Testailen huvikseni PHP -ohjelmointia ilmaisella scriptillä. Asensin ohjeen mukaan kaikki tiedostot serverille. Käytän tässä testissä ilmaista 000webhost.com:in palvelinta, joka tukee php:tä. Käytin asennuksessa 000webhostin adminstration panelia, en FTP:tä.
Ongelma tuli heti alussa.
Asennusohjeet:
Upload all files to your server /: tämä on tehty
Set permission (chmod) of the data directory to 777 /: tamä on tehty. Vain minä voin myös kirjoittaa data-nimisessä hakemistossa.
Run setup.php. It installs the table which we will need and creates some files /: Mitenkäs tämä tehdään? Pitääkö minun kuitenkin käyttää FTP -ohjelmaa voidakseni käynnistää setup.php:n?
Tästä eteenpäin ehkä jo osaankin (Kustomoinnin ym.)
Paljon kiitoksia etukäteen!
Apua PHP -noviisille?
3
404
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Tiedoston voi ajaa palvelimen konsolissa tai selaimella, menemällä selaimella ko. osoitteeseen. Jälkimäinen lienee realistinen vaihtoehto jos skripti kyselee jotakin käyttäjältä.
- Verkkolehti
Näin ajattelinkin, mutta 000webhost.com:in palvelin (000webhost.com) siirtyy osoitteeseen: http://error.000webhost.com/.
Olen siis tehnyt jotain väärin jo heti alussa? - juhakorkeapudas
Verkkolehti kirjoitti:
Näin ajattelinkin, mutta 000webhost.com:in palvelin (000webhost.com) siirtyy osoitteeseen: http://error.000webhost.com/.
Olen siis tehnyt jotain väärin jo heti alussa?Joko kirjoitit väärän osoitteen tai sitten skriptissä on virhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797