Triumph

scrambler?

Mattana varsinkin kiinnostaa! Mutta miten on, saako Suomesta tai vastaavasti tilaamalla hiukan asiallisemman näköistä kampetta? Esim. takavalo on aika hirvee ja yläputket paitsi kökön näköiset, kromi pistää silmään pahasti. Rankempaa nakkia alle yms.

Käyttökokemuksia kyseisen pyörän omistajilta?

Thai vai britti?

7

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thaitai

Joo, lompsa vaan esiin ja tilaamaan
      saletisti laittavat liikkeessä vaikka mitä...
      Vaan eihän sinulla reppanalla ole edes mopoa,
      saati sitten rahaa ;-0

• TIU TAU!

Niin no, museokaluston rinnalle käyttömopoo oisin ajatellu. Sun tyyliin eli jopoon pyykkipojalla pelikortti räplättämään ei hirveesti kiinnosta. Kasva isoksi tai suksi v..ttuun. Get a life!

• 77kawa
        TIU TAU! kirjoitti:

Niin no, museokaluston rinnalle käyttömopoo oisin ajatellu. Sun tyyliin eli jopoon pyykkipojalla pelikortti räplättämään ei hirveesti kiinnosta. Kasva isoksi tai suksi v..ttuun. Get a life!

Rompetorilta löydät takalampun tollaseen helposti kympillä. Pakoputkeen myös ratkaisu. Merkkiä en vaan muista mutta olen nähnyt oikein ajossa käheen näköisen yl-putken. Motskarin rakentaminen minusta helppoa verrattuna auton rakentamiseen. Yhen jenkin rakentanut ja siihen meni aikaa kolme vuotta. Motskarin rakentaa talvessa hienoksi jos ei ole ihan poropeukalo.

• no nippon!
        77kawa kirjoitti:

Rompetorilta löydät takalampun tollaseen helposti kympillä. Pakoputkeen myös ratkaisu. Merkkiä en vaan muista mutta olen nähnyt oikein ajossa käheen näköisen yl-putken. Motskarin rakentaminen minusta helppoa verrattuna auton rakentamiseen. Yhen jenkin rakentanut ja siihen meni aikaa kolme vuotta. Motskarin rakentaa talvessa hienoksi jos ei ole ihan poropeukalo.

Riippuu projektin vaikeusasteesta vai pitäisikö sanoa vaurioasteesta kuinka kauan aikaa mahd. kuluu? Osia ei vanhaan sykleen välttämättä ihan biltemasta löydä. Pelkästään osien etsiminen ja löytäminen varsinkin on jo oma projektinsa. Käytännön tuunit siihen vielä päälle. Jotkut ostaa bolt on tyyliin tarvikeosia, joku taas etsii vain orggisosia ja joku tekee osat mitä ei löydy. Meitä on moneksi..Naapuri sai jenkkicyklensä keväällä mr.kilpiin ja duunas pyörää ainakin puolitoista vuotta mutta onhan sairaan hieno!!

• geeri

Nyrkkisääntönä voisi sanoa että jos sun täältä pitää neuvoa kysyä niin unohda koko juttu !

• turpapäristin

Niin, miten merkkikohtaiselta sivustoilta voisi odottaa vastauksia merkkikohtaisiin kysymyksiin? Miten lie tuli mieleenkään?

• luulisi(thaitai)
        turpapäristin kirjoitti:

Niin, miten merkkikohtaiselta sivustoilta voisi odottaa vastauksia merkkikohtaisiin kysymyksiin? Miten lie tuli mieleenkään?

Onhan tässä asiaakin tullut,esim tuolla aiemmin, myyjä liike varmaankin asentaa ja vaihtaa mieleisiä lisävarusteita ja netistä löytyy aika monta myyjää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe