Keväällä orkideani kukki ja vanoihin tuli keikit jotka myös kukkivat ihmetystä ja ihastusta herättäen. Nyt syksyllä katselin sillä silmällä että keikit pitäisi kai jo irroittaa omiin ruukkuihinsa,mutta se jäi kun keikeihin oli tullut kukkvarren alut ja samoin emokukka itse on tehnyt ison kukkavarren.
Nyt annan niiden tehdä sen minkä parhaaksi näkevät enkä mene niitä irroittelemaan mihinkään.
Hoidosta sanoisin että en ihan kirjan mukaan ole hoitanut vaan tavan kukka lannitteella olen lannoittanut ja kanankakka rakeenkin olen laittanut ajatellen että kai ne luonnossakin linnut kakkavat niille ravintoa.
Ihmeitä riittää
Kolmesti kukittaja
1
664
Vastaukset
- Lady in purk
Heh minun orkideallani näyttää olevan pahat mielessään, se on hipsutellut ilmajuurtaan kohti pelargonia ruukkua, mitä ilmeisemmin se on joko seurankipeä tai sitten se on mitä kavalammin päättänyt vallata elintilaa pelakuulta itselleen :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972