Ripulin ennaltaehkäisy

D.I.Arre

Mitä pitäisi nauttia ennen ulkomaanmatkaa että vatsa pysyisi kunnossa?

11

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija_

      Maitohappobakteerit auttaa eri bakteerikantoihin siirryttäessä, mutta ei mihinkään salmonellaan .

      • paranee

        Osta apteekista BONYF STERYL TABS ja puhdistat matkoillasi joka päivä hammasharjasi, niin säästyt monelta vaivalta. olen kokeilut ja alkannut käytämään sitä. (Ulkomailla vesi)


      • rewq
        paranee kirjoitti:

        Osta apteekista BONYF STERYL TABS ja puhdistat matkoillasi joka päivä hammasharjasi, niin säästyt monelta vaivalta. olen kokeilut ja alkannut käytämään sitä. (Ulkomailla vesi)

        Tai pese hampaasi pullovedellä.


    • Korvenkontio

      ei siihen ole mitään ennakolta ehkäisevää keinoa ja pahimmillaan se tulee kuumeen kanssa kestää sitten aikansa olet entistä vastustus kykyisempi.

      • kokeiltu on

        Ei ole mitään, se tulee jos on tullakseen, maitohappobakteerit ovat pelkkää rahastusta, ei mitään hyötyä.


    • pikemummu

      tosi hyvin avun maitohappobakteereista. Niiden pitää olla vain tarpeeksi monipuolisia (siis monta eri bakteeria) ja alan syödä niitä muutama päivä ennen lähtöä ja ainakin muutama päivä perillä. Herkkämahaisen täytyy tietysti olla tarkkana syömisensä ja juomisensa kanssa...

    • Minusta tärkeintä on syodä kunnolla eli kuidut varmaan tärkeimpänä. Siitä ainakin ensin aloittaisin..

    • herbafine

      Hei !
      Olen ravitsemusneuvoja ja olen auttanut jo itseäni ja monia muita kontriloimaan painoa sekä parantamaan terveyttään!
      Ruokakuluni ovat alentuneet ja olen taynnä energiaa!

      Matkallakin ollessa kuidut ovat tärkeitä joten miksi vain matkalla ollessa suojata itsesi varsinkin kuin kehon joillakin ihmisen soluila kestää muuttua 30 päivää joten jos aloitat hoitamaan itseäsi vasta 1pv ennen lähtöä ei lopputulos välttämättä ole kovin hyvä!

      Elimistö tarvitsee 114 ravintoainetta joka päivä. Ravintoaineiden puutteesta johtuen elimistöön voi tulla erillaisia vaivoja kuten astma ,allergia, ummetus, ripuli, migreeni taikka pahimmassa tapauksessa syöpä, diabetes tai sydäninfarkti.

      Kukaan ei tahdo olla sairas !
      Tahtoessasi muutosta ota yhteys minuun niin teen sinulle ILMAISEN HUVINVOINTITESTIN
      (TARJOUS VOIMASSA 31.01.2010 SAAKKA)
      TIEDÄT TILANTEESI JA SAAT PALJON TIETOA RAVINNOSTA JA OHJEITA JOLLA VOIT PITÄÄ ITSESI JA PERHEESI TERVEENÄ!

    • monta maata

      Tärkeintä on ulkomailla katsoa, mitä syö ja missä syö. Lämpimien ruokien pitää olla kunnolla lämpimiä jne.

      Käsienpesu kannattaa.

      Maitohappobakteereista saa oman kokemukseni mukaan turvotusta ja ripulin. Sen sijaan leseet eli kuidut auttavat vatsaani voimaan hyvin ulkomaillakin.

      Ulkomailla bakteerikanta voi olla niin erilainen, että vatsa reagoi pelkästään siihen.

      • ripuloinut

        Kun kerran se hanavesi on ulkomailla yksi pahimmista, niin pitäisikö pestä pullovedellä ne kädetkin sitten?


      • Kysyvä ei tieltä jne
        ripuloinut kirjoitti:

        Kun kerran se hanavesi on ulkomailla yksi pahimmista, niin pitäisikö pestä pullovedellä ne kädetkin sitten?

        Itse matkailen enimmäkseen Israelissa. Siellä olen aina juonut kraanavettäkin, harjannut hampaat kraanavedellä ja luonnollisesti peseydyn muutenkin päivittäin. Minulla ei ole siellä koskaan ollut mahavaivoja eikä muutakaan. Minulla on hepatiittirokoitus ja käytän maitohappobakteerikapseleita matkaa edeltävästä päivästä lähtien. Matkoilla ennen maitohappobakteerioivallusta minulla oli yleensä jonkin verran oireita.

        Esim juuri Israelissa kraanaveden laatu vaihtelee hieman paikoittain, joten varmaan muuallakin.
        Kysymyksesi kannattaisi osoittaa esim matkailumaasi osastolle Tripadvisor.com keskustelufoorumeissa. Sekä paiikalliset että turistit vastaavat kokemuksella.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe