Meinasin kysäistä eräästä sienestä kuvan kera mutta sieniseurat ovatkin salaseuroja joilla ei yhdelläkään ole sähköpostiosiota jonnekka saisi laitettua liitetiedostona kuvia sienistä tunnistettavaksi.He ilmeisesti tunnistavat sienet kuvauksesta mutta eipä tullut mieleeni mitenkä kuvailisin sientä että siitä saisi varmasti oikean "kuvan" jos olisin ryhtynyt esim.syömää kyseistä sientä olisi voinut käydä köpelösti.
[email protected]
Mikä sieni
Markku K
2
537
Vastaukset
- Viiruvakmuska
Näkyyhän kaikilla sieniseuroilla olevan yhteystiedot. Olet näköjään kuopiosta. Katso sitten:
http://www.sll.fi/pohjois-savo/klyy/pohjois-savon-sieniseura/yhteystiedot - juhky
sieniseuroilla kotisivut on. Mutta kaikkein paras juttu saada vastaus on liittämällä kuva osoitteeseen. www.kotihiiri.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21796- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32613
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50561Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet123540