Olen kaksosen ja ravun rajamailla syntynyt ja puolisoni skorpionin ja jousimiehen.Kiinalaisessa onneton kesäkuun puupäinen hevonen ja mieheni taitaa olla käärme tai lohikäärme.Tietäisikö joku asiaan vihkiytynyt mitään tällaisesta yhdistelmästä?
Voe mahoton!
4
537
Vastaukset
- Tulisika
Syntymäpäivä = itse-elementti on tärkeä kiinalaisessa. Kesäkuun puupäinen Hevonen ei kerro mitään.
Kaksosen ja ravun rajamailla syntynyt on ihmisystävällinen, sosiaalinen ja miellyttävä.
Skorpionin ja Jousimiehen rajamailla syntynyt on luja ja päättäväinen.- tuplarapu
Kiitän ystävällisestä vastauksestasi. Olen syntynyt 24.6.1954. klo 1.50 Puolisoni 25.11.1953.
Kiinnostunut olen mutta pätkääkään en ymmärrä. - Tulisika
tuplarapu kirjoitti:
Kiitän ystävällisestä vastauksestasi. Olen syntynyt 24.6.1954. klo 1.50 Puolisoni 25.11.1953.
Kiinnostunut olen mutta pätkääkään en ymmärrä.Olet Puu-Hevonen, Nouseva Puhveli. Kartassasi on kaksi Hevosta, Sika ja Puhveli = kaikki viisi elementtiä on edustettuna! "Onneton puupäinen Hevonen" on itse asiassa hyväonninen Kiinalaisen ajattelutavan mukaan! Hevonen - Nouseva Puhveli on "luontoihminen", tarvitsee omaa tilaa.
Kiinalainen astrologia tarkastelee perhesuhteita itse-elementin kautta. Esimerkki: Vesi kontrolloi Tulta. Sinun itse-elementtisi on Metalli jin, miehesi itse-elementti Metalli jang! Metalli & Metalli ymmärtävät toisiaan. Metallisuhteet kestävät yleensä kauan.
Kiinalaiset uskovat, että jokaisella ihmisellä on sisällään itse-elementin ominaisuudet. Metalli: rohkeus, vahva oikeudentaju, voimakkaat tunteet, kyky onnistua omalla työllään. Itse-elementti on jokaisen ikioma elementti. Se löytyy Kiinalaisesta kalenterista (tässä tapauksessa 1954).
Miehesi on Vesi-Käärme, jin. Kartassa Käärme, Lohikäärme ja Sika. Syntymäkellonaika puuttuu. Jos kartassa on paljon Vettä (tässä ainakin 3), se voi saada aikaan "hurjaa aktiivisuutta". Parhaimmillaan Vesipersoona on älykäs ja mukautuu ympäristöön, pahimmillaan sulkeutunut ja arvoituksellinen. - Voe mahoton
Tulisika kirjoitti:
Olet Puu-Hevonen, Nouseva Puhveli. Kartassasi on kaksi Hevosta, Sika ja Puhveli = kaikki viisi elementtiä on edustettuna! "Onneton puupäinen Hevonen" on itse asiassa hyväonninen Kiinalaisen ajattelutavan mukaan! Hevonen - Nouseva Puhveli on "luontoihminen", tarvitsee omaa tilaa.
Kiinalainen astrologia tarkastelee perhesuhteita itse-elementin kautta. Esimerkki: Vesi kontrolloi Tulta. Sinun itse-elementtisi on Metalli jin, miehesi itse-elementti Metalli jang! Metalli & Metalli ymmärtävät toisiaan. Metallisuhteet kestävät yleensä kauan.
Kiinalaiset uskovat, että jokaisella ihmisellä on sisällään itse-elementin ominaisuudet. Metalli: rohkeus, vahva oikeudentaju, voimakkaat tunteet, kyky onnistua omalla työllään. Itse-elementti on jokaisen ikioma elementti. Se löytyy Kiinalaisesta kalenterista (tässä tapauksessa 1954).
Miehesi on Vesi-Käärme, jin. Kartassa Käärme, Lohikäärme ja Sika. Syntymäkellonaika puuttuu. Jos kartassa on paljon Vettä (tässä ainakin 3), se voi saada aikaan "hurjaa aktiivisuutta". Parhaimmillaan Vesipersoona on älykäs ja mukautuu ympäristöön, pahimmillaan sulkeutunut ja arvoituksellinen.lähettää lämpöiset kiitokset sinulle tulisika.Osui ja upposi:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150