Perus taviksen näköinen Samuli Mansikka on luultavasti jonkin teollisuussuvun jälkeläinen jolla ei ole mitään muuta tekemistä kuin ottaa lentoja kauas pois kiivetäkseen mäen päälle. Ja uutisointi on myös mittavaa. Sanotaan, että hän perusti jopa neljä leiriä yksin. Eli laittoi teltan neljästi. Ja sitten tästä kaverista leivotaan julkkista ja sankaria, koska hän valloitti mäen eikä käy töissä. Kuka tahansa tehdastyöläinen tuossa voisi onnistua, jos isä maksaisi hengailun ilman työnteontarvetta. Ja ne jotka eivät onnistuisi niin niistä ei koskaan uutisoitaisi. Olisi vaan joku marginaalinen sivuuutinen rotkoon pudonneesta suomalaisesta ja lähetystö hoitaa sen suomeen verorahoilla haudattavaksi. Tuommonenkin Mansikka sais mennä oikeesti tehdastyöhön jotta suomen BKT saadaan pysymään aisoissa. Raskasteollisuus lähtee kun porukka vaan haluaa fiilistellä. Kaikille pitää maksaa paljon ja lomat pitää olla kalliita ja eksoottisia tai sitten ottaa virkavapaata tms.
Samuli Mansikka kiipesi ylös
fue rota
1
308
Vastaukset
- l.o
Tuntematta tapausta sen tarkemmin asia tuskin on ihan noin iisi. Aika monet tollaset kerää sponsorirahaa jotka ne sitten mällää tohon hommaan. Ja siis sponssi ei oo oma iskä. Et siinä on oletettavasti aika duuni ja saa selventää selventämisen peräänkin. Tietenkin jos iskä sponssaa niin vielä bättre mut sit vois mieluummin tehdä vaikka Monacossa hengailun Suomen ennätyksen tms. Tuskin tarttee kiipeen lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351