä. - shilläLaillasanoiTharvajärvijaottitaash
mutta usko tai älä, en ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiäkään muiden kuin itseni kanssa. Neitseeksi en silti voi itseäni oikein mieltää koska olen rassannut niin ahkerasti paikkojani. Olen kuin Dr Livingstone päättymättömällä tutkimusretkellä omaan seksuaalisuuteeni. Joskus salaisesti toivoisi kohtaavansa vertaisensa ennakkoluulottoman tutkimusretkeilijän jollakin kaikkein pimeimmistä ja yksinäisimmistä matkaosuuksista. Yleensä luovilla ihmisillä riittää luovuutta myös seksuaalisuutensa toteuttamisessa. Vaikka eläisinkin parisuhteessa en voisi kuvitellakaan harrastavani pelkkää normihöyläystä parin minuutin ajan lauantaisin saunan jälkeen ja sitten nukkumaan. Tylsistyisin kuoliaaksi. Ja mitä nuolemiseen tulee, en ikinä voisi nöyryyttää ja alentaa ketään miestä sillä tavoin. Jos nimittäin alkaisin johonkin juttuun miehen kanssa, pitäisi minun pystyä tuntemaan kunnioitusta häntä kohtaan että jaksaisin olla hänen kanssaan. Polkisin hänen kunniaansa todella törkeällä tavalla jos nuolettaisin itseäni. Omat vaatteenikin inhoaisivat minua sellaisen jälkeen.
noh, ei tuo haittaa, vaikket olisikaan harrastanut seksiä kuin itsesi kanssa.
Ei yhtään ja ei se ole vaatimus, että haluaisin seksiä kanssasi. Voithan olla vaikka kuinka hyvä ihminen ja ystävä muutenkin. Olen ollut jo vuoden ilman seksiä, ei kai se toinen vuosi sitten ole enää niin paha?
"normi höyläys pari minuuttia lauantaisin saunan jälkeen ja nukkumaan"
Mulla tuo höyläys kertää noin kolme varttia ja sitten kun on tuo sexmachine lämminnyt, alkhaa jyystö.
Ja se kestää,,,kestää,,,kestää
Mutta mitäs noista.
Uskon ettet voisi minua nöyryyttää, etkä loukata kunniaani.
Omat vaatteesi inhoavaisivat sinua minun jälkeeni?
Tarkoitatko, että aura energiasi muuttuisi minusta?
Voiko toinen ihminen muuttaa toisen energia tasoa ja väriä?
mielenkiintoinen huomio. - haarakonttoristi
noh, ei tuo haittaa, vaikket olisikaan harrastanut seksiä kuin itsesi kanssa.
Ei yhtään ja ei se ole vaatimus, että haluaisin seksiä kanssasi. Voithan olla vaikka kuinka hyvä ihminen ja ystävä muutenkin. Olen ollut jo vuoden ilman seksiä, ei kai se toinen vuosi sitten ole enää niin paha?
"normi höyläys pari minuuttia lauantaisin saunan jälkeen ja nukkumaan"
Mulla tuo höyläys kertää noin kolme varttia ja sitten kun on tuo sexmachine lämminnyt, alkhaa jyystö.
Ja se kestää,,,kestää,,,kestää
Mutta mitäs noista.
Uskon ettet voisi minua nöyryyttää, etkä loukata kunniaani.
Omat vaatteesi inhoavaisivat sinua minun jälkeeni?
Tarkoitatko, että aura energiasi muuttuisi minusta?
Voiko toinen ihminen muuttaa toisen energia tasoa ja väriä?
mielenkiintoinen huomio.Jokaisella on omat eettiset ja moraaliset periaatteensa siitä kuinka kohtelee muita ihmisiä. Minä ajattelen näin, että ihminen peilaa aika paljon omaa kuvaansa siinä tavassa miten muita kohtelee. Mies voisi vakuuttaa olevansa valmis vaikka vedettäväksi kölin alitse mutta se ei muuta periaatteitani siitä kuinka kohtelen muita ihmisiä.
- olkijuhytred
Jokaisella on omat eettiset ja moraaliset periaatteensa siitä kuinka kohtelee muita ihmisiä. Minä ajattelen näin, että ihminen peilaa aika paljon omaa kuvaansa siinä tavassa miten muita kohtelee. Mies voisi vakuuttaa olevansa valmis vaikka vedettäväksi kölin alitse mutta se ei muuta periaatteitani siitä kuinka kohtelen muita ihmisiä.
voi hellanlettas, täytä ensin se 15v ennenku tuut tänne esitäämään "älykkäitä mielipiteitä" aikuisten asioista.
- haarakonttoristi
olkijuhytred kirjoitti:
voi hellanlettas, täytä ensin se 15v ennenku tuut tänne esitäämään "älykkäitä mielipiteitä" aikuisten asioista.
15 vuotta, nimittäin kolmisenkymmentä vuotta sitten. Ja kiitos, olen kovin imarreltu tuosta sanayhdistelmästä "älykkäitä mielipiteitä". Tiedän täsmälleen oman ÄO:ni, en pääse MENSA:n jäseneksi sillä mutta muuten ihan riittävä lukuarvo. Eikä tässä ole mistään älystä kyse vaan elämänkokemuksesta.
15 vuotta, nimittäin kolmisenkymmentä vuotta sitten. Ja kiitos, olen kovin imarreltu tuosta sanayhdistelmästä "älykkäitä mielipiteitä". Tiedän täsmälleen oman ÄO:ni, en pääse MENSA:n jäseneksi sillä mutta muuten ihan riittävä lukuarvo. Eikä tässä ole mistään älystä kyse vaan elämänkokemuksesta.
myöhä ollaan sitten samanikäisiä!
Tuo kauhistuksen kanahäkki kyllä paljasti sen jo aikaisemmin.
Hyvää yötä! - keijoo
Saat sen verran nähdä vaivaa ja ottaa itse selvää missä tuo keikka on. Minä en sitä paljasta. Ota se vaikka pienenä älykkyystestinä. Ja mitä tulee tuohon panoasiaan: olen toki hirvittävän rietas mutta en kuitenkaan kevytmielinen. Minulla on jopa sen verran moraalin tynkää, että ottaisin kyllä tarkasti selville ennen mahdollista sekstailua onko mies jo varattu. Tuskin mikään olisi iljettävämpää kuin huomata sekaantuneensa ukkomieheen. En suostu parisuhdeleikkurin rooliin. Etsi helpompi nakki, minä en sellainen ole.
on 30.10 kuopiossa keikalla
- Sinne siis
Tai ennen?Keikka on Henry's pubissa Kuopiossa.
http://www.apulanta.fi/fin/?sivu=keikat&show=new - haarakonttoristi
Sinne siis kirjoitti:
Keikka on Henry's pubissa Kuopiossa.
http://www.apulanta.fi/fin/?sivu=keikat&show=newnyt se siis paljastui. Ja tietenkin liput on jo myyty loppuun. Onhan siinä rahalle vastinetta: Apulanta livenä, Suomen riettain absolutistineitsyt ensimmäisellä pubireissullaan sekä joukkoerektio. Huh-huh! Ei olisi ihme jos siivoojat löytäisivät jossain määrin "ylijäämävalumaa" lattioilta keikan jälkeen.
- Y-haara
nyt se siis paljastui. Ja tietenkin liput on jo myyty loppuun. Onhan siinä rahalle vastinetta: Apulanta livenä, Suomen riettain absolutistineitsyt ensimmäisellä pubireissullaan sekä joukkoerektio. Huh-huh! Ei olisi ihme jos siivoojat löytäisivät jossain määrin "ylijäämävalumaa" lattioilta keikan jälkeen.
Luulin että se oli apulanta, mutta nyt tekstissä luki että se onkin joukkoerektio. En kylläkään ole aikaisemmin kuullut sellaisesta ryhmästä. Trio erectuksen kyllä tiedän...
- haarakonttoristi
Y-haara kirjoitti:
Luulin että se oli apulanta, mutta nyt tekstissä luki että se onkin joukkoerektio. En kylläkään ole aikaisemmin kuullut sellaisesta ryhmästä. Trio erectuksen kyllä tiedän...
ei apulantaa ole siellä saatavilla. Jos olet lukenut tätä viestiketjua käsität kyllä mitä tarkoitan tuolla joukkoerektiolla. Minulla on kiusallisen nostattava vaikutus miehiin niin ikämiehiin kuin nuoriin kolleihinkin. Sen täytyy olla puhdasta kemiaa koska en ole mikään kuvankaunis seksipommi. Miehet saavat joskus lähes yliluonnollisia kykyjä kun altistuvat feromoneilleni. Kerrankin kirkonpenkissä vieressäni istunut, noin parikymmentä vuotta itseäni vanhempi mies näytti laulavan ihan sujuvasti virsikirjastaan vaikka kirja oli hänellä väärinpäin. Syrjäsilmällä näin hänen vilkuilevan itseäni tuon tuostakin vaikka ei minussa pitäisi olla mitään katsottavaa. Kemia on ihmeellistä.
- .Tappi.
ei apulantaa ole siellä saatavilla. Jos olet lukenut tätä viestiketjua käsität kyllä mitä tarkoitan tuolla joukkoerektiolla. Minulla on kiusallisen nostattava vaikutus miehiin niin ikämiehiin kuin nuoriin kolleihinkin. Sen täytyy olla puhdasta kemiaa koska en ole mikään kuvankaunis seksipommi. Miehet saavat joskus lähes yliluonnollisia kykyjä kun altistuvat feromoneilleni. Kerrankin kirkonpenkissä vieressäni istunut, noin parikymmentä vuotta itseäni vanhempi mies näytti laulavan ihan sujuvasti virsikirjastaan vaikka kirja oli hänellä väärinpäin. Syrjäsilmällä näin hänen vilkuilevan itseäni tuon tuostakin vaikka ei minussa pitäisi olla mitään katsottavaa. Kemia on ihmeellistä.
Yritin vähän veistää dzoukkia asiasta. En muuten lainkaan väheksy kykyjäsi kiihottaa vastakkaista sukupuolta, eroottinen lataus tulee todellakin monesti ihan muista asioista kuin kuvankauniista naamataulusta. Olisi mielenkiintoista päästä keikalle mukaan mutta en isommin välitä apulannan musasta, ja keikkakin on kovin pitkän välimatkan päässä ja - kuten totesit - liput on myyty kaikki jo aikoja sitten. Fiilistelen asioita vain tämän viestiketjun kautta.
- haarakonttoristi
.Tappi. kirjoitti:
Yritin vähän veistää dzoukkia asiasta. En muuten lainkaan väheksy kykyjäsi kiihottaa vastakkaista sukupuolta, eroottinen lataus tulee todellakin monesti ihan muista asioista kuin kuvankauniista naamataulusta. Olisi mielenkiintoista päästä keikalle mukaan mutta en isommin välitä apulannan musasta, ja keikkakin on kovin pitkän välimatkan päässä ja - kuten totesit - liput on myyty kaikki jo aikoja sitten. Fiilistelen asioita vain tämän viestiketjun kautta.
Katsoin äsken tiketin sivuilta, että lippuja on kuin onkin vielä jäljellä. Toivottavasti keikalle tulisi tavanomaiseen tapaan naisenemmistö niin sulautuisin paremmin joukkoon. Painajainen olisi olla ainoana naisena miesyleisön seassa, eipä jäisi paljon arvailujen varaan, että missä luuraa se dildohousuinen naaras. Latex-housut eivät hengitä tippaakaan ja pelkään hikoilevani päällyshousujenkin läpi jo ennen kuin selviän edes keikkapaikalle. Onpa todella mielenkiintoista lähteä läpimärillä latex-housuilla keikan jälkeen (luultavammin pakkasilmaan) odottamaan viimeistä bussia. Extra kosteus muutaman tunnin ajan pöksyissä saattaa myös tietää hiivaa mutta on aina yksi Apulannan keikka hiivakuurin arvoinen. Jos olet perehtynyt Apiksien lyriikkaan, et ihmettele yhtään miten se menee minuun kuin häkä. Tällainen syvämielisiin pohdintoihin taipuvainen kun olen.
- haarakonttoristi
Katsoin äsken tiketin sivuilta, että lippuja on kuin onkin vielä jäljellä. Toivottavasti keikalle tulisi tavanomaiseen tapaan naisenemmistö niin sulautuisin paremmin joukkoon. Painajainen olisi olla ainoana naisena miesyleisön seassa, eipä jäisi paljon arvailujen varaan, että missä luuraa se dildohousuinen naaras. Latex-housut eivät hengitä tippaakaan ja pelkään hikoilevani päällyshousujenkin läpi jo ennen kuin selviän edes keikkapaikalle. Onpa todella mielenkiintoista lähteä läpimärillä latex-housuilla keikan jälkeen (luultavammin pakkasilmaan) odottamaan viimeistä bussia. Extra kosteus muutaman tunnin ajan pöksyissä saattaa myös tietää hiivaa mutta on aina yksi Apulannan keikka hiivakuurin arvoinen. Jos olet perehtynyt Apiksien lyriikkaan, et ihmettele yhtään miten se menee minuun kuin häkä. Tällainen syvämielisiin pohdintoihin taipuvainen kun olen.
Tämän päivän aikana myytiin kyseinen keikka loppuun, ikävää jos jäitte elämyksen ulkopuolelle.
- FFFFFFF.
HighHeelLeatherBootsBoy kirjoitti:
Vain naaraalla voi olla kiima.
- lkjhgds
on sulla ainakin erittäin suuret luulot itsestäsi. Tuskin juuri muuta sitten onkaan, paitsi pelko siitä että muut ajattelevat sinun olevan tylsä.
- haarakonttoristi
Olen kehittänyt sellaisen hämäävän dildohousukoreografian keikkaa varten. Se näyttää ihan viattomalta jalan teputukselta musiikin tahtiin lantio kevyesti heiluen vaikka housujen sisällä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista samanaikaisesti. Vaikeuksia tuottaa laulupuolella ne "wooo-oo" välihuudot jotka eivät istu sopraanolleni ollenkaan. Lopputulos muistuttaa alkuperäisten Tarzan-elokuvien Janen huutoa, tosin ilman vibratoa. Jokainen voi helposti palauttaa Tarzanin miehekkään kailottavan huudon mieleensä ja Janen säälittävän version siitä. Yritän epätoivoisesti laulaa matalammalta kuin mihin äänialani antaa myöten. Laulukokemukseni rajoittuu kirkkomusiikkiin jossa on lievästikin sanottuna erilainen tempo kuin Apulannan musiikissa. Itse asiassa virsikirjaa käytin "oppikirjana" kun opettelin auttavasti soittamaan kosketinsoittimia ja lukemaan nuotteja. Tahtilajimerkinnät eivät koskaan minulle avautuneet. Siitä huolimatta käyn silloin tällöin laulamassa kumoon sopraanollani erään seurakunnan baritonikanttorin.
- M
Onnea keikalle! Kerrothan sitten yksityiskohtaisesti, miten tässä seikkailussa kävi? Olet innoittanut minutkin hankkimaan vastaavanlaiset pöksyt. Ties vaikka joku päivä lähtisin niillä töihin :D
- haarakonttoristi
M kirjoitti:
Onnea keikalle! Kerrothan sitten yksityiskohtaisesti, miten tässä seikkailussa kävi? Olet innoittanut minutkin hankkimaan vastaavanlaiset pöksyt. Ties vaikka joku päivä lähtisin niillä töihin :D
Kunhan keikka on koettu kirjoitan tietenkin yksityiskohtaisen selostuksen tapahtumista ja tunnelmista. Mietin tuossa juuri, että mikä voisi estää minua menemästä keikalle. Työesteet eivät ainakaan tule kysymykseen sillä minulla ei ole vuorotyö. Jos sairastuisin se pitäisi olla jo sen tason sairaus joka vie joko liikuntakyvyn tai tajunnan. Sikainfluenssa voisi toki estää laulunhoilotuksen keikalla mutta ei taatusti pitäisi minua poissa keikkapaikalta. Esteeksi ei voi tulla enää sekään etteikö lippuja enää riittäisi koska olen ostanut jo hyvissä ajoin lippuni ja tuolla se on jääkaapin ovessa magneetilla kiinnitettynä. Toivottavasti Apulannan pojat pysyvät terveinä ettei sieltä puolelta tule takapakkia.
Kunhan keikka on koettu kirjoitan tietenkin yksityiskohtaisen selostuksen tapahtumista ja tunnelmista. Mietin tuossa juuri, että mikä voisi estää minua menemästä keikalle. Työesteet eivät ainakaan tule kysymykseen sillä minulla ei ole vuorotyö. Jos sairastuisin se pitäisi olla jo sen tason sairaus joka vie joko liikuntakyvyn tai tajunnan. Sikainfluenssa voisi toki estää laulunhoilotuksen keikalla mutta ei taatusti pitäisi minua poissa keikkapaikalta. Esteeksi ei voi tulla enää sekään etteikö lippuja enää riittäisi koska olen ostanut jo hyvissä ajoin lippuni ja tuolla se on jääkaapin ovessa magneetilla kiinnitettynä. Toivottavasti Apulannan pojat pysyvät terveinä ettei sieltä puolelta tule takapakkia.
En taida itse tulla, en tiedä edes missä se olis.
Toivottavasti löydät joskus seurustelusuhteen, ikävää ettei tarjous kelvannut.
Mun mielestäni sä tarvitsisit kunnon kyytiä, olisit tarvinnut jo yli 20 vuotta sitten.
mutta jokainen tekee omat valintansa, ettei siitä sen enempää. - pepputappi
Mun mielestäni sä tarvitsisit kunnon kyytiä, olisit tarvinnut jo yli 20 vuotta sitten.
mutta jokainen tekee omat valintansa, ettei siitä sen enempää.... varmaan tuo dildokin. Oma kiihotuksensa on jo siinä, että penispöksyt jalassa uskaltautuu yleisöjoukkoon. Ei muuta kuin hauskaa keikkailtaa!
- haarakonttoristi
mutta jokainen tekee omat valintansa, ettei siitä sen enempää.mahdollisimman rauhassa kaljalle löyhkäävien äijien paskanjauhannalta. Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin känninen jolla on jäänyt levy päälle. Olen itse absolutisti joten ei kande tulla tarjoamaan tuoppeja. Olisi kyllä aika ihme jos ei joku tulisi onneaan koettamaan. Osaan karistaa kintereiltäni kiihkeimmät ihailijat laittamalla yrmyvaihteen päälle. Katsoa saa mutta ei koskea. Turpiin tulee että tutisee jos joku alkaa lääppiä.
- haarakonttoristi
mahdollisimman rauhassa kaljalle löyhkäävien äijien paskanjauhannalta. Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin känninen jolla on jäänyt levy päälle. Olen itse absolutisti joten ei kande tulla tarjoamaan tuoppeja. Olisi kyllä aika ihme jos ei joku tulisi onneaan koettamaan. Osaan karistaa kintereiltäni kiihkeimmät ihailijat laittamalla yrmyvaihteen päälle. Katsoa saa mutta ei koskea. Turpiin tulee että tutisee jos joku alkaa lääppiä.
vieläkin omaatuntoani. Olen ollut kasvissyöjä jo yli 20 vuotta ja siksipä eläinten oikeuksiin liittyvät asiat eivät ole ihan yhdentekeviä minulle. Yleensä valitsen aina keinonahkaisen tuotteen jos se mitenkään on mahdollista. Jospa olisin lukenut tarkemmin noita seksikauppojen tuotevalikoimia olisin jo tuolloin hoksannut, että lateksinen vaihtoehto on olemassa.
- shilläLaillasanoiTha
vieläkin omaatuntoani. Olen ollut kasvissyöjä jo yli 20 vuotta ja siksipä eläinten oikeuksiin liittyvät asiat eivät ole ihan yhdentekeviä minulle. Yleensä valitsen aina keinonahkaisen tuotteen jos se mitenkään on mahdollista. Jospa olisin lukenut tarkemmin noita seksikauppojen tuotevalikoimia olisin jo tuolloin hoksannut, että lateksinen vaihtoehto on olemassa.
se julmaa, että joku eläin on saanut uhrata henkensä ja henkisen kehityksensä riettautesi takia
- -..-..-(
ajattele, sen lateksin tuotantoon on voitu käyttää lapsityövoimaa, neekreitä tai muita, tuotannossa on varmasti aiheutettu hiillidioksidipäästöjä, ja satutettu sitä puuta josta materiaali on ryöstetty. Lisäksi kuljetus ja muut. Luonto parka. Ja sinä itsekkäästi vain ajattelet omia halujasi. Häpeä!
- haarakonttoristi
-..-..-( kirjoitti:
ajattele, sen lateksin tuotantoon on voitu käyttää lapsityövoimaa, neekreitä tai muita, tuotannossa on varmasti aiheutettu hiillidioksidipäästöjä, ja satutettu sitä puuta josta materiaali on ryöstetty. Lisäksi kuljetus ja muut. Luonto parka. Ja sinä itsekkäästi vain ajattelet omia halujasi. Häpeä!
kerran laskut huveistamme - ei pienintä epäilystäkään siitä. Olen kuitenkin puheväleissä Velkojani kanssa ja tilanne olisi muutenkin mahdoton: eihän minulla ole mistä maksaa. Ihminen ei oikeasti omista mitään muuta kuin virheensä. Kaikki muu on joko lahjaksi saatua tai lainattua.
- shilläLaillasanoiTha
kerran laskut huveistamme - ei pienintä epäilystäkään siitä. Olen kuitenkin puheväleissä Velkojani kanssa ja tilanne olisi muutenkin mahdoton: eihän minulla ole mistä maksaa. Ihminen ei oikeasti omista mitään muuta kuin virheensä. Kaikki muu on joko lahjaksi saatua tai lainattua.
mitä enempi sössit, sitä enemmän omistat.
- haarakonttoristi
shilläLaillasanoiTha kirjoitti:
mitä enempi sössit, sitä enemmän omistat.
Mutta mitä iloa on kasvattaa miinusmerkkistä omaisuutta eli velkaa? Sillä ei ole vaihtoarvoa eikä sillä voi edes ylpeillä. Materialistisen harhan ja pohjattoman ahneuden vallassa elävälle ihmiselle kelpaa mikä tahansa mitä voi aina saada LISÄÄ ja LISÄÄ.
- haarakonttoristi
Mutta mitä iloa on kasvattaa miinusmerkkistä omaisuutta eli velkaa? Sillä ei ole vaihtoarvoa eikä sillä voi edes ylpeillä. Materialistisen harhan ja pohjattoman ahneuden vallassa elävälle ihmiselle kelpaa mikä tahansa mitä voi aina saada LISÄÄ ja LISÄÄ.
Minulla ei ole mitään käsitystä siitä millainen biisivalikoima Apulannan keikoilla on odotettavissa mutta minun ja dildohousujeni toiveena on kunnon mättömusaa eikä slovareita.
- haarakonttoristi
Alku ei ollut lupaava sillä keikkapaikan ovet avattiin ennakkoon ilmoitettua myöhemmin. Pakkasilma ja hitaasti etenevä jono on huono yhdistelmä. Tiedän nyt miltä tuntuu kun pillu on ikiroudassa. En muista milloin olisin palellut niin paljon. Jäisen kosteat latex-housut alkoivat sulaa vasta kun muutama biisi oli vedetty. Onneksi mättöä riitti kiitettävästi. Keikkapaikka oli vieläkin hämärämpi kuin osasin aavistaa ja tuskin kukaan olisi huomannut vaikka jollakin ei olisi ollut housuja lainkaan. Pebani vispasi vimmatusti aivan siinä salin keskiosassa. Välillä nojasin takana olevaan pylvääseen saadakseni dildon parempaan kulmaan. Sain olla aivan rauhassa kännisten äijänkähmyröiden lätinöiltä. Mietin, että moniko paikalla olleista oli lukenut tätä viestiketjua. Jotenkin aavistin muutaman miehen etsiskelevistä katseista, että jotkut olivat perillä tilanteesta. Ilmeisesti he olivat odottaneet keski-ikäistä mummokuosiin pukeutunutta naisihmistä paikalle mutta minä kun en harrasta mummokuosia ollenkaan. Harmittaa isosti kun näkyvyys oli hyvin huono johtuen väentungoksesta ja salin keskellä olevista pylväistä. Parhaiten näin Samin, Tonista muutamia vilauksia ja mikä kyrsii tosi paljon: Sipestä en nähnyt kuin kasvoista pienen vilauksen. Olisi ollut tavattoman mielenkiintoista nähdä lähietäisyydeltä miten rumpali työskentelee käsillään ja jaloillaan. Kotiin päästyäni kiskoin litimärät dildohousut jalastani ja huomasin samalla, että nivustaipeisiin oli ilmaantunut melko pahat hiertymät. Mutta ei se mitään - oli ilta sen arvoinen.En tiedä olisiko illan tunnelma ollut mitattavissa kulma-asteina jos joltakin mieheltä olisi kysynyt.
- Jörö utelias nuhanen
Mitä tarkkaan ottaen tarkoitti "ilta oli sen arvoinen"? Nautitko enemmän keikasta vai dildohousuista? Menikö iho kananlihalle? Saitko orkkua?
- haarakonttoristi
Jörö utelias nuhanen kirjoitti:
Mitä tarkkaan ottaen tarkoitti "ilta oli sen arvoinen"? Nautitko enemmän keikasta vai dildohousuista? Menikö iho kananlihalle? Saitko orkkua?
vei aika paljon tunnelmaa pois siitä dildottelusta. En ole koskaan saanut orkkuja dildohousuilla tai dildoilla ylipäätään, lähelle olen joskus päässyt. Tavoittelin enemmänkin sitä jännityksen tunnetta liikkuessani yleisellä paikalla dildohousuissani ja että arvaisiko kukaan missä on tämä dildohousunaaras yleisön joukossa. Parhaimmat kicksit tuli keikasta sinänsä, tosin hieman huolestuneena seurasin Tonin selviytymistä. Toni vaikutti jotenkin huonovointiselta. Yllätyin totaalisesti miten erilaiselta hänen lauluäänensä kuulostaa livenä (olisiko flunssalla osuutta). Sipen suoritus oli rautainen ammattimiehen taidonnäyte. Ja se ah, niin ihana runontynkä Torniosta meni suoraan sydämeeni. Bassopuolesta en voi muuta todeta kuin, että ainakin se kuulosti ihan toimivan. Sami muuten näyttää paremmalta luonnossa kuin kuvissa ja tämä on paljon sanottu naiselta joka inhoaa kaikenlaisia partahaivenia ja viiksiä. Keikalta lähdin taksilla kotiin ja onnekseni en joutunut lainkaan jonottamaan taksia vaan pääsin heti turvallisesti kotiin. Tämä oli ensimmäinen kerta eläessäni kun käyn bändikeikalla, pubissa ja myös ensimmäinen kerta kun liikun yksin keskiyön aikoihin kaupungilla. Korvatorvet ovat vielä eilisestä völjyymistä turvoksissa joten en rohkene tänään kokeilla uunituoretta kosketinsoitintani ainakaan kuulokkeita käyttäen.
- shilläLaillasanoiTha
vei aika paljon tunnelmaa pois siitä dildottelusta. En ole koskaan saanut orkkuja dildohousuilla tai dildoilla ylipäätään, lähelle olen joskus päässyt. Tavoittelin enemmänkin sitä jännityksen tunnetta liikkuessani yleisellä paikalla dildohousuissani ja että arvaisiko kukaan missä on tämä dildohousunaaras yleisön joukossa. Parhaimmat kicksit tuli keikasta sinänsä, tosin hieman huolestuneena seurasin Tonin selviytymistä. Toni vaikutti jotenkin huonovointiselta. Yllätyin totaalisesti miten erilaiselta hänen lauluäänensä kuulostaa livenä (olisiko flunssalla osuutta). Sipen suoritus oli rautainen ammattimiehen taidonnäyte. Ja se ah, niin ihana runontynkä Torniosta meni suoraan sydämeeni. Bassopuolesta en voi muuta todeta kuin, että ainakin se kuulosti ihan toimivan. Sami muuten näyttää paremmalta luonnossa kuin kuvissa ja tämä on paljon sanottu naiselta joka inhoaa kaikenlaisia partahaivenia ja viiksiä. Keikalta lähdin taksilla kotiin ja onnekseni en joutunut lainkaan jonottamaan taksia vaan pääsin heti turvallisesti kotiin. Tämä oli ensimmäinen kerta eläessäni kun käyn bändikeikalla, pubissa ja myös ensimmäinen kerta kun liikun yksin keskiyön aikoihin kaupungilla. Korvatorvet ovat vielä eilisestä völjyymistä turvoksissa joten en rohkene tänään kokeilla uunituoretta kosketinsoitintani ainakaan kuulokkeita käyttäen.
eilen ja ainakin tänään aattelin sun dildohousujas!
Enhän mä muistanut enään koko keikkaa, mutta jotenkin ajattelin sua.
Et sitten asu kovin kaukana Kuopiosta, veikkaisin Lapinlahti, Nilsiä, Kaavi etäisyyksiä, mutta jotenkin arvelen, että voisit asua Kuopiosta länteen. En ole koskaan matkustellut Kuopiosta länteen, se on tuntematonta maastoa.
Silloin kun olit lapsi, sulle tuli Aku Ankka.
Kyllä mä sut vielä tunnistan! Odotas vaan! 8O) - haarakonttoristi
eilen ja ainakin tänään aattelin sun dildohousujas!
Enhän mä muistanut enään koko keikkaa, mutta jotenkin ajattelin sua.
Et sitten asu kovin kaukana Kuopiosta, veikkaisin Lapinlahti, Nilsiä, Kaavi etäisyyksiä, mutta jotenkin arvelen, että voisit asua Kuopiosta länteen. En ole koskaan matkustellut Kuopiosta länteen, se on tuntematonta maastoa.
Silloin kun olit lapsi, sulle tuli Aku Ankka.
Kyllä mä sut vielä tunnistan! Odotas vaan! 8O)Kukas tietää vaikka olisin joutunut ikuistetuksi johonkin mahdollisista keikkakuvista. Apulannan sivuilla on joiltakin keikoilta kuvia ja nyt jännään josko ilmaantuu sivuille kuvia myös tästä Kuopion keikasta. Valoshown välkkyvien valojen seassa ei olisi pystynyt hahmottamaan jos jostakin suunnasta räpsäytetään salamavalolla kuvia. Siinäkin mielessä keikka todella muodostui ikimuistoiseksi, että tänään pamahti päälle sikainfluenssa täydellä voimalla. Hyvin todennäköistä, että tartunta tuli eiliseltä keikalta. Siellähän oltiin kuin sillit purkissa - erittäin otollista pisaratartunnalle. Luultavasti minulla on joitakin kymmeniä kohtalotovereita saman taudin vaivaamana.
- shilläLaillasanoiTha
Kukas tietää vaikka olisin joutunut ikuistetuksi johonkin mahdollisista keikkakuvista. Apulannan sivuilla on joiltakin keikoilta kuvia ja nyt jännään josko ilmaantuu sivuille kuvia myös tästä Kuopion keikasta. Valoshown välkkyvien valojen seassa ei olisi pystynyt hahmottamaan jos jostakin suunnasta räpsäytetään salamavalolla kuvia. Siinäkin mielessä keikka todella muodostui ikimuistoiseksi, että tänään pamahti päälle sikainfluenssa täydellä voimalla. Hyvin todennäköistä, että tartunta tuli eiliseltä keikalta. Siellähän oltiin kuin sillit purkissa - erittäin otollista pisaratartunnalle. Luultavasti minulla on joitakin kymmeniä kohtalotovereita saman taudin vaivaamana.
Noh, voitkin sanoa, että oli sairaan hyvä keikka.
Toi sikaflunssa on kinkkujen kosto ihmiskunnalle, kodittomat sikojen sielut vaeltavat maanpinnalla, vaatien kostoa,,,
Sun ois kannattanut pistää ne nahkaset dildohousut jalkaan näin kylmällä ilmalla, eikös äitis ole monta kertaa sanonut ettei saa kylmettää itseään?
Muuten, käytitkö liukastetta, kun pistit ne dildohousut jalkaas?
Vai olitko jo vähän kostea muutenkin?
Ootko hakenut seuraa nettipalstoilta? kokeile vaikka tuota SM24 treffejä, voisit löytää mukavan kaverin, jonka kanssa voit vaikka matkustella maailmalla, kun eläkepäivät koittaa.
-----Kun kerran en sulle kelvannut,,,
Onhan meissä eroavaisuuksia. Sä et syö lihaa ja mä en oo uskovainen.
Se on sama kuin pistäis mungon ja kobran samaan häkkiin. - Dance panty
Harjoittelitko ennen tuota iltaa housujen pitämistä? Usean tunnin ajan tollaisten housujen pitäminen saattaa olla hankalaa. Ainakin itse olen riisunut tuollaiset housut viimeistään tunnin päästä enkä kovin pitkiä matkoja lähtisi kävelemään ne jalassa. Olen miettinytkin että se dildo olisi helpompi pitää jos se olisi irti niistä housuista, noin kiinni ollessa se haittaa liikkumista liiaksi. Josissakin asennossa dildo painaa ikävästi kun housut vedättää dildoa väärään suuntaan. Ehkä juuri tämän vuoksi itsellä nuo housut on jäänyt aika vähälle käytölle.
- haarakonttoristi
Dance panty kirjoitti:
Harjoittelitko ennen tuota iltaa housujen pitämistä? Usean tunnin ajan tollaisten housujen pitäminen saattaa olla hankalaa. Ainakin itse olen riisunut tuollaiset housut viimeistään tunnin päästä enkä kovin pitkiä matkoja lähtisi kävelemään ne jalassa. Olen miettinytkin että se dildo olisi helpompi pitää jos se olisi irti niistä housuista, noin kiinni ollessa se haittaa liikkumista liiaksi. Josissakin asennossa dildo painaa ikävästi kun housut vedättää dildoa väärään suuntaan. Ehkä juuri tämän vuoksi itsellä nuo housut on jäänyt aika vähälle käytölle.
Kyllä testasin kotona housuja ja hyvä olikin niin, latex osoittautui nihkeäksi materiaaliksi pukea päällyshousut siihen vielä päälle. Oli työn ja tuskan takana saada päällyshousut vedettyä jalkaan. Koska pelkäsin mustasta latexista irtoavan väriä päällyshousuihin, valitsin mustat päällyshousut (eipä silti, suurin osa vaatteistani on mustia). Leveän hameen kanssa olisi tilanne ollut helpompi mutta hameella olisin palellut vielä pahemmin. Ja arvasin sen ettei olisi hyvä idea mennä keikkapaikalle kävellen vaikka normaalisti kävelen mennen tullen tuollaiset alle kolmen kilometrin matkat. Käytin menomatkalla bussia ja niin kuin kerroin jo tuolla aiemmin, tulin kotiin taksilla.
- Bebbutappi
Kyllä testasin kotona housuja ja hyvä olikin niin, latex osoittautui nihkeäksi materiaaliksi pukea päällyshousut siihen vielä päälle. Oli työn ja tuskan takana saada päällyshousut vedettyä jalkaan. Koska pelkäsin mustasta latexista irtoavan väriä päällyshousuihin, valitsin mustat päällyshousut (eipä silti, suurin osa vaatteistani on mustia). Leveän hameen kanssa olisi tilanne ollut helpompi mutta hameella olisin palellut vielä pahemmin. Ja arvasin sen ettei olisi hyvä idea mennä keikkapaikalle kävellen vaikka normaalisti kävelen mennen tullen tuollaiset alle kolmen kilometrin matkat. Käytin menomatkalla bussia ja niin kuin kerroin jo tuolla aiemmin, tulin kotiin taksilla.
Ilmeisestikään koko keikan aikana ei ollut tarvetta vessaan...
- haarakonttoristi
Bebbutappi kirjoitti:
Ilmeisestikään koko keikan aikana ei ollut tarvetta vessaan...
koska en juonut tai syönyt mitään vähän ennen keikkaa tai keikan aikana. Muut kyllä näyttivät vetävän kaljaa ja siideriä ihan litratolkulla. Tokko siellä olisi edes ollut alkoholittomia juomia saatavanakaan mutta halusin pitää virtsarakon mahdollisimman tyhjänä ettei olo kävisi sietämättömäksi.
- Bebbutappi
koska en juonut tai syönyt mitään vähän ennen keikkaa tai keikan aikana. Muut kyllä näyttivät vetävän kaljaa ja siideriä ihan litratolkulla. Tokko siellä olisi edes ollut alkoholittomia juomia saatavanakaan mutta halusin pitää virtsarakon mahdollisimman tyhjänä ettei olo kävisi sietämättömäksi.
sanovat että ilo ilman viinaa on teeskentelyä, mutta kääntäen olisin sitä mieltä, että jos ei muuten pysty pitämään hauskaa kuin alkoholin avustuksella, niin ei sekään ihan tervettä ole. Ehkä tässä tapauksessa Apulanta ja penishousut toimivat riittävänä kiihokkeena hauskanpitoon...
- tuomas käkriäinen
Tapahtuiko tämä kaikki oikeasti vai sävelsitkö koko jutun?
- haarakonttoristi
koko juttu. Minulla on aika hyvä mielikuvitus muttei sentään niin hyvä, että olisin keksinyt tällaisen päästäni.
- KummiFani
koko juttu. Minulla on aika hyvä mielikuvitus muttei sentään niin hyvä, että olisin keksinyt tällaisen päästäni.
Onko tappuhousut ollut enää käytössä?
Missä seuraava ilta vietetään tappihousut jalassa? - haarakonttoristi
KummiFani kirjoitti:
Onko tappuhousut ollut enää käytössä?
Missä seuraava ilta vietetään tappihousut jalassa?Tämä oli tällainen kertaluonteinen kokeilu ja hyvin jännittävä sellainen. Ei ole suunnitelmia dildohousujen jatkokäytölle vastaavanlaisissa tilanteissa.
- shilläLaillasanoiTha
Tämä oli tällainen kertaluonteinen kokeilu ja hyvin jännittävä sellainen. Ei ole suunnitelmia dildohousujen jatkokäytölle vastaavanlaisissa tilanteissa.
Vaikka kauneimmat joululaulut Kerimäen kirkossa?
Kuoron söpöin ja punaposkisin tyttö laulais´
ylemmältä oksalta?
Mäkin voisin tulla katsoon ja kuunteleen, vaik´ei kuulu tapoihini.
nim. kaipaava haavanlehtinen - haarakonttoristi
Vaikka kauneimmat joululaulut Kerimäen kirkossa?
Kuoron söpöin ja punaposkisin tyttö laulais´
ylemmältä oksalta?
Mäkin voisin tulla katsoon ja kuunteleen, vaik´ei kuulu tapoihini.
nim. kaipaava haavanlehtinenKäyn laulamassa kyllä hyvin mielelläni Kauneimmat joululaulut-tilaisuuksissa mutta Kerimäki on liian kaukana. Kaupunkimme Tuomiokirkko toimii paremmin ja siellä on erinomainen akustiikka laulaa.
En kuulu mihinkään kirkkokuoroon vaikka pari kertaa minua on pyydettykin kuoroon liittymään laulamiseni perusteella. Joululauluissa on monia sellaisia joissa sopraano pääsee revittämään oikein kunnolla ja sekös minua miellyttää. Dildohousuilla en kylläkään kirkkoon mene. - shilläLaillasanoiTha
Käyn laulamassa kyllä hyvin mielelläni Kauneimmat joululaulut-tilaisuuksissa mutta Kerimäki on liian kaukana. Kaupunkimme Tuomiokirkko toimii paremmin ja siellä on erinomainen akustiikka laulaa.
En kuulu mihinkään kirkkokuoroon vaikka pari kertaa minua on pyydettykin kuoroon liittymään laulamiseni perusteella. Joululauluissa on monia sellaisia joissa sopraano pääsee revittämään oikein kunnolla ja sekös minua miellyttää. Dildohousuilla en kylläkään kirkkoon mene.ti-ti nalle täti?
Sehän on aika hyvännäköinen lady - haarakonttoristi
ti-ti nalle täti?
Sehän on aika hyvännäköinen ladyistuisiko se titi-nalle täti tällä tavoin härskisti eli jalat molemmin puolin tietokonetta pöydällä, jalassa mustat tiukat farkut ja upouudet New Rock-maiharit (sellaiset metallikantaiset)? I don't think so.
- shilläLaillasanoiTha
istuisiko se titi-nalle täti tällä tavoin härskisti eli jalat molemmin puolin tietokonetta pöydällä, jalassa mustat tiukat farkut ja upouudet New Rock-maiharit (sellaiset metallikantaiset)? I don't think so.
Nyt rupes tekee sua mieli vielä enemmän!
On tää niin väärin ja kurjaa!
Et ois tota kertonut! Missä labrassa sä olit joskus töissä?
Mistä kaupasta ostit nuo kenkät? Tarkoitan; löydänkö kuvan kengistä netin kautta? - haarakonttoristi
Nyt rupes tekee sua mieli vielä enemmän!
On tää niin väärin ja kurjaa!
Et ois tota kertonut! Missä labrassa sä olit joskus töissä?
Mistä kaupasta ostit nuo kenkät? Tarkoitan; löydänkö kuvan kengistä netin kautta?New Rock Classic Lady Boots niin pitäisi löytyä kuva näistä maihareista. Ostin nämä omasta vakikenkäkaupastani (jota en mainitse ettei kukaan ala vinkua mainostamisesta) kaupungistani vaikka näitä myydään nettikaupoissakin hieman halvemmalla.
- shilläLaillasanoiTha
New Rock Classic Lady Boots niin pitäisi löytyä kuva näistä maihareista. Ostin nämä omasta vakikenkäkaupastani (jota en mainitse ettei kukaan ala vinkua mainostamisesta) kaupungistani vaikka näitä myydään nettikaupoissakin hieman halvemmalla.
eihän tämä varsinaisesti minulle kuulu, mutta,,,,,,
Jos kerta olet ollut 20 vuotta vegenä ja et halua ostaa mitään eläinten kustannuksella.
No nyt sä oot ostaa paukauttanut kokonahkaset lapikkaat?
voi ziizus sun kanssa!
Minähän syön lihaa ja kalaa, ettei se minulle ole mikään järkytys.
Syötsä katkarapuja? tai sen sellaisia nilviäisiä ja nilkkejä, niitähän voi syödä, tuskin niillä on kummoista sielunelämää.
Ajattelin vain, että jos joskus käytäisiin syömässä tai jotain,,,emmä tiijjä.
Kengät oli tosi söpöt!
Tuo nauhan veto koron läpi oli hyvä idea, teki heti sen söpömmäksi ja sexyksi. - haarakonttoristi
eihän tämä varsinaisesti minulle kuulu, mutta,,,,,,
Jos kerta olet ollut 20 vuotta vegenä ja et halua ostaa mitään eläinten kustannuksella.
No nyt sä oot ostaa paukauttanut kokonahkaset lapikkaat?
voi ziizus sun kanssa!
Minähän syön lihaa ja kalaa, ettei se minulle ole mikään järkytys.
Syötsä katkarapuja? tai sen sellaisia nilviäisiä ja nilkkejä, niitähän voi syödä, tuskin niillä on kummoista sielunelämää.
Ajattelin vain, että jos joskus käytäisiin syömässä tai jotain,,,emmä tiijjä.
Kengät oli tosi söpöt!
Tuo nauhan veto koron läpi oli hyvä idea, teki heti sen söpömmäksi ja sexyksi.että olen yrittänyt käyttää keinonahkaisia talvikenkiä huonolla tuloksella - kaikki ovat halkeilleet pakkasessa. Joskus on pakko nöyrtyä käytännön realiteettien edessä ja käyttää nahkaisiakin tuotteita. Olen provitalisti-vegetaari. Tarkoittaa sitä, että en syö mitään sellaisia tuotteita joiden valmistamiseksi on jouduttu eläin tappamaan (liha, kala, äyriäiset, liivate, juoksutteella valmistetut juustot). Tämä koskee myös elintarvikkeiden eläinperäisiä lisäaineita joista minulla on pitkät listat. Eli maitoa ja kananmunia kyllä käytän. Ajatuskin kuolleen ruumiin syömisestä on kuvottava. Usko nyt hyvä mies - olen ihan mahdoton tapaus johon ei kannata aikaansa tuhlata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849