Kummat kiikarit olisivat paremmat harrastuskäyttöön Luger LG 10x25 vai Luger LG 8x21? Ensimmäiset kiikarit olisi siis tarkoitus hankkia. Edulliset ja simppelit. Pääasiassa retkeilyyn.
Kiikareista
3
350
Vastaukset
- Walk on the wild side
10x25 kiikarit oli ensimmäiset omat kiikarini, ja samanlaiset löytyy edelleen. Tuo suurennus on ollut itselle juuri sopiva. Valovoimakkuuskin ollut ihan hyvä, että hämärämmässäkin on jotain nähnyt.
Ja kun hinta eroakin on noin vähän, eikä koossakaan ole suuria eroja niin kannattaisin tuota 10x25 - 8x25
Lugerin 8x25 kiikarit, ei voi hyviksi kehua. Kokeile ennen ostoa (itse tilasin netistä), omani tuottaa hieman sumeaa kuvaa. Todennäköisesti kannattaa katsoa hieman arvokkaampia, ensin ostetaan halvat, lopuksi kunnolliset.
- joujoo
oikeita kiikareita halajat. Noilla saa vaan silmät paskaksi. Kunnon kiikareita ei alle tonnilla saa. Itellä on ollu Leican Ultravid 8x32 vuosikymmenen aina mukana eikä tarvii katua isoa hankintaa aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833