Kysysinpä ihan uteliaisuuttani, minulla oli joskus vuonna -96 windows 95, niin se tilttaili suunnilleen joka päivä. Onko teillä ollut vastaavan kaltaisia ongelmia? Mietin vaan johtuko se epäsopivasta raudasta vai oliko se windows 95 niin huono? Muiden windowsin kanssa nimittäin ei ole ollut käytännössä mitään ongelmia.
win95!
13
746
Vastaukset
ollut vastaavia ongelmia. voi olla ettei rauta ollut sopiva.
- fundamentalist
koneen raudassa jotain häikkää.
Itse käytin aikoinaan puoliammattimaisesti Win95:sta melko pitkään
koska hyppäsin win98:sta "yli" suoraan win2000:een.
Ei ollut pahemmin mainitsemiasi ongelmia ja ne vähätkin loppuivat
kun win95:sta julkaisiin parannettu painos ns. osr2-versio.
Minulla jäi hyvä maku w95.sta, itse asiassa minulla on vieläkin
se yhdessä koneessa jolla voi vähän retroilla.- AP.
Joo, raudasta varmaan ollut sitten kiinni, jos ei muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia. Pielavedeltä ostettu sillonen POMI kone, voitte varmaan kuvitella minkä lempinimen annoimme sillon sille ;D
Muistia ei ollut täysin suojattu sen sai huomattavasti helpommin nurin.
- sun mielestä
kaikki, mitä et osaa käyttää, on huonoa?
- 464354
sun mielestä kirjoitti:
...mielestä kaikki mikä ei ole Linux on huonoa.
- WIN95!
464354 kirjoitti:
...mielestä kaikki mikä ei ole Linux on huonoa.
meinasin laittaa itse samankaltaisen viestin mutta iski laiskuus! ;D
- 423432
WIN95! kirjoitti:
meinasin laittaa itse samankaltaisen viestin mutta iski laiskuus! ;D
Joo no tulihan tuossa oikeastaan vaan ajateltua ääneen useiden foorumille kirjoittelevien puolesta :)
sun mielestä kirjoitti:
Ohjelmoin Windows 95:sta assembler tasolla että tunsin sen aika helvetin hyvin. Ja oma Windows 95 oli myös päällä 24/7 kuukauden päivät, mutta se vaatii ohjelmistojen valikointia tarkemmin koska Windows 95:ssa muistinsuojaus oli vain osittainen. Jos joku ohjelma kirjoitti sopivaan muistipaikkaan niin nurin meni koko käyttis.
Siellä oli myös sellainen idioottimaisuus kuin kiinteät järjestelmäresurssit, että Windows 95 sekosi myös jos avasi liian paljon ikkunoita. Windows 95:ssa säikeiden luontia piti välttää myös, koska siellä oli muistivuoto ytimessä.
NT-pohjaiset oli paljon parempia.
- 4545423
Kyllä Windows 95 oli selvästi epävakaampi NT-pohjaisiin verrattuna, mutta ei se nyt kyllä jatkuvasti kaatuillut ainakaan itellä eli jotain oli mokannut tai ehkäpä oli viallista rautaa. Ajurien asennuksen ja poiston kanssa saattoi olla taistelua joskus Win95:ssä.
- AP...
mitä oli vikana, iha normaalissa käytössä oli mutta kokoajan sai olla pelossa että joko se nyt jumahtaa entä nyt vai... No sitten kun se oli tiltannut noin vajaa tuhat kertaa niin rupesin antamaan sille "tehohoitoa", rumputin käynnistys nappia jotain parikymmentä kertaa niin se teki vanhan kunnon pomille eetvarttia! ;D
- KUVIA::::
.
kuin se että ysiviitonen ja ysikasi piti asentaa tyhjästä vähintän kerran vuodessa
Tosin on yksi vanha contura kannettava jossa se ysiviitonen on pelannu moitteettomasti
. - oli vain..
dosin päälle ympätty käyttöliittymä, dos7 siellä pohjalla pyöri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1072391
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981627
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141478Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4101472Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81449R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi191251