Tein apteekin testin, johon tuli testiajan sisällä todella himmeä positiivinen tulos, jota sai tihrustella lukulasit päässä valoisassa paikassa, että näki siinä jotain. Voiko kyseessä olla vain viivanpaikka (negatiivinen) vai voisiko todella olla positiivinen tulos?
Keliakian oireita on kyllä. Onko jollain ollut todella himmeä viiva, joka on osoittautunut lääkärin tutkimuksissa keliakiaksi?
Keliakiatesti - himmeä positiivinen vai viivanpaikka?
4
2016
Vastaukset 4
- keliukko
lekuriin ja kerro testistä..niin pääset vatsan tähystykseen,siinä otetaan koepala ohutsuolesta..siitä diagnoosi vasta varmistuu ja sen hyväksyy kela myös.Koepalan otto kivuton toimenpide,vatsan tähystys hiukan yököttää mutta ei sekään sentäs satu,noita testejä en ole tehnyt enkä tiedä muuta kuin että ovat suuntaa antavia,sun tapauksessa hälytyskellot soi(veikkaan).
- Keliakiaako
Kiitos vastauksesta! Kävin lääkärissä ja verikokeet otettiin. Tuloksia odottelen..
- Keliakiako
Keliakiaako kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Kävin lääkärissä ja verikokeet otettiin. Tuloksia odottelen..
Ei keliakiaa.
- Maha kuralla
Keliakiako kirjoitti:
Ei keliakiaa.
Minäkin tein äsken tuon testin ja näin valoa vasten "jotain", mutta hyvin heikosti. Mietin myös, että onko kysessä viivanpaikka. Selvää punaista väiä ei näy, mutta haalea harmaa viiva valoa vasten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396