EN TIE SITTEN KANNATTIKO,MUT RISKIT EI NIIN KAUHEEN SUURET VOI OLLA.TUNTUU IHAN OK HOMMALTA. NÄIN NIITÄ KIMPPOJA SIIS KUNNON KIMPPOJA EIKÄ MITÄÄ KIOSKI KAMAA KERÄTÄÄN YHTEEN JA VOITETAAN YHDESSÄ :)
KANNATTAA TSEKATA.
http://betclub.nettisivu.org/vedonlyontia-ulkomaisille-vedonlyontiyhtioille/
TOMMOSEEN LÄHIN MUKAAN
5
705
Vastaukset
- KUOPIJON KALAKUKKO
ISOILLA KIRJAIMILLA, IHAN KUIN TUOLLA MAENOSTAMASI SIVUSTON ETUSIVULLA ON MYÖS KIRJOETETTU.
SUATAKKO SIE OLLA SAMMAA PORUKKOO? EPPÄILEN ETTÄ KYLLÄ SIE OOT. TÄMÄHÄN ON KUITENNII ETULLINEN PAEKKA MAENOSTAA.- ikenen.pekka
nyt kaikki laittamaan se satanen tonne klubin tilille! vai pitäiskö sittenkin pelata se satanen ihan itse samalla voitolla?
- asdfawdfwaefewf
ikenen.pekka kirjoitti:
nyt kaikki laittamaan se satanen tonne klubin tilille! vai pitäiskö sittenkin pelata se satanen ihan itse samalla voitolla?
Haisoo tänne asti pyramidihuijaukselta.
- hugubh
Lievästi sanottuna TOSI HÖLMÖÄ!!! Eiks tullu mieleen et sillon jos kimppa kassaan kerätään paljon rahaa niin sillon kannattaa tehä järjetelmiä mieluummiin vaikka monariin. Kyllä ton singlen voi pelata ihan yksinäänkin ilman mitään vitun tyhmiä kerhoja.
- Eh eh Erkki
Vai että 186 jäsentä vai? Tarkoitat siis 0 jäsentä?
Aikamoiset bonukset olisit saanut itsellesi jos todella 186 tyyppiä ois mukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337