Luopuneet lapset

eeva...

Miksi ristiinnaulitsette Jeesuksen yhä uudestaan. Uskokaa häneen ja uskokaa mitä profeetat ovat puhuneet. Ne kaikki kirjoituykset ovat toteutuneet. Jumala on ollut pitkämielinen ja laupias.
Vielä tänä päivänäkin hän puhuu Pyhän Henkensä kautta.

5

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala viimeksi puhui ihmislle, Raamatussa.

Shalom

• eeva...

Henkensä kautta maailmassa

Joh. 12:1
        ” 44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
        45 Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt.
        olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
        47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
        48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se ”sana”, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.”

Joh. 16:
        "13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
        14 Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
        15 Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. "

Room. 8:11
        "Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu. "

Matt. 10:
        "20 Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä."

• Pakko sanoa
        eeva... kirjoitti:

” 44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
        olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
        47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
        48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se ”sana”, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.”

Joh. 16:
        "13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
        15 Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. "

"Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu. "

Matt. 10:

ei puhu valehtelevien vl-saarnamiesten kautta. Heidän kauttaan puhuu valheen isän saatanan henki.

• eeva... kirjoitti:

Joh. 16:

Matt. 10:

48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se ”sana”, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.” ** Juuri näin. Jeesus puhu, JOKA USKOO HÄNEEN, ei Uskoo Jumalaan. Usko ja läheisyys Jumalaan tulee vain uskolla Jeesukseen Herrana. Onki sinulle Jeesus Herra.

Kerrotko; missä Jumala tässä puhui? Puhuja oli Jeesus minun Herrani.

Joh. 16:
        15 Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. " ** Sama tilanne. Ongelma on vain se, ettei VL:illä ole Pyhää Henkeä. Todistus Hengestä saadaan vasta armolahjoilla, onko sinulla niitä, ne karttaa lestadiolaisia. Taas Jeesus puhuu -- ottaa minun omastani ja julistaa teille

• eeva...
        Kesitas kirjoitti:

48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se ”sana”, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.” ** Juuri näin. Jeesus puhu, JOKA USKOO HÄNEEN, ei Uskoo Jumalaan. Usko ja läheisyys Jumalaan tulee vain uskolla Jeesukseen Herrana. Onki sinulle Jeesus Herra.

Kerrotko; missä Jumala tässä puhui? Puhuja oli Jeesus minun Herrani.

Joh. 16:
        15 Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. " ** Sama tilanne. Ongelma on vain se, ettei VL:illä ole Pyhää Henkeä. Todistus Hengestä saadaan vasta armolahjoilla, onko sinulla niitä, ne karttaa lestadiolaisia. Taas Jeesus puhuu -- ottaa minun omastani ja julistaa teille

kuin ennenkin. Kauhisteltiin, kun itse Jeesus antoi syntejä anteeksi, samoin opetuslapsia kauhisteltiin, kun usko ei saanut sijaa. Luultiin sen olevan ihmisestä.

Matt. 28:19
        "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen "

Luuk. 10:
        ”16 Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt."

Ap. t. 2:38
        "Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan. "

Ap. t. 8:
        "14 Mutta kun apostolit, jotka olivat Jerusalemissa, kuulivat, että Samaria oli ottanut vastaan Jumalan sanan, lähettivät he heidän tykönsä Pietarin ja Johanneksen.
        15 Ja tultuaan sinne nämä rukoilivat heidän edestänsä, että he saisivat Pyhän Hengen;
        16 sillä hän ei ollut vielä tullut yhteenkään heistä, vaan he olivat ainoastaan kastetut Herran Jeesuksen nimeen.
        17 Silloin he panivat kätensä heidän päällensä, ja he saivat Pyhän Hengen. "

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      7768
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5788
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2903
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1610
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      330
      1323
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1172
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe