Olen kaksosen ja ravun rajamailla syntynyt ja puolisoni skorpionin ja jousimiehen.Kiinalaisessa onneton kesäkuun puupäinen hevonen ja mieheni taitaa olla käärme tai lohikäärme.Tietäisikö joku asiaan vihkiytynyt mitään tällaisesta yhdistelmästä?
Voe mahoton!
4
550
Vastaukset
- Tulisika
Syntymäpäivä = itse-elementti on tärkeä kiinalaisessa. Kesäkuun puupäinen Hevonen ei kerro mitään.
Kaksosen ja ravun rajamailla syntynyt on ihmisystävällinen, sosiaalinen ja miellyttävä.
Skorpionin ja Jousimiehen rajamailla syntynyt on luja ja päättäväinen.- tuplarapu
Kiitän ystävällisestä vastauksestasi. Olen syntynyt 24.6.1954. klo 1.50 Puolisoni 25.11.1953.
Kiinnostunut olen mutta pätkääkään en ymmärrä. - Tulisika
tuplarapu kirjoitti:
Kiitän ystävällisestä vastauksestasi. Olen syntynyt 24.6.1954. klo 1.50 Puolisoni 25.11.1953.
Kiinnostunut olen mutta pätkääkään en ymmärrä.Olet Puu-Hevonen, Nouseva Puhveli. Kartassasi on kaksi Hevosta, Sika ja Puhveli = kaikki viisi elementtiä on edustettuna! "Onneton puupäinen Hevonen" on itse asiassa hyväonninen Kiinalaisen ajattelutavan mukaan! Hevonen - Nouseva Puhveli on "luontoihminen", tarvitsee omaa tilaa.
Kiinalainen astrologia tarkastelee perhesuhteita itse-elementin kautta. Esimerkki: Vesi kontrolloi Tulta. Sinun itse-elementtisi on Metalli jin, miehesi itse-elementti Metalli jang! Metalli & Metalli ymmärtävät toisiaan. Metallisuhteet kestävät yleensä kauan.
Kiinalaiset uskovat, että jokaisella ihmisellä on sisällään itse-elementin ominaisuudet. Metalli: rohkeus, vahva oikeudentaju, voimakkaat tunteet, kyky onnistua omalla työllään. Itse-elementti on jokaisen ikioma elementti. Se löytyy Kiinalaisesta kalenterista (tässä tapauksessa 1954).
Miehesi on Vesi-Käärme, jin. Kartassa Käärme, Lohikäärme ja Sika. Syntymäkellonaika puuttuu. Jos kartassa on paljon Vettä (tässä ainakin 3), se voi saada aikaan "hurjaa aktiivisuutta". Parhaimmillaan Vesipersoona on älykäs ja mukautuu ympäristöön, pahimmillaan sulkeutunut ja arvoituksellinen. - Voe mahoton
Tulisika kirjoitti:
Olet Puu-Hevonen, Nouseva Puhveli. Kartassasi on kaksi Hevosta, Sika ja Puhveli = kaikki viisi elementtiä on edustettuna! "Onneton puupäinen Hevonen" on itse asiassa hyväonninen Kiinalaisen ajattelutavan mukaan! Hevonen - Nouseva Puhveli on "luontoihminen", tarvitsee omaa tilaa.
Kiinalainen astrologia tarkastelee perhesuhteita itse-elementin kautta. Esimerkki: Vesi kontrolloi Tulta. Sinun itse-elementtisi on Metalli jin, miehesi itse-elementti Metalli jang! Metalli & Metalli ymmärtävät toisiaan. Metallisuhteet kestävät yleensä kauan.
Kiinalaiset uskovat, että jokaisella ihmisellä on sisällään itse-elementin ominaisuudet. Metalli: rohkeus, vahva oikeudentaju, voimakkaat tunteet, kyky onnistua omalla työllään. Itse-elementti on jokaisen ikioma elementti. Se löytyy Kiinalaisesta kalenterista (tässä tapauksessa 1954).
Miehesi on Vesi-Käärme, jin. Kartassa Käärme, Lohikäärme ja Sika. Syntymäkellonaika puuttuu. Jos kartassa on paljon Vettä (tässä ainakin 3), se voi saada aikaan "hurjaa aktiivisuutta". Parhaimmillaan Vesipersoona on älykäs ja mukautuu ympäristöön, pahimmillaan sulkeutunut ja arvoituksellinen.lähettää lämpöiset kiitokset sinulle tulisika.Osui ja upposi:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773731
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851668Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281422- 1591298
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut221092Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2021071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921028- 351021
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124969- 62785