Viime viikonloppuna lehdistö ja radio mainosti pääministerin haastattelutuntia suurena
mediatapahtumana.Mediataloissa odotettiin kielipitkällä että nyt Vanhanen grillataan,
mutta toisin kävi Vanhanen grillasi eliitti mediakoirat karvoineen kaikkineen.
Jo silloin oli valmiina tv-2 silminnäkijä ohjelma sen piti olla viimeinen suolaus.
Kovin varovaisesti ja kömpelösti ojelmapomo Richt radiouutisissa "erikoishöylätystä
puutavarasta"kertoi.Ajattelin että tuo mediakoira "rakentaja" ei ole pitänyt
vasaraa ikinä kädessään. Mediakoirille jäi jutusta vain karvas suola suuhun..Minä hartiapankkirakentaja tiedän tasan tarkkaan
mistä puutavarasta olen rakentanut.Uskon että niin tietää hartiapankkirakentaja Vanhanenkin.
Mitään oikeusjuttua Vanhasen ei kannata ojelmasta nostaa koska,
veikkaan että jo ennen joulua joku itse itseään "tähtitoimittjana" pitävä pystykorva
tekee uuden kömpelön hyökkäyksen.Näihin hyökäyksiin suomenkansan enemistö viittaa jo kintaalla.
Vanhanen grillasi mediakoirat
7
123
Vastaukset
- kuka tietää
Niistä on jo käyetty
"harmaa pääministeri"
"pettäjä Matti"
"Macho Matti"
"Ruususen uni Matti"
"vaaliraha kaato, osa 1 (6/2008)"
"vaaliraha kaato osa 2" (6/2009)
"vaaliraha kaato osa 3" (9/2009)
Nyt on menossa
" lankkukasa"
Siellä ne hyllyllä nököttää ja Ylen Junger on valjastanut toimittajat repimään/ faksaamaan näitä juttuja vaikka vyönsoljesta jos ei muusta.
Joku ylestä sanoi että tämän piti siksi julkistaa hallituksenluottamuksen aattona että olisi vanhentunut muuten kun kuitenkin vuoden jo siellä nököttänyt. Ja pöh, oli jutu niin köykänen ettei oltu viitsitty julkistaa ennen kuin alkoi kihota päähän "kaada Matti". Vai tuliko käsky korkeammalta kuin Junger? - asioita seurannut,,,
Samat lehdet ja toimittajat jotka kiihkeästi kannattavat Suomen natojäsenyyttä
jota Suomenkansan enemistö vastustaa yrittävät kameta Vahasen pois ja
sitten joku natohöyry huudetaan tilalle. - t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ekstaasilla,,,,,,,,,,,,,..................................
- ASIAT JÄI SELVITTÄMÄTTÄ?????????????????????????.
NOVA KRUP SUN MUUT:ohitti koko asiat.ei edes puhunut,siitä mistä olis pitänyt.alkoi höpötää puuta heinää.luikkija.ajan haaskaaja...onko kukaan laskenut..paljonko velka rahaa uppoaa tähän jonnin joutavaan höperöintiin..minkä joskus maksavat veron maksajat,.koko kansan asioista kuulee harvoin tätä nykyä.
- Hyvätuloiisten kapina on alkanut
ASIAT JÄI SELVITTÄMÄTTÄ?????????????????????????. kirjoitti:
NOVA KRUP SUN MUUT:ohitti koko asiat.ei edes puhunut,siitä mistä olis pitänyt.alkoi höpötää puuta heinää.luikkija.ajan haaskaaja...onko kukaan laskenut..paljonko velka rahaa uppoaa tähän jonnin joutavaan höperöintiin..minkä joskus maksavat veron maksajat,.koko kansan asioista kuulee harvoin tätä nykyä.
vielä tulee maksamaan tämän turhanpäiväisen laskun.
TUo vaalirahaasia on asiana ihan hyvä että se paljastetaan, mutta Vaino yhtä ihmistä kohtaan siinä on sellainen juonne joka tulee vielä Medioillsa kalliiksi.
On tuohon vainoon toinenkin syy kuin nato. Nyt on meniossa isotuloisten kapina. Ne ei olekaan nyt saaneet sittä hyvää mitä ovat tottuneet saamaan joka vuosi 15 vuoden ajan. Tuossapa sitä taustasyytä riittämiin.,
- Penna Tervo
...on.
Vanhanen väitti, että hänen talonsa on kokonaan kiveä, eli puhui paskaa. Jokaisessa talossa käytetään puuta ja niin myös Vanhasen talossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762574Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2892279Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1521231Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �581003- 70898
Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano26891- 72864
- 76840
- 65817
- 71815