Eikö tämä McDonaldsin hamppurilainen ollut ensin 1 euron sitten 1,2 euroo.
Nyt, kun tuli ruuan arvonlisäveron aleneminen niin pisti silmään mainos euron juustohampurilainen takas.
Euron hampurilainen takas?
7
515
Vastaukset
- Hellanlettas sun kanssas
En nyt ymmärrä pointtiasi... Mainoksessahan on nimenomaan että se on tullut takaisin. Välillä oli pitkänkin ajan enemmän kun tuon yhden euron...
- Zatopek77
Mikäli allekirjoittanut oikein muistaa tuo juustohampurilainen maksoi aikoinaan 1 euron, ja sitten se maksoi 1,10 euroa, ja nyt taas 1 euron. Minun mielestäni se hinnan korotus liittyi kyllä suoraan tohon tulevaan arvonlisäveron alennukseen.
Asiasta hieman poiketen onko McDonaldsissa nykyään eri hinnat syökö paikan päällä vai ottaako mukaan?...se toimii juuri noin. Korotetaan hintaa ensin, jotta voidaan sitten muka taas laskea. Totta kai tollanen yleisellä tasolla potuttaa. Ihan sama, en kuitenkaan syö mäkkärissä. Ihmetyttä muutenkin ne kaikki ämpäripäät, jotka ostavat sitä roskaa vaikka samassa paikassa saisi samalla hinnalla oikeankin ruoan. Ja vieläpä nopeammin. Ja kakarat ehdollistetaan hampurilaisiin jo pienestä pitäen. Juu... ei tarvi ihmetellä, miksi niistä ketsuppinaamaisista räkänokista kasvaa isompana ylipainoisia kuningaskuluttajia jotka sitten itkevät euron hampurilaisten perään.....
- äXDee
nisk olis eri hinta jos ottas mukaa?
- äXDee
äXDee kirjoitti:
nisk olis eri hinta jos ottas mukaa?
miks olis....
- Z
äXDee kirjoitti:
nisk olis eri hinta jos ottas mukaa?
, koska ravintolassa syödyn ruoan arvonlisävero pysyy ennallaan eli 17%, mutta mukaan otetun ruuan arvonlisävero on 12% kuten myös kaupasta ostetun
- töissä siellä
Luuletteko te pällit että se juustohamppi tulee aina ja ikuisesti maksamaan sen yhden euron. Työntekijöiden palkat nousee, raaka-aineden kustannukset nousee, energian hinta nousee ja yrityksen tarkoitus olis kumminkin päästä sinne plussan puolelle eikä harrastaa mitään hyväntekeväisyyttä. Puhumattakaan tietysti ravintolan korjauskustannuksista, kun teinit tuhoo kalustoa systemaattisesti.
Ja ei, mukaan otettava ruoka ei ole halvempaa, koska silloin teinit tilaavat sen 10 juustoa mukaan ja istuvat sitten sen pussinsa kanssa pöytään syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497