kaipaa pikaista vastausta

onneton_mies_1987

Mitä olette mieltä siitä, että kihlattuni ei pidä kihlasormusta ja tuntuu siltä, että sen pitäminen on kauhea asia.
Minun pitää erikseen mainita siitä, että hän pistäisi kihlasormuksen sormeensa ja ilman kehotustani kihlasormus jää rasiaan.

Itselläni lähinnä tulee mieleen se ettei kihlaus merkkaa hänelle mitään tai se ettei hän välitä minusta tarpeeksi.

Mitä te olette mieltä?

7

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrabba

      sehän etsii uusia tuttavuuksia joten sormus haittaa etsintää

    • so what???

      ei mullakaa mies pidä kihlasormusta... ja siihen on looginen selitys hänen työnsä... työ on sellaista ettei sormuksia mielellään saisi käyttää onnettomuusriskien vuoksi.. ja itekään en töissä pidä joten mitä se haittaa??

      välillä on meilläki tilanteita et ollaa molemmat unohdettu sormukset laittaa takaisin sormiin ja ollaa oltu viikkojakin niin...
      mitä sillä on merkitystä onko sormus sormessa vai ei??? monilla on se tilanne et nainen kantaa sormusta ja mies ei.. ja eipä se heidän suhteeseensa vaikuta kuitenkaan millään tavoin huonosti...

      • onneton_mies_87

        Tässä onkin se, ettei pitäisi olla mitään esteitä. Lisäksi itse pidän koko ajan kihlasormusta ja tyttöystävälleni se tuntuu olevan jotenkin kauhea asia pistää se sormeen. Se ei ole ostopäivästä asti ollut sormessa kertaakaan.


      • salamat09
        onneton_mies_87 kirjoitti:

        Tässä onkin se, ettei pitäisi olla mitään esteitä. Lisäksi itse pidän koko ajan kihlasormusta ja tyttöystävälleni se tuntuu olevan jotenkin kauhea asia pistää se sormeen. Se ei ole ostopäivästä asti ollut sormessa kertaakaan.

        Onko se siinä,et sormus ei ole sellainen kuin tyttöystäväsi haluaa?
        Eli enemmän timantteja...
        Mut jos muuten tyytyväinen sormukseen ja hän ei käytä sitä,niin
        kyllä se on sen merkki et se ei halua olla kihloissa!!
        Otappa oma sormuksesi pariksi viikoksi pois sormesta ja
        seuraa huomaako tyttösi sen:))


      • onneton_mies_87
        salamat09 kirjoitti:

        Onko se siinä,et sormus ei ole sellainen kuin tyttöystäväsi haluaa?
        Eli enemmän timantteja...
        Mut jos muuten tyytyväinen sormukseen ja hän ei käytä sitä,niin
        kyllä se on sen merkki et se ei halua olla kihloissa!!
        Otappa oma sormuksesi pariksi viikoksi pois sormesta ja
        seuraa huomaako tyttösi sen:))

        Näinhän siinä sitten kävi, tytöllä oli uusi mies kiikarissa ja sain ilmoituksen että "Olen yhdessä yhden toisen kanssa" tekstiviestillä. Lisäks ne oli tuntenu 3 päivää ja oli yhdessä, sekä tyttö oli sanonut tälle toiselle olevansa sinkku.


      • KihloissaOleva
        onneton_mies_87 kirjoitti:

        Näinhän siinä sitten kävi, tytöllä oli uusi mies kiikarissa ja sain ilmoituksen että "Olen yhdessä yhden toisen kanssa" tekstiviestillä. Lisäks ne oli tuntenu 3 päivää ja oli yhdessä, sekä tyttö oli sanonut tälle toiselle olevansa sinkku.

        En itsekään käytä sormusta läheskään aina, koska se tuntuu vieraalta sormessa. Tämä ei missään nimessä tarkoita, etten olisi kihloissa. Kihlaus on lupaus toiselle.


      • eteenpäin vaan
        KihloissaOleva kirjoitti:

        En itsekään käytä sormusta läheskään aina, koska se tuntuu vieraalta sormessa. Tämä ei missään nimessä tarkoita, etten olisi kihloissa. Kihlaus on lupaus toiselle.

        Eiköhän kannata seuraavalla kerralla kihlata aikuinen nainen, joka ymmärtää, mitä kihlaus tarkoittaa (lupaus avioliittoon menemisestä) ja joka osaa lopettaa suhteen aikuismaisesti eli muutoin kuin tympeän tekstiviestin välityksellä.

        Älä ole onneton, et ole menettänyt yhtään mitään. Tuollaista typerystä et olisi halunnutkaan elämääsi. Elämä jatkuu, löydät vielä muun kuin lapsellisen huonostikäyttäytyvän vain itseään ajattelevan tyttösen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe