Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Synttäriohjelmaa 20 vuotis synttäreihini?

auttakaa_neitokaista_hädässä

Järjestän omat 20 vuotissynttärini, mutta en keksi oikein minkäänlaista ohjelmaa tai kilpailuja. Porukkaa tulee sieltä sun täältä ja monet vieraani eivät sillain tunne toisiaan. En haluaisi mitään liiankaan lapsellista tekemistä, sillä en ole varma ovatko vieraani liian aikuismaisia sellaisiin leikkeihin :DD On mulla sielä sellainen ystäväkirja, johon kaikki vieraani saavat ruksata tietojaan ;D Mutta olisi kiva saada jotain muuta ohjelmaa lisäksi, joka olisi hauskaa..mutta ei liian lapsellista tai kiusallista johon kaikki jaksaisivat osallistua! :) On minulla sielä esim. guitar hero ja muita konsolipelejä, mutta lisäksi jotain! :) En ole varma kuinka paljon edes tulee kutsuihin.. kääk! ^^

2

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kankikaaleppi

      ensinnä pulloa, ossoot kai säännöt, eli vaatekappale lähtee aina, kun pullonsuu osoittaa kohti, siinä siis ollaan ringissä lattialla, ja pullo keskellä, ja sitten taas tietty nussitaan ihan helvetisti:)

      • paaaaavoee

        Mun mielestä ei tarvii kummasti mitään ohjelmaa. Kuhan juomisii riittää nii kaikki menee kyl omal painollaan.
        Just toi guitar hero voi olla ihan tykki. Laitat vaan musiikin pauhaamaan ja sillai. Jos nyt välttämättä haluut ohjelmaa niin vois kuvitella että Twister on hauska peli pikku humalassa. Samoin singstaarit yms. Myös sitten tuo perus pullonpyöritys, siihen ei kyl varmaan kaikki jaksa lähtee. Tai sit jaksaa. Kokeile !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe