Iveta, Kesitas ja Melperi

Fanittaja.

Kiitos kirjoituksistanne tällä palstalla. Jatkakaa samaan malliin.

38

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullista

      teitä, joita maailma kiittää.

      • Elähthän maailmassa, ja kiitos elää ja toimii Pyhissä, etkö ole pyhä?


    • Ja samalla myönnät, että olet löytänyt Jeesuksen evankeliumin kirjoituskistani.

      Mielestäni tämä iveta nimneomaan on palstan kukknen, kaunis ja viaton.

      Melperillä taas luja usko siihen, että SRK nöyrtyy ja tekee parannusken Jeesukseen.

      Shalom

      • tekeekö

        "Melperillä taas luja usko siihen, että SRK nöyrtyy ja tekee parannusken Jeesukseen."

        Melperi onnistuttuaan asiasta ilmoituksen Patentti- ja rekisterihallitukseen?


      • havaannoija

        Melperi, Kefitas ja Iveta ovat yksi ja sama henkilö. Iveta-nimim vain naamioituu vl:ksi tehden täällä omaa aivopesuaan. Pankaapa merkille, kuinka he ilmestyvät aina samaan viestiketjuun kehumaan toistensa uskoa, ja hyviä kirjoituksia.
        Minusta tuntuu, että tällä palstalla häärii tuhanten juonten mestari.


      • havaannoija
        havaannoija kirjoitti:

        Melperi, Kefitas ja Iveta ovat yksi ja sama henkilö. Iveta-nimim vain naamioituu vl:ksi tehden täällä omaa aivopesuaan. Pankaapa merkille, kuinka he ilmestyvät aina samaan viestiketjuun kehumaan toistensa uskoa, ja hyviä kirjoituksia.
        Minusta tuntuu, että tällä palstalla häärii tuhanten juonten mestari.

        Kesitas taisi olla tuo yksi, eikä Kefitas .


      • erkkimerkki.
        havaannoija kirjoitti:

        Melperi, Kefitas ja Iveta ovat yksi ja sama henkilö. Iveta-nimim vain naamioituu vl:ksi tehden täällä omaa aivopesuaan. Pankaapa merkille, kuinka he ilmestyvät aina samaan viestiketjuun kehumaan toistensa uskoa, ja hyviä kirjoituksia.
        Minusta tuntuu, että tällä palstalla häärii tuhanten juonten mestari.

        Vaikka en vl olekaan


      • kirjoittelee
        havaannoija kirjoitti:

        Kesitas taisi olla tuo yksi, eikä Kefitas .

        samoja tarinoita kuin Kempelainen ja Kempelainen samoja tarinoita kuin Kesitas.


      • havaannoija
        kirjoittelee kirjoitti:

        samoja tarinoita kuin Kempelainen ja Kempelainen samoja tarinoita kuin Kesitas.

        Kempeläisen nimenkin tuohon luetteloon, mutta otin varoiksi pois. Kempeläisen kirjoitustyyli on kehnompaa, mutta ainahan tuhanten juonten mestari keksii erilaisia henkilöitä, onhan hän täällä usein esiintynyt vl:inäkin. Ja puupappikin on kai sama persoona, kuin myös vl-teologi aikanaan.


      • havaannoija kirjoitti:

        Melperi, Kefitas ja Iveta ovat yksi ja sama henkilö. Iveta-nimim vain naamioituu vl:ksi tehden täällä omaa aivopesuaan. Pankaapa merkille, kuinka he ilmestyvät aina samaan viestiketjuun kehumaan toistensa uskoa, ja hyviä kirjoituksia.
        Minusta tuntuu, että tällä palstalla häärii tuhanten juonten mestari.

        en ole iveta enkä Kesitas.

        Siunausta ivetalle ja Kesitakselle!

        Olen erittäin iloinen siitä, että iveta-tytsy löysi tiensä tälle palstalle puolustamaan monen muun kanssa iäti kestävää ja Raamatusta löytyvää Jumalan sanaa. Saat iveta toki hyökkäyksiä itseesi "vain me" -veeälliltä, joille vääristelemätön Jumalan sana on kauhistus.
        Mutta muista:

        Sinä olet voittajien puolella, kun olet Kristuksen puolella ja korotat entiseen tapaasi Kristusta. Mikään paholaisen ja SRK:n eikä näiden palvelijoiden nuoli ei pysty sinuun. EI MIKÄÄN!
        Ole siunattu.


      • multinikit rulez
        havaannoija kirjoitti:

        Melperi, Kefitas ja Iveta ovat yksi ja sama henkilö. Iveta-nimim vain naamioituu vl:ksi tehden täällä omaa aivopesuaan. Pankaapa merkille, kuinka he ilmestyvät aina samaan viestiketjuun kehumaan toistensa uskoa, ja hyviä kirjoituksia.
        Minusta tuntuu, että tällä palstalla häärii tuhanten juonten mestari.

        Ei ne ole sama ihminen. Melperi on Melperi, Kempelainen on Kesitas ja Iveta on yhtä kuin 75% palstan nikeistä.


      • SRK:n KGB
        havaannoija kirjoitti:

        Melperi, Kefitas ja Iveta ovat yksi ja sama henkilö. Iveta-nimim vain naamioituu vl:ksi tehden täällä omaa aivopesuaan. Pankaapa merkille, kuinka he ilmestyvät aina samaan viestiketjuun kehumaan toistensa uskoa, ja hyviä kirjoituksia.
        Minusta tuntuu, että tällä palstalla häärii tuhanten juonten mestari.

        selvitämme asian.


      • iveta
        multinikit rulez kirjoitti:

        Ei ne ole sama ihminen. Melperi on Melperi, Kempelainen on Kesitas ja Iveta on yhtä kuin 75% palstan nikeistä.

        Saanko kysyä, kun vähän väliä ilmenee sana: niki tai nikit jotenkin sinne päin, niin mitä sillä tarkoitetaan? Onko se lyhenne jostakin? Kiitos Teille!


      • Tietää lähes kaiken
        iveta kirjoitti:

        Saanko kysyä, kun vähän väliä ilmenee sana: niki tai nikit jotenkin sinne päin, niin mitä sillä tarkoitetaan? Onko se lyhenne jostakin? Kiitos Teille!

        = nimimerkki


      • iveta
        Tietää lähes kaiken kirjoitti:

        = nimimerkki

        Voi kiitos! Enpä nyt tuota arvannut! Ja sitten nuoriso käyttää sanaa ihku. Onko se ihana.


      • Tietää lähes kaiken
        iveta kirjoitti:

        Voi kiitos! Enpä nyt tuota arvannut! Ja sitten nuoriso käyttää sanaa ihku. Onko se ihana.

        on oma kielensä. Ikävää on se, että nuorison kielenkäyttöön on pesiytynyt hyvin yleisenä terminä "vit.u".


      • Johan helpotti
        SRK:n KGB kirjoitti:

        selvitämme asian.

        jo etukäteen.


      • kyllä nuoret tietää
        Tietää lähes kaiken kirjoitti:

        on oma kielensä. Ikävää on se, että nuorison kielenkäyttöön on pesiytynyt hyvin yleisenä terminä "vit.u".

        ja h u jne.. mitä lienee?


      • Hymyä huuleen
        havaannoija kirjoitti:

        Melperi, Kefitas ja Iveta ovat yksi ja sama henkilö. Iveta-nimim vain naamioituu vl:ksi tehden täällä omaa aivopesuaan. Pankaapa merkille, kuinka he ilmestyvät aina samaan viestiketjuun kehumaan toistensa uskoa, ja hyviä kirjoituksia.
        Minusta tuntuu, että tällä palstalla häärii tuhanten juonten mestari.

        hauska tyyppi. :))


    • Yritetään jatkaa.

    • 33

      Joo, hyviä kaikki, mutta Melperi kuitenkin saa multa suurimmat fanitukset.

    • vl-sisar

      avaajaan.

      • vl-vanhapoika

        sisar asustelee?


      • Toinen kiinnostunut, jollet onnistu
        vl-vanhapoika kirjoitti:

        sisar asustelee?

        Hänestä??

        Odostko jotian apuja vanhaan piikuuteesi?


      • vl-vanhapoika
        Toinen kiinnostunut, jollet onnistu kirjoitti:

        Hänestä??

        Odostko jotian apuja vanhaan piikuuteesi?

        vl-sisaret kiinnostaa.


      • Hiljainen veli
        vl-vanhapoika kirjoitti:

        vl-sisaret kiinnostaa.

        minäkin uskallan sanoa, että niin on!


      • "iso" mies

        sinuun!!


    • Reunahuomautus

      opettaa yhtä rankkaa harhaoppia tällä palstalla. Hän opettaa, että Jumala on siirretty sivuun ja vain Jeesuksella on kaikki valta.

      • Vaikea uskoa

        se tommosta voi opettaa?!


      • täältä.

      • Vaha VL.... ihmettelevä omiaan.
        täältä. kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8514426/40247815

        Matt. 28:18
        Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        1. Kor. 15:24
        sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.

        Onko?


      • näköjään
        Vaha VL.... ihmettelevä omiaan. kirjoitti:

        Matt. 28:18
        Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        1. Kor. 15:24
        sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.

        Onko?

        tässä asiassa samaa valhetta kuin Kesitas.


      • vanha vl
        näköjään kirjoitti:

        tässä asiassa samaa valhetta kuin Kesitas.

        kysymyksee, valehteleeko Jeesus?


      • riittää kun
        vanha vl kirjoitti:

        kysymyksee, valehteleeko Jeesus?

        SRK valehtelee


      • vähän
        riittää kun kirjoitti:

        SRK valehtelee

        mutta asiaa.


      • näköjään kirjoitti:

        tässä asiassa samaa valhetta kuin Kesitas.

        valhetta?

        Shalom


    • Ei vl

      Palstan aihe on vanhoillislestadiolaisuus. Palsta ei ole tarkoitettu sinun narsistisen egosi kiilloitukseen.

    • O.V.

      avauksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe