Hengittäminen tuntuu raskaalta ja sydän hakkaa hakkaa välillä liiankin lujaa, erityisesti illalla kun pitäisi saada unen päästä kiinni.
Olen pitkä, miltei kaksi metrinen ja painan vain 63 kg, ryhtinyt on mitä on ihan kohdallaa.... En ole viime aikoina liikkunut kovinkaan paljon.......
Vasta pariviikkoa sitten kävin verikokeissa, jonkin ihme maha taudin takia, eikä niissä todettu mitään.
Voiko olla psyykkistä, sillä hulluksihan tässä tulee kun ei tiedä mistä on kyse ja ovatko oireet todellisia vai psyykkisiä. JA minäkun kuvittelin etten stressaannu mistää.
Mistä johtuu.............
2
763
Vastaukset
- Ideat
Apua saat ainakin siitä, että tarkistat heti onko teillä pölyistä. Miten paljon siivoat ja voitko tuulettaa tarpeeksi. Voi olla ihan vain huonepölyn laatu tai joku uusi huonekalun liima. Onko naapuriin tullut uusia ihmisä ja mitä sielät tuuletuskavavsta tulee. Jos tämä on nyt tullut vaiva, niin kannattaa myös hankkia TherapyairIOn eli tehokas sisäilmanpuhdistaja. Kun ilma on puhdasta on varmasti parempi henkäillä. Tietenkin sinun tulee myös roikuskella ja jumpata, että keuhkot saavat ilmaa. Onnea kohentumiseesi.
- ösdklöasndaslö
Minulla on esiintynyt jo parisen viikkoa tunne kurkussa, että on jatkuvasti nieltävä limaa ja että sinne meinaa tulla semmonen "karvapallo" tai räkäpallo, joka ei lähde nielemällä pois. Joskus helpottaa, kun menee makuulle ja se ikäänkuin kerääntyy rinnan alle ja siellä tuntuu painetta, ihankun ois pillereitä juuttunut sinne. Jos nousee ylös niin tuntuu kun se nousisi nieluun ja sitä ois nieltävä kokoajan. Tuntuu että on kokoajan pientä flunssaa ilmassa. En tajua mikä mulla on. Tää on niin kiusallista - oon syönyt kyllä nielutulehdukseen antibioottikuurin pari viikkoa sitten (joka lopulta paljastuikin virusperäiseksI). Ja nyt on vaan tunne että kun nielee, nielussa on paksua limaa ja tuntuu että karvapallo on kurkussa ja lääkäri selitti jotain mutkista ja ruuasta joka saattaa ilmaantua sinne sellasina mutta en sit tiedä, MIKÄ TÄHÄN AUTTAA? Tuntuu että on jatkuvaa flunssaa ja kipeyttä ilmassa! Tämä vain paheni, kun olin suunnistamassa metsässä ja jokapaikka kastui. Haluan nopean vastauksen koska en jaksa niitä karvapalloja enää. Ne on kamalia. Samoin tuntuu että on jatkuvasti juuri OIKEA puoli kurkusta kipeä ja sinne kerääntyy kaikki - vasen puoli on ihan rauhassa. Niistän jatkuvasti mutta räkää ei pahemmin tule. Aamuisin tunne hälvenee mutta illanmittaan se tulee ja pakotan itseni nukkumaan että se lähtis pois. En tajua mikä mulla on. Olen miettinyt allergiaa joka olisikin mahdollinen, koska olen allerginen siitepölylle yms. En tiedä, mutta tuntuu kamalalta tämä limaneritys ja pallot kurkussa.... Ja ainainen flunssa joka on jatkunut jo parisen viikkoa vaikka antibioottia on syöty!! Samoin minulla on virtsaamisvaikeuksia, on kirvelly varmaan jo kuukauden ajan kun on käynyt pissalla ja se ei ole sukupuolitauti eikä virtsatulehdus, vaan joku "honeymoon" en tiedä mutta että limakalvoilla on haavoja. Käytän Ceridiliä joka vähän helpottaa, mutta en voi harrastaa poikaystäväni seksiä lainkaan joka on ihan kamalaa. Koska heti kirvelee. Toivoisin pikaisia vastauksia! APUA! :'(((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223