TeleFinlandin hinnoittelu muuttui ja puhelinlaskuni kaksinkertaistui. Joillekin epäilemättä muutos tuli edulliseksi – ei minulla. Ohessa tietoa siitä, miten kustannukset ovat muuttuneet hinnoittelun muutoksen myötä. Siis laskun päiväys, datan hinta ja koko laskun summa.
>>> 23.6 data 0.29 lasku 26.10
(tämän jälkeen laskutus muuttui, ja sitä ihan mainostettiin ilosanomana...)
>>> 25.8 data 17.99, lasku 52.80
>>> 22.9 data 19.78 lasku 52.91
Arvatkaa huvittaako tämän jälkeen olla Tele Finlandin asiakas?
Tele Finland asiakas - tarkista laskusi
Ex-Tele
2
841
Vastaukset
- Mitä mitä?
Vai olenko minä, mutta jos sinulla on ennen mennyt dataa 0,29Mt ja nyt sitä menee 17,99Mt, niin totta hitossa sinun laskusi on nytsuurempi.
- äskeinen...
Niin, onhan sinulla tuossa mainittu, että kyseessä on datan hinta, mutta etpä ole kertonut datan määrää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993