Myyn lipun pois pilkkahintaan, en pääse paikalle. Lipun ovh 139, yläkatsomo 304, rivi 6
Lähetä viestiä 044-5387642
Pe Florida-Chicago
Timppa33
2
373
Vastaukset
- oldtrafford
melkoista rahastusta tuo koko lipunmyynti.
lippu.fi myy vielä tämän peliin lippuja ja halvin piippuhylly paikka 120€ ! ! !! !! !
suolainen hinta, en maksais vaikka olis pittsburgh-detroit varsinkaan kun tv:stä näkee saman pelin.- sijoittaja Oulusta
Ei se tunnelma kyllä ole ihan sama sohvan pohjalla katsellessa 52" TV:tä kuin että istuisi paikan päällä peliä katsellessa.. Enkä minä kyllä noihin 120 € maksaviin lippuihin tyytyisi - saisi vain huonot paikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392427
- 581412
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586