Keväällä orkideani kukki ja vanoihin tuli keikit jotka myös kukkivat ihmetystä ja ihastusta herättäen. Nyt syksyllä katselin sillä silmällä että keikit pitäisi kai jo irroittaa omiin ruukkuihinsa,mutta se jäi kun keikeihin oli tullut kukkvarren alut ja samoin emokukka itse on tehnyt ison kukkavarren.
Nyt annan niiden tehdä sen minkä parhaaksi näkevät enkä mene niitä irroittelemaan mihinkään.
Hoidosta sanoisin että en ihan kirjan mukaan ole hoitanut vaan tavan kukka lannitteella olen lannoittanut ja kanankakka rakeenkin olen laittanut ajatellen että kai ne luonnossakin linnut kakkavat niille ravintoa.
Ihmeitä riittää
Kolmesti kukittaja
1
659
Vastaukset
- Lady in purk
Heh minun orkideallani näyttää olevan pahat mielessään, se on hipsutellut ilmajuurtaan kohti pelargonia ruukkua, mitä ilmeisemmin se on joko seurankipeä tai sitten se on mitä kavalammin päättänyt vallata elintilaa pelakuulta itselleen :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840