Ihanat kilpparit

hairioilmoitus

Moi!

Muutin pois asunnostani ja nyt ei yläkerrasta kuuluu mitään ääniä. En koskaan saanut selville mistä tosiasiassa oli kyse. Ainoastaan voin sanoa että
1) Yläkerrasta kuului omituisia ääniä
2) Arvelin (edes ennen kuin tiesin) että kyseessä olisi Papukaija tai TERRAARIOELÄIN. Huomatkaa että esitin kaikki nämä arviot täyttä ymmärrystä vailla ;))
3) Yllättäen selvisi että yläkerrassa oli KILPIKONNIA!
4) kukaan EI puolelleni ole asettunut. Vielä tänä päivänäkin odotan sitä kilpparinomistajaa joka tulee kaapista ulos. Eli kertoisi rehellisesti miten asia on. Jos ette itse tiedä niin kysykää asiaa vaikka eläinkauppiaalta.
5) Käyttämänäni mielenterveyslääkkeeet saattavat aiheuttaa hallusionaatioita. Tosin käytän niitä (Zolpidem nukahtamislääke) vain iltaisin.

Lupasin kertoa miten asiassa käy.
Minä muutin pois ja nykyisessä asunnossani ei yläkerrasta mitään ääniä kuulu.

Tämä tarina ei kiinnosta ketään mutta kiitos niille vastaajille jotka oikeasti yrititte informaatiota minulle välittää.

2

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repti KING

1) kyllä ne aikas omituisia ääniä olivat kun muut eivät niitä kuulleet

2) ... huomattu on, täyttä ymmärrystä vailla

3) oliko sekään nyt mikään yllätys

4) ei tässä asetuttu kenenkään puolelle jos toisaallekaan, täysin avo mielisinä koitettiin keksiä kolinan syy, kaksi kuulaako kallon sisällä ;)

5) http://fi.wikipedia.org/wiki/Tsolpideemi

Asutko nyt ylilmmässä kerroksessa 8/

• hairioilmoitus

Jep!
        Olen tietoinen kyseisen aineen huonoista sivuvaikutuksista varsinkin alkoholin kera. Asun nykyään 4/5 kerroksessa mutta yöllisiä ääniä ei enimmälti kuulu.
        SINÄ PÄIVÄNÄ kun edellinen vuokralainen ottaa minuun yhteyttä saman asian vuoksi niin korkkaan samppakaljapullon. Olen asiasta informoinut ainakin edellistä vuokranantajaa mutta tuskinpa hän asiasta välittää.
        Olen toki huomioon ottanut myös käyttämäni Zolpidem-lääkkeen ja usein toivoinkin että syy olisi siinä lääkkeessä. No. Ehkä stressi väheni kun pääsin muuttamaan ja sitä myötä äänet päässäni myös vähenivät.

Ken tietää mikä on totuus. Olen hullu tai sitten yläkerran akka aiheutti metakkaa vanhentuneilla kilpparinhoitolaitteillaan. Eniten minua häiritsee jos uusi vuokralainen joutuu samoista asioista kärsimään ja kilppariakka senkun porskuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      127
      9540
    2. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      113
      7741
    3. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      34
      7594
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      240
      7320
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      97
      6032
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      86
      5901
    7. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      49
      5691
    8. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      105
      5591
    9. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      81
      4738
    10. Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin

Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m
      Maailman menoa
      32
      3309
    Aihe