Yamaha FZ 750

Zaidii

Onkos FZ:n omistajia paikalla?
Pitäis tietää sellainen juttu, että onko FZ:ssa keskiseisontatukea??
Entäs yleisesti, kokemuksia ja mielipiteitä FZ 750:sta?
Pyöräkuume iskee taas kuten aina keväällä, Yamaha FZ 750 Genesis vois olla vaikka lääke siihen kuumeeseen...

7

5038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hkk

Fz:sta keskiseisontatuki. kolme kesää olen ajanut ja toimii kuin kello. hyvä peli vanhaksi pyöräksi.

• Repe

Meikäläisen FZ:ta ei kyllä keskiseisontatukea löydy,vuosimalli on -90 ja melkein uudesta asti olen prätkän omistanut,saisi kyllä olla.
      Elikkäs kilometrejä on takana ko.pyörällä n 60.000 km ja mitään ongelmia pyörässä ei ole ollut.Normaalit huollot venojen säätö 20 tkm välein,öljyt suod 5tkm,ilmansuod.joka toinenkesä yms pikkuhuoltoja.Pitemmillä matkoilla pyörän kova penkki puuduttaa perseen ainakin meikäläisellä tunnottomaksi.Noin 700km on ehdoton maksimi päivämatkaksi,kerran ajoin 750km yhtenäpäivänä ja kyllä oli persuus tulessa.Kaikenkaikkiaan hieman vanhanaikainen mutta erittäinluotettava,edullinen ja sopivan tehokas sport touring pyörä moneen käyttöön.Ehkä tämäntakia olen ajellut samalla pyörällä jo 10 kesää.Suosittelen!.

• Mikki

..joskus FZ:n. Oli makee pyörä. Osu mersun kylkeen ja meni lunastukseen. Harmittaa pirusti. Voisin milloin vain ostaa uudestaan FZ:n jos vaan sopivasti sattuu kohdalleen.. Nyt omistan yzf750sp:n ja tt600:n. Jos jossain on ylimääräinen FZ, niin tarjotkaa ihmeessä..

• fz-750

Tervehdys olisiko kiinnostusta fz-750 vm.86 olisi myynnissä.2200eur jos kiinnostaa soita vaikka 040-5112168. Rami

• fz-750

Olisiko vielä kiinnostusta fz:sta olisi sellainen kaupan vm.1986 sin/valk aj.72 tkm Kevät tarjous 1800eur

• Fz750ostaja

Jos jollain FZ750 vielä myynnissä, niin olisin kiinnostunut!

• wikkelä

Itsellä vuoden 1988 malli ja siinäkään ei ole keskiseisonta tukea. Ajettu vasta 96000km
      Ja toimii kuin kello!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe