Pimppi löysä, mitä tehdä?

löysää..

Elikkä ongelma on seuraavanlainen, tyttöystävälläni on mielestäni erittäin löysä pillu. Lantionpohjan lihakset on ehkä hieman huonossa kunnossa. Asian otin hänelle puheeksi, kun en seksin aikana tuntenut oikeastaan mitään, koska tavara on löysää(jos sinne menee ilman kummempia venyttelyitä iso käsi suht helposti sisälle, niin voitte kuvitella). Miten tässä tilanteessa pitäisi menetellä? Vinkit ja neuvot ovat enemmänkuin tervetulleita!! Kiitoksia paljon, ehkä tästä onkin jo kysytty moneenkin kertaan, mutta jos joku voisi edes opastaa oikean aiheen pariin :)

74

11759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilen..

      Vähän epäilen että tuosta tulee sota :D Joo olen itse myös törmännyt vastaavanlaiseen tapaukseen...mites jos ostaisit sille tyttöystävälle harjoituspallot tai kuulat...ne kun alkaa kestää sisällä niin sitten se tiukkuus pitäisi olla aika hyvä, samalla se naisesi ehkä huomaa että siellähän on lihaksia mitä voi käyttää myös seksin aikana...ei se pimppa ole pilalla lopullisesti jos se on nyt löysä mutta se vaatii vähän treeniä.

    • frangrabba

      jollei pimppa treeni auta niin sit tarviit kiilapojan avuksi,tai sitten vain leikkaukselle jossa pimppi pienennetään sopivan kokoiseksi

    • On olemassa vain pieniä munia.....

      laittaisit pienen peniksesi juureen penisrenkaan niin ei pimppa tuntuisi tyhjältä? Saitko apua tästä?

      • se..

        Haha...:D Se nainen älähtää johon kalikka kalahtaa...jos sellainen pimppa ei ole löysä, mihin menee käsi heittämällä sisään, niin mikä sitten on? Pitääkö sinne pystyä ajamaan rekka-autolla ennen kun on "vähän löysä".


      • aloittaja

        Kaluni sattumoisin on 17,2cm pitkä ja 14,3cm ympärysmitaltaan, joten en puhuisi ihan pienestä. Varmaankin normaali olisi hyvä sana kuvaamaan sitä. Joten se ei tosiaankaan ole minun koosta kiinni.


      • aina joskus..
        aloittaja kirjoitti:

        Kaluni sattumoisin on 17,2cm pitkä ja 14,3cm ympärysmitaltaan, joten en puhuisi ihan pienestä. Varmaankin normaali olisi hyvä sana kuvaamaan sitä. Joten se ei tosiaankaan ole minun koosta kiinni.

        Joo, aina joskus törmää sellaisiin naisiin jotka ihan autuaasti kuvittelevat että mikään ei ole pielessä ja silti sinne menee ihan heittämällä 20cm/5cm ja ei juuri puristusta tunnu...itse olen yleensä jättänyt sanomatta koko asiasta, mutta noin seurustellessa siitä jutusta on ehkä hyvä puhua...


      • Mikä on?
        aloittaja kirjoitti:

        Kaluni sattumoisin on 17,2cm pitkä ja 14,3cm ympärysmitaltaan, joten en puhuisi ihan pienestä. Varmaankin normaali olisi hyvä sana kuvaamaan sitä. Joten se ei tosiaankaan ole minun koosta kiinni.

        tyttöystävääsi kerta hän on niin löysä ja vaihda tiukempaan...?


      • aloittajaa
        Mikä on? kirjoitti:

        tyttöystävääsi kerta hän on niin löysä ja vaihda tiukempaan...?

        koska pillu on löysä? En näe siihen mitään syytä, kun kuitenkin hän on muuten ihana ja pidämme toisistamme paljon, sekä tässä vain on sitä jotain. En pillun takia mene vaihtamaan.


      • ,..,

        kyllä mainittu naisen ominaisuus on mahdollista, se myös periytyy, ja ilmenee naisen kylmyytenä. Lihaksia voi harjoittaa toki, mutta pian käy näin, että tympääntyy ja alkaa syyttää miestä.
        Sanon omasta kokemuksesta, olen nainen, että ikä ja synnytykset vähentävät jännitystä, mutta ongelma on ihan todellinen, jos ei pystytä keskustelemaan, ei kannata puhua rakastavansa kumppania.
        Asia voi alkaa tympäistä niin, että ei edes tahdo seksiä. Usein mies on jo valmiiksi ahdistunut, häntä ei voida syyttää huonoksi rakastajaksi ainakaan, se vain lisää naisen kiusaantumista.


    • asiallisia neuvoja

      Löytyy joltain toiselta palstalta paremmat neuvot. Vaikka helistin.fi /seksi ja sieltä esim. "Geishakuulat"

    • hullumies

      Lantionpohjalihasten treenaus. Googlettaminen käyntiin...
      Löytyy erilaisia harjoittteita ja apuvälineitäkin aina kuulista erilaisiin puristimiin ja mittauslaitteisiin(biofeedback). Ei se pillun koko pienene mutta em. lihastenharjoittelun avulla on mahdollista saavuttaa lisää puristusta ja sitä kautta molemmille nautintoa.Muutenkin jokaisen naisen pitäisi huolehtia lantionpohalihaksistaan, iän lisääntyessä ja varsinkin synnytyksen jälkeen hyväkuntoiset lantionpohjalihakset ovat enemmän kuin rahaa pankissa....ja toisinkuin liian moni luulee, ko. lihakset ja niiden kunto eivät ole millään lailla iästä riippuvaisia, vaikka vanhemmiten ne usein harjoittelemattomina
      heikentyvät yleisen kehon rappenemisen mukana ja synnytysten seurauksena.

      Jos tilanne tuntuu heikolta, voi myös hakeutua alaan perehtyneelle fysioterapuitille jolla biofeedback-laitteilla voi kivuttomasti testata lihasten kuntoa ja opetella niiden harjoittelua.

      • aloitttaja

        Koitetaan nyt näillä eväillä josko treenaamisella tulisi jotain tulosta aikaiseksi, jos ei niin sitten pistetään likka tohtorille. Kuulat käväistiin ostamassa ja niitä nyt sitten käytetään treenailuun :) Sotahan tästä vähän syttyi, mutta asiallisesti osasin kertoa ongelman hänelle ja lopuksi hänkin myönsi että olen oikeassa.

        Kiitos paljon vastauksistanne!


      • kestä..
        aloitttaja kirjoitti:

        Koitetaan nyt näillä eväillä josko treenaamisella tulisi jotain tulosta aikaiseksi, jos ei niin sitten pistetään likka tohtorille. Kuulat käväistiin ostamassa ja niitä nyt sitten käytetään treenailuun :) Sotahan tästä vähän syttyi, mutta asiallisesti osasin kertoa ongelman hänelle ja lopuksi hänkin myönsi että olen oikeassa.

        Kiitos paljon vastauksistanne!

        Eipä kestä kiittää, hyvä että naisesi on sitä mallia joka ymmärtää ottaa asian asiana...sitten loppujenlopuksi.
        Sitä tulosta ei kannata odottaa ihan viikossa tai kahdessa...terveisiä treenaajalle. ;-)


      • mututosi
        kestä.. kirjoitti:

        Eipä kestä kiittää, hyvä että naisesi on sitä mallia joka ymmärtää ottaa asian asiana...sitten loppujenlopuksi.
        Sitä tulosta ei kannata odottaa ihan viikossa tai kahdessa...terveisiä treenaajalle. ;-)

        kävisin hänenä laitattaan muutaman tikin sinne alapäähän,siis jos miehen käsi menee sisään niin herrajumala sentään. Kuulat sitten lisäksi.


      • mä vaan -84
        aloitttaja kirjoitti:

        Koitetaan nyt näillä eväillä josko treenaamisella tulisi jotain tulosta aikaiseksi, jos ei niin sitten pistetään likka tohtorille. Kuulat käväistiin ostamassa ja niitä nyt sitten käytetään treenailuun :) Sotahan tästä vähän syttyi, mutta asiallisesti osasin kertoa ongelman hänelle ja lopuksi hänkin myönsi että olen oikeassa.

        Kiitos paljon vastauksistanne!

        Itsellä meni poikki yksi hyvin alkanut suhde kun kerran koira-asennossa rakasteltaessa pyysin tyttöä puristamaan vähän. Muija kääntyi nopeesti ympäri ja alkoikysymään, että onko mun mielestä hänellä löysä pillu vai mitä?! Tapailut loppu siihen paikkaan kun tyttö otti niin paljon itseensä.

        Kyseessä oli nuori ja pienikokoinen tyttö, jolla oli tiukka pillun suuaukko, mutta hetken seksin aikana koko vagina tuntui aivan tunnottoman löysältä, kuin olisi tyhjää vain vedellyt.


      • -tuttujuttu-
        mä vaan -84 kirjoitti:

        Itsellä meni poikki yksi hyvin alkanut suhde kun kerran koira-asennossa rakasteltaessa pyysin tyttöä puristamaan vähän. Muija kääntyi nopeesti ympäri ja alkoikysymään, että onko mun mielestä hänellä löysä pillu vai mitä?! Tapailut loppu siihen paikkaan kun tyttö otti niin paljon itseensä.

        Kyseessä oli nuori ja pienikokoinen tyttö, jolla oli tiukka pillun suuaukko, mutta hetken seksin aikana koko vagina tuntui aivan tunnottoman löysältä, kuin olisi tyhjää vain vedellyt.

        Mulla kanssa samanlaisia kokemuksia. 5cm paksuutta ja sen kun tökkäsi pimppaan niin ei kyllä itsellä tuntunut yhtään mitään...ei minkäänlaista puristusta...siinä sitä sitten sai jyystää 35-45minuuttia joka helvetin kerta ennen kun sai senverran tuntoa, että pääsi laukeamiseen asti. Niinkuin joku tuolla aiemmin kirjoitti, niin kyllä oli semmoista "haaleassa vedessä huljuttelua" :D Kyllästyminen tuli aika äkkiä ja en sanonut sille naiselle eronkaan jälkeen syytä siihen miksi ei enää haluttanut...kuitenkin niin kiva nuori nainen, en tahtonut jättää paskanmakua suuhun siitä lyhyestä suhteesta sanomalla, että seksi oli ihan perseestä.


      • Tulin uteliaaksi
        -tuttujuttu- kirjoitti:

        Mulla kanssa samanlaisia kokemuksia. 5cm paksuutta ja sen kun tökkäsi pimppaan niin ei kyllä itsellä tuntunut yhtään mitään...ei minkäänlaista puristusta...siinä sitä sitten sai jyystää 35-45minuuttia joka helvetin kerta ennen kun sai senverran tuntoa, että pääsi laukeamiseen asti. Niinkuin joku tuolla aiemmin kirjoitti, niin kyllä oli semmoista "haaleassa vedessä huljuttelua" :D Kyllästyminen tuli aika äkkiä ja en sanonut sille naiselle eronkaan jälkeen syytä siihen miksi ei enää haluttanut...kuitenkin niin kiva nuori nainen, en tahtonut jättää paskanmakua suuhun siitä lyhyestä suhteesta sanomalla, että seksi oli ihan perseestä.

        Mikä sitten on naisen oikea koko? Onko toiveita?


      • bef
        Tulin uteliaaksi kirjoitti:

        Mikä sitten on naisen oikea koko? Onko toiveita?

        perus vagina malli ja kokeile, sinne ei kyllä nyrkki mene millään mutta joustaa kivasti ja on hyvä,tiedä haluanko näiden kommenttien jälkeen naisiin tutustuakkaan.


      • lfödsalfs
        bef kirjoitti:

        perus vagina malli ja kokeile, sinne ei kyllä nyrkki mene millään mutta joustaa kivasti ja on hyvä,tiedä haluanko näiden kommenttien jälkeen naisiin tutustuakkaan.

        Poika ei ole koskaan naista saanutkaan ja esittää vaginanmalliksi lelua, joka on tarkoituksella tehty tiukemmaksi kuin normaalivagina:D! Anna mun kaikki kestää...


      • sinne.
        Tulin uteliaaksi kirjoitti:

        Mikä sitten on naisen oikea koko? Onko toiveita?

        No jos sinne kosteaan koloon menee 2 sormea vierekkäin niin sitten ollaan "parhaalla" alueella, jos sinä menee koko käsi, niin sitten alkaa olla peli menetetty...tai ainakin huolellisen harjoittelun paikka.


      • Tight-tight
        sinne. kirjoitti:

        No jos sinne kosteaan koloon menee 2 sormea vierekkäin niin sitten ollaan "parhaalla" alueella, jos sinä menee koko käsi, niin sitten alkaa olla peli menetetty...tai ainakin huolellisen harjoittelun paikka.

        En anna löysäkulleille.
        Pidän pienen ja tiukan vain itselleni ja käytän Troijan soihtua ja pikkuruista dildoa.
        Ei miehet ymmärrä oikeaa lämmittelyä, ressukat vain luulevat ymmärtävänsä.
        Tököttäkää maailman tappiin, ette te oikeille tiukkapilluille mitään pysty antamaan.


      • We two
        Tight-tight kirjoitti:

        En anna löysäkulleille.
        Pidän pienen ja tiukan vain itselleni ja käytän Troijan soihtua ja pikkuruista dildoa.
        Ei miehet ymmärrä oikeaa lämmittelyä, ressukat vain luulevat ymmärtävänsä.
        Tököttäkää maailman tappiin, ette te oikeille tiukkapilluille mitään pysty antamaan.

        Olen samaa mieltä.
        Isosiittimiset miesressut luulevat, että pelkkä jyystäminen tekee naisen autuaaksi.

        Elämässäni olen nauttinut (real enjoyment) kahdesta rakastajasta, ensin he ovat esileikitelleet
        kolme varttia ja sitten hyväilevän lempeästi rakastelleet kuusikin kertaa ja vieneet minut
        huipputuntemuksiin taivaisiin, mutta... heidän elimensä on ensisijaisesti aivot.
        Jyystäjät tarvitsevat löysälyylejä.


      • 17/4,5
        lfödsalfs kirjoitti:

        Poika ei ole koskaan naista saanutkaan ja esittää vaginanmalliksi lelua, joka on tarkoituksella tehty tiukemmaksi kuin normaalivagina:D! Anna mun kaikki kestää...

        Poika ei ole koskaan flesukkaa koittanutkaan ja luulee, että kaikki flesukat on samanlaisia. Sinne kyllä käsi mahtuisi, jos flesun kotelo olis isompi. Mahtuis vaikka 2 kättä. 10 vuoden parisuhteen kokeneena voin kertoa, että flesukka Wonder Wave insertillä tuntuu melko tavalla samalta kuin synnyttämätön tiukka pillu. Fleshlingtia on olemassa Ultra Tight, Super TIght ja myöskin ihan löysempiä vaihtoehtoja ja eri muotoisilla sisuksilla.

        Tiukemmaksi kuin normaalivagina? Teet itsestäsi pellen, jos väität tosissasi sellaisen olevan olemassa. Normaalivagina? Onko se sellainen urheilullisen teinin tiukka vagina vai plösähtäneen sohvaperunan, joka on synnyttänyt 4 lasta eikä jaksa treenata pillulihaksia? Kumpiko on normaali?


      • Anonyymi
        -tuttujuttu- kirjoitti:

        Mulla kanssa samanlaisia kokemuksia. 5cm paksuutta ja sen kun tökkäsi pimppaan niin ei kyllä itsellä tuntunut yhtään mitään...ei minkäänlaista puristusta...siinä sitä sitten sai jyystää 35-45minuuttia joka helvetin kerta ennen kun sai senverran tuntoa, että pääsi laukeamiseen asti. Niinkuin joku tuolla aiemmin kirjoitti, niin kyllä oli semmoista "haaleassa vedessä huljuttelua" :D Kyllästyminen tuli aika äkkiä ja en sanonut sille naiselle eronkaan jälkeen syytä siihen miksi ei enää haluttanut...kuitenkin niin kiva nuori nainen, en tahtonut jättää paskanmakua suuhun siitä lyhyestä suhteesta sanomalla, että seksi oli ihan perseestä.

        Jos sun mulkkusi on vaan tunnoton. Olet runkannut kovaa ja kosketusherkkyys hävinnyt. Syy inole löysässä pillussa vaan sun ylirunkatussa tunnottomassa mulkussa.


    • Pieni on kaunista

      Ei helvetti jos käsi menee heittämällä sisään ni peli o selvä :(

      Varsinainen ämpäripillu....

      Nykyisellä tyttöystävällä on todella tiukka pillu ja orgasmin saadessaan se kiristyy entisestään et kyllä tiukkapillut antaa parempaa kyytiä kuin löysävittuset...

      • Anonyymi

        se vaan tarkottaa että sun tyttöystävä ei kiihotu susta :(


    • totuus on vaginasssa

      minulla on sama tilanne oman naiseni kanssa. nuori kaunis 20 nainen. 1 lapsi, joka varmaan vaikuttanut asiaan. olen sanonut hänelle useasti asiasta, ettei minulla tunnu missään. tämä on minulta vienyt innostusta seksiin todella paljon. nykyään seksi mielestäni melko turhaa koska ei tunnu missään eikä saa mitään. vaikka hän on sanonut pippelini olevan iso niin ei sillä tässä tilanteessa näytä olevan merkitystä. 20cm ja melko paksu. nyt ollaan kokeilemassa geishapallo kuuria, jos siitä olisi apua. käsiä en missään vaiheessa ole kokeillut mutta löysä se on, turha kenenkään naisen väittää että se on pienimunasten miesten juttuja. asia on näin ja PISTE.

      • 17/4,5

        väittää. Että löysä pillu on pienimunaisten propagandaa. Oikeasti sillä ei ole **tunkaan väliä, onko miehellä 5 cm paksu tai 4 cm paksu, jos naisella on väljä. Tämä on kuitenkin naisille sen verran iso itsetuntokysymys varmasti samanlainen kuin miesten pienimunaisuus. Ja mikä oudointa: Naiset itse vertaavan miesten pienimunaisuutta naisten PIENIRINTAISUUTEEN!!! Eli he kokevat sen olevan miehille lähinnä henkinen ongelma, vaikka se isovittuisen naisen kanssa on TODELLINEN FYYSINEN ONGELMA!!!
        Että se taas siitä naisten logiikasta.


      • magnum 18cm
        17/4,5 kirjoitti:

        väittää. Että löysä pillu on pienimunaisten propagandaa. Oikeasti sillä ei ole **tunkaan väliä, onko miehellä 5 cm paksu tai 4 cm paksu, jos naisella on väljä. Tämä on kuitenkin naisille sen verran iso itsetuntokysymys varmasti samanlainen kuin miesten pienimunaisuus. Ja mikä oudointa: Naiset itse vertaavan miesten pienimunaisuutta naisten PIENIRINTAISUUTEEN!!! Eli he kokevat sen olevan miehille lähinnä henkinen ongelma, vaikka se isovittuisen naisen kanssa on TODELLINEN FYYSINEN ONGELMA!!!
        Että se taas siitä naisten logiikasta.

        Eipä tosiaankaan se sentti leveydessä ihmeitä tee jos nainen on nyrkillä naitava, siihen ei riittävän isoa ole olemassakaan. Kyllähän nämä kokoasiat on enempi naisten ongelmia.


      • saadakkin
        magnum 18cm kirjoitti:

        Eipä tosiaankaan se sentti leveydessä ihmeitä tee jos nainen on nyrkillä naitava, siihen ei riittävän isoa ole olemassakaan. Kyllähän nämä kokoasiat on enempi naisten ongelmia.

        Olisipa maukas kokemus saada todella noin joustavaa pilsaa. " lainaisitko" mulle?


      • 17/4,5
        saadakkin kirjoitti:

        Olisipa maukas kokemus saada todella noin joustavaa pilsaa. " lainaisitko" mulle?

        älykääpiö.


      • se.

        Jos se muija jossain vaiheessa sanoo että on pieni niin pistä se kontilleen ja työnnä koko 20cm sen perseeseen :D Sillä on aika tehokas hiljentävä vaikutus...


      • Inyygosim
        17/4,5 kirjoitti:

        väittää. Että löysä pillu on pienimunaisten propagandaa. Oikeasti sillä ei ole **tunkaan väliä, onko miehellä 5 cm paksu tai 4 cm paksu, jos naisella on väljä. Tämä on kuitenkin naisille sen verran iso itsetuntokysymys varmasti samanlainen kuin miesten pienimunaisuus. Ja mikä oudointa: Naiset itse vertaavan miesten pienimunaisuutta naisten PIENIRINTAISUUTEEN!!! Eli he kokevat sen olevan miehille lähinnä henkinen ongelma, vaikka se isovittuisen naisen kanssa on TODELLINEN FYYSINEN ONGELMA!!!
        Että se taas siitä naisten logiikasta.

        Oikea älynjättiläinen tämä misogyyni... Onko tuo aivojesi ympäryysmitta/korkeus?


    • iso pilluinen

      Täällä kirjoittelee 30v. nainen jolla mies ja lapsia olen synnyttänyt kaksi. Minä olen pieni ja hoikka ja ihan hyvännäköiseksi naiseksi kehuttu...mutta mulla on ollut jo nuoresta lähtien melkoisen väljä pillu...olen treenannut lantiopohjalihaksiakin - ja kyllä säännöllisesti.!!! Kävin kerran jopa mittauttamassa fysioterapeutin luona nuo lihasjutut sieltä (laitteella voi katsoa miten onnistuu)...ja ei ollut puristusvoimassa tai treenaustavassani vikaa...vaan on siis synnynnäisesti ollut jo väljemmät paikat mulla. Saan kyllä puristeltua kivasti pillulihaksiani rakastelun aikana mutta eipä siitä väljästä nyt mitään tiukkaa kyllä saa treenaamallakaan kuten ei kai miehilläkään saa millään konsteillä pienestä todella suurta....eli valitettava totuus tämäkin. No, mä olen jo nuorempana etsinyt miestä jolla on se iso ja joka saa sitä tyydytystä seksistä kanssani. Eihän mistään seurusteluistani olisi tullut pidemmän päälle mitään kestävää, jos mies ei saa mitään erityisempää tyydytystä seksistä kanssani. Nyt mulla on aviomiehenä se kiva mies jolla on sitä kokoa siinä kullissaan ja kyllä ulkonäkö ym. vaatimukset ovat sen rinnalla ihan toisijaisia....eli jos joku tuttavani ihmettelee mieheni karkeaa ulkonäköä voin sanoa aivan rehellisesti, että niinpä...mutta on sillä iso kulli.

    • Anonyymi

      Mulla on kanssa kerran käynyt näin ja vielä suht nuoren daamin kanssa. Ekalla kerralla kun pantiin, ihmettelin jo silloin, että onkohan se edes sisällä. Tiedän, että olen vielä keskivertoa suuremman vehkeen omaava, joten ei ollut kyse siitä, että on liian nysä. No, jonkun aikaa siinä heilasteltuamme, päätin kerran kokeilla, montako sormea sinne mahtuu sisään ja niinhän siinä kävi, että koko käsi meni ja vieläpä suhteellisen helposti. En ole koskaan vastaavaan törmännyt.

    • Anonyymi

      Mut sit onneksi on meitä naisia jotka tuntuu hyvälle ja on myös kuitenkin nyrkillä naitavia 😜😜 se kun tuntuu aika taivaaliselta kun miehen käsi on sisällä 😘 toki vaatii kuitenkin lämmittelyä 😅 ja sit onneksi on myös niitä miehiä jotka sitä nyrkkiä haluaa sisälle antaa 😘 eli meitä onneksi moneen junaan niin kaikille riittää

      • Anonyymi

        Omalla rouvallani menee helposti neljä sormea sisään kun on oikein halukas ja liukas. Vois mennä nyrkki. Mua kiihottaa tuollainen löysä pillu, pitkä ja paksu kullini seisoo kivi kovana.


    • Anonyymi

      Toisilla likolla on vaan löysempi pillu. Mulla ollut yksi löysä pilluinen tyttöystävä, oli 21 vuotias ja harrastanut vähän seksiä. Oli pihtari mullekin. Sanoin joskus kännissä että sen pillu on vähän löysän tuntuinen. Loukkaantui mutta parin päivän kuluttua keskustelimme ja sen tuloksena hän kävi fyssarilla ja sitä alettiin treenaamaan, niitä lant.pohj.lihaksia . Ei auttanut 7 kuukauden fyssarikäyntien tuloksenakaan. Pillu oli väljä pilluaukosta ja löysä sisältä vaikka ei ollut synnyttänyt ja harrasti harvoin seksiä. Pillu oli viivapillu, mikä ei sinänsä ollut se isoin ongelma vaan se löysä pillu nuorella likalla. Pilluaukosta näkyi sisälle jo ennen nussimista. Likka ei saanut millään orkkuakaan. Koitimme kerran niin että kullin ollessa sisällä lisäsin normi kokoisen dildon pilluun. Likka oli vähän kännissä ja kertoi tuntuvan nyt paremmalta kuin ennen. Orkkua ei saanut taaskaan. Ostin myös isomman dildon, jolla yritin tuottaa orkun. Meen suhde kaatui lopulta siihen, etten saanut kertaakaan persettä ja mieli teki liikaa. Petin häntä eka kerran ja sain synnyttäneeltä huomattavasti tiukempaa pillua. Vaihdoin hänet tähän kenen kanssa petin ja me olemme sopivampi pari monesta syystä. Saan myös panna perseeseen nykyään tätä sopivampaa likkakaveria. Niin se vain on että nuorella likalla voi jo olla isompi pilluaukko tai koko pillu, kuin synnyttäneellä. Pillu voi olla auki ja väljä jo nuorella https://galleries.imctrck.com/1/32210/48597/images/5.jpg

      • Anonyymi

        Minulle joskus mies sanoi panon aikana että sulla aika isot paikat.. Eihän se kiva ole kuulla tuollaista.. Vastasin että on sielä paljon isompaakin ollut. No tämä mies ei oikein pitänyt siitä.. Heh... Tj74vm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle joskus mies sanoi panon aikana että sulla aika isot paikat.. Eihän se kiva ole kuulla tuollaista.. Vastasin että on sielä paljon isompaakin ollut. No tämä mies ei oikein pitänyt siitä.. Heh... Tj74vm

        Joo, mutta jos asiasta ei uskalla puhua niin ei voi hakea apua. Tykkäsin siitä, että haki apua fyssarilta siellä treenattiin ja sai jotain sähköstimulaatiota. Harmi ettei auttanut, pillu oli sen jälkeenkin löysä. Ja tykkäsin että antoi mun laittaa pilluun dildon ja kullin samaan aikaan. Ja leikkiä isolla dildolla. Meni helposti pilluun sisään. Se ihmetytti että pilluaukko oli aina niin auki, siis jo ennen nussimista. Roikkui auki normaalisti. Orkkuvaikeuksista en tiedä johtuuko löysyydestä vai mistä. Ei kuulemma ollut muidenkaan kanssa saanut. Oltiin tämän väljä pilluisen likan kanssa yhdessä 2,5 vuotta joten en jättänyt sitä löysän pillun vuoksi. Se yllätti, että nuoren likan pillussa ei ole lihaa, vaan se oli sellaista löysää tavaraa. Ja pilluan avonaisuus perustilassa. Meillä oli hyvät hetkemme ja sain nussia kovempaa, kun pillussa oli tilaa ja sai painettua sisään helposti. Tuntumaa piti hakea nussimalla lujempaa. Lopulta perseseksin puute ajoi kokeilemaan toista ja pettämään. Pillua sain jo jo tpaamisiltana mutta en saanut persettä ennen kuin oltiin suhteessa oltu jo muutama kuukausi. Vaihdoin tähän likkaan kun kaikki vain natsasi paremmin. Tällä likalla on 5 v lapsi ja pillu on tiukempi, vaikka on synnyttänyt yli 4 kg lapsen ja revennyt alas asti. Synnytyksen jälkeen Pillu oli tietysti tikattu ja on nyt palautunut ja tiukka. Harrastamme paljon seksiä. Ja yllä mun kullia saa arvostella. En ole mikään isokulli vaan kullini on ihan normi mitoissa. Tajusin senkin että jos mulla olisi oikeen iso kulli kuten toisilla tummaihosilla kundeilla on, olisin täyttänyt paremmin ex -likkakaverin löysemmän pillun. Lisäksi olin mielestäni hänelle reilu, en koskaan valittanut omille jätkäkavereille että mun likkakaveri pillu on löysä, vaikka olisin voinut niin tehdä syystä että niin oli. Vain hänelle itselleen huomautin asiasta, kännissä tuli möläytettyä, mutta hyvä kun tuli puheeksi että edes yritti saada asiaan apua. Pilluun meni kevyesti 4 sormea rystysiin saakka. En koskaan iljennyt painaa koko kättä pilluun vaikka olisi varman mennyt. Ehkä hänelle tulee helpompi synnytys kun käytävässä on tilaa. Hyvää hänelle toivon vaikka meen suhde loppui ikävästi kun vaihdoin lennossa toiseen. Isokaluinen kundi voisi olla hänelle hyvä vaihtoehto. Tai voi mennä leikkaukseen jossa pillua pienennetään. Ihan ok se pillu löysänäkin oli. Ja meen seksileluleikit oli kivoja . Löysä pillu on sellainen rivomman näköinen. Harmi että oli viivamallinen. Mutta ex on ex .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta jos asiasta ei uskalla puhua niin ei voi hakea apua. Tykkäsin siitä, että haki apua fyssarilta siellä treenattiin ja sai jotain sähköstimulaatiota. Harmi ettei auttanut, pillu oli sen jälkeenkin löysä. Ja tykkäsin että antoi mun laittaa pilluun dildon ja kullin samaan aikaan. Ja leikkiä isolla dildolla. Meni helposti pilluun sisään. Se ihmetytti että pilluaukko oli aina niin auki, siis jo ennen nussimista. Roikkui auki normaalisti. Orkkuvaikeuksista en tiedä johtuuko löysyydestä vai mistä. Ei kuulemma ollut muidenkaan kanssa saanut. Oltiin tämän väljä pilluisen likan kanssa yhdessä 2,5 vuotta joten en jättänyt sitä löysän pillun vuoksi. Se yllätti, että nuoren likan pillussa ei ole lihaa, vaan se oli sellaista löysää tavaraa. Ja pilluan avonaisuus perustilassa. Meillä oli hyvät hetkemme ja sain nussia kovempaa, kun pillussa oli tilaa ja sai painettua sisään helposti. Tuntumaa piti hakea nussimalla lujempaa. Lopulta perseseksin puute ajoi kokeilemaan toista ja pettämään. Pillua sain jo jo tpaamisiltana mutta en saanut persettä ennen kuin oltiin suhteessa oltu jo muutama kuukausi. Vaihdoin tähän likkaan kun kaikki vain natsasi paremmin. Tällä likalla on 5 v lapsi ja pillu on tiukempi, vaikka on synnyttänyt yli 4 kg lapsen ja revennyt alas asti. Synnytyksen jälkeen Pillu oli tietysti tikattu ja on nyt palautunut ja tiukka. Harrastamme paljon seksiä. Ja yllä mun kullia saa arvostella. En ole mikään isokulli vaan kullini on ihan normi mitoissa. Tajusin senkin että jos mulla olisi oikeen iso kulli kuten toisilla tummaihosilla kundeilla on, olisin täyttänyt paremmin ex -likkakaverin löysemmän pillun. Lisäksi olin mielestäni hänelle reilu, en koskaan valittanut omille jätkäkavereille että mun likkakaveri pillu on löysä, vaikka olisin voinut niin tehdä syystä että niin oli. Vain hänelle itselleen huomautin asiasta, kännissä tuli möläytettyä, mutta hyvä kun tuli puheeksi että edes yritti saada asiaan apua. Pilluun meni kevyesti 4 sormea rystysiin saakka. En koskaan iljennyt painaa koko kättä pilluun vaikka olisi varman mennyt. Ehkä hänelle tulee helpompi synnytys kun käytävässä on tilaa. Hyvää hänelle toivon vaikka meen suhde loppui ikävästi kun vaihdoin lennossa toiseen. Isokaluinen kundi voisi olla hänelle hyvä vaihtoehto. Tai voi mennä leikkaukseen jossa pillua pienennetään. Ihan ok se pillu löysänäkin oli. Ja meen seksileluleikit oli kivoja . Löysä pillu on sellainen rivomman näköinen. Harmi että oli viivamallinen. Mutta ex on ex .

        Lisään nyt vielä että ihan tyytyväinen olin löysempäänkin pilluun, vaikka nykyisen likkakaveri tiukka pillu on ehkä enemmän mieleeni. Mutta se että saan nyt persettä on se olennainen juttu ja se että kaikki natsaa meillä paremmin. Nykyinen likkakaveri ei pihtaa kuten tuo löysempi pilluinen teki. Ehkä seksi treenaa pillun lihaksia, kun tuo ex antoi harvoin ja oli koko elämänsä harrastanut vähän seksiä ja pillu oli löysä kun ei saanut treeniä. Vaikka kyllä pillu voi jollain olla luonnostaan isompi ja löysempi. Ei löydempi pillu likkaa silti pilaa, kunhan vain antaisi nussia tarpeeksi. Ei likan tarvi olla mikään ruuvipenkki mikä puristaa kullia lujaa. Pillu on pillu venyvää kudosta ja iso vauva mahtuu pillusta ulos ja venyttää pillun seinämiä. Jos kundi toivoo pillusta ruuvipenkkiä on itse runkannut ja puristellut kullinsa tunnottamaksi. Löysä pillu ei likkaa huonommat, vaikka ylilöysä pillu voi olla harmillinen vaiva. Kokemuksesta sanon että asiassa on hyvätkin puolensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään nyt vielä että ihan tyytyväinen olin löysempäänkin pilluun, vaikka nykyisen likkakaveri tiukka pillu on ehkä enemmän mieleeni. Mutta se että saan nyt persettä on se olennainen juttu ja se että kaikki natsaa meillä paremmin. Nykyinen likkakaveri ei pihtaa kuten tuo löysempi pilluinen teki. Ehkä seksi treenaa pillun lihaksia, kun tuo ex antoi harvoin ja oli koko elämänsä harrastanut vähän seksiä ja pillu oli löysä kun ei saanut treeniä. Vaikka kyllä pillu voi jollain olla luonnostaan isompi ja löysempi. Ei löydempi pillu likkaa silti pilaa, kunhan vain antaisi nussia tarpeeksi. Ei likan tarvi olla mikään ruuvipenkki mikä puristaa kullia lujaa. Pillu on pillu venyvää kudosta ja iso vauva mahtuu pillusta ulos ja venyttää pillun seinämiä. Jos kundi toivoo pillusta ruuvipenkkiä on itse runkannut ja puristellut kullinsa tunnottamaksi. Löysä pillu ei likkaa huonommat, vaikka ylilöysä pillu voi olla harmillinen vaiva. Kokemuksesta sanon että asiassa on hyvätkin puolensa.

        Ja noista löysän pillun hyvistä puolista voin mainita esimerkkinä sen kun sanoin että löysä pillu on rivomman näköinen. Ehdottomasti plussaa. Ja se, että sitä sai nussia kunnolla, lujempaa jo tuntuman saamiseksi, mutta sai samalla harrastaa hardcorea ja painaa menemään. Ja leikit seksileluilla, isolla dildolla ja vibroilla. Ja dildo kulli doublena pilluun, mahtuu kivasti löysempään pilluun ja täyttää sen. Se se näkymä on nätti silmälle kun katselee täyttäessä pillun ja nussiessa. Ei löysä pillu niin huono vaihtoehto ollut kun jotkut voisivat luulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja noista löysän pillun hyvistä puolista voin mainita esimerkkinä sen kun sanoin että löysä pillu on rivomman näköinen. Ehdottomasti plussaa. Ja se, että sitä sai nussia kunnolla, lujempaa jo tuntuman saamiseksi, mutta sai samalla harrastaa hardcorea ja painaa menemään. Ja leikit seksileluilla, isolla dildolla ja vibroilla. Ja dildo kulli doublena pilluun, mahtuu kivasti löysempään pilluun ja täyttää sen. Se se näkymä on nätti silmälle kun katselee täyttäessä pillun ja nussiessa. Ei löysä pillu niin huono vaihtoehto ollut kun jotkut voisivat luulla.

        Ja jos likka itse kärsii paljon siitä että hänellä on löysä pillu niin kannattaa pitää mielessä että löysän pillun voi ikäänkuin korvata hyvällä tarjoilulla, kokeilulla ja leikeillä ja sillä että antaa sitä pillua. Ja kyllä se perseen antaminen on monelle tärkeä juttu. Itselleni perseen saaminen on hyvin tärkeää.


    • Anonyymi

      Eli ei sitä kaikkea tarvitse naiselle sanoa... Uskoisin että moni nainen olisi voinut sanoa että onpa sulla pieni... Tj74vm

    • Anonyymi

      Meillä käytössä ns. ryppynarun kiristin. Eli ennen panoa siinä sovitusvaiheessa tiukkuus säädetään isolla porkkanalla peräaukon kautta.

    • Anonyymi

      Mitä välii, jollakin on löysä pillu, jollakin puuttuu älyä, jollakin on ruma naama, jollakin puuttuu raaja, joku on sokea, joku on kehitysvammainen. Ihmisillä on puutteita. Ei löysä pillu ole sen kummempi vaiva tai puute kun muukaan. Pääasia on ettei ole vialloinen narsisti, sillä kun on väliä sillä se on rasite muille ihmisille ja jäätävä loinen.

    • Anonyymi

      Pieni munaiselle kaikki reijät tuntuvat löysiltä

    • Anonyymi

      Mun vaimo sai gynegologiseen syöpään lantion sädehoitoa. Ekaksi pillu kuroutui ja arpeutui ja siihen annettiin hoitoa jollain putkilla piti joka päivä venyttää pillua ettei umpeudu koko pillu. Arvet sattui ja vaimo oli täysin haluton. Sitten toli ripulia hoitojen sivuvaikutuksena. puolen vuoden kuluttua pillu veltostui, oli selvästi löysempi. Sairaalasta johon oli hoitokontakti sai
      Seksualineuvontaa. Selittivät, että lantion alueelle annettava sädehoito veltostutaa kuulemma väistämättä lantion alueen kudoksia. Säteet vaikuttaa kudoksiin ja pillu kuuluu lantion elimiin ja veltostuneet kudokset ulottuvat aina myös pilluun ja löystyttää pillun.. Vaimon kauniit tuuheat pillukarvat tippui ja pillu löystyi 38 vuotiaalla! Jumpat ei auta kun ei ole lantiopohjan lihaksista kiinni van kudokset pehmenee ja pillun seinämät löystyivät. Seksi ei enää sytytä kun tietää että pillussa on vikaa. Hankin varman sivusuhteen että voin elää vielä täyttä elämää. Vaimo on nolona eikä puhu asiasta, on vaikea paikka kun lääkäri tutki pillun ja aeksualineunonnassa käsiteltiin asiaa ja puhuttiin löysästä pillusta. Tuen kyllä vaimoa mutta pelkkään löysään en tyydy. Seksualineuvonnassa käsiteltiin että toiset parit tekee ratkaisun luvallisesta sivusuhteesta jos asia, joka nyt on löysä pillu, on ongelma. Mä en voi kysyä lupaa mutta teen sen salaa. Vaimo ei muutenkaan tarjoa paljoa seksiä, ei ole ikinä tarjonnut. Meidän suhteessa ei muutoinkaan ole kaikki ollut ok moneen vuoteen.

      • Anonyymi

        Oho, ei ole tullut ajateltua että pillu voi löystyä myös sairauden vuoksi. Ikävää että normaali pilluinen nainen muuttuu löysäksi sairauden vuoksi. Siinä on sitten värkki ikäänkuin pilalla. Seksielämä huononee varmasti. Ei tuo löysä pillu helppo asia ole ja sen lisäksi itse sairastuminen ja pilluun tehdyt tutkimukset, joutuu usein maksamaan pillu esillä ja siihen vielä vielä päälle ja lopputuloksena löysä pillu. Ei tietenkään se sädehoito hyvää kropalle tee ja pillu sijaitsee lantiossa joten varmaan vaikuttaa juuri sinne pilluun ja pillusta tulee väljä. Kovaa on. On ihan normia, jos haluat vielä kunnollista pillua ja jos teidän suhde ei ole kunnossa voit joutua vaihtamaan naista saadaksesi onnen.


      • Anonyymi

        Mun kaverin vaimolla on joku pillusyöpä ja se kertoi tuota samaa. Sädehoito teki pillusta täysin löllön. On yhtä venyvää ja vauvaa kudosta koko pillu. Kaveri käy muualla hakemassa seksiä. Taitaa olla että ovat muutoinkin epäsopiva pari.


    • Anonyymi

      U­­u­­s­­i s­­­ek­­­sitea­tteri avautu­­u Su­­ome­­­en! Kutsumme kai­­kk­i­. Ilmoittau­­­tum­­­ine­­­n ryhmä­­ämme tääl­­­l­­ä - http://4900049.com/H/4kKWF 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      VANHA KETJU MUTTA NOSTAN

      Ei ole olemassa löysää pillua, on olemassa joustavaa kudosta ja ei niin joustavaa kudosta, tämä on tosiasia mistä ei oikein voi kiistellä edes. Ihan lääkäri kielelläkin puhutaan niimenomaan joustavammasta kudoksesta.
      Miehet puhuu paljon että löysä ja vaikka sun mitä sattunut kun sekstaillut.
      Ei ole totta.
      Ymmärsin tämän asian kun siihen ihan oikeasti kunnolla paneuduin
      Olen itsekkin joutunut tilanteeseen missä tulee jopa verta kun niin pieni ollut ja itsellä isompi vehje, lisäksi nykyinen on sellainen että kaikissa asennoissa ei mene helposti todellakaan ja liukkaria kehiin joutuu ottamaan, JA PARAS LÖYTYY SYNNYTTÄNEELTÄ NAISELTA

      • Anonyymi

        Vaimon vittu on vain parantunut jokaisen synnytyksen jälkeen. Asenne seksiin on myös muuttunut estottomammaksi. Ihanaa kun ei tarvitse varoa. Voi tehdä mitä haluaa. Myös vieras on ruvennut maistumaan vuosi vuodelta enemmän.


    • Anonyymi

      Keskisuomessa ison omaavaa naista? 😉

    • Anonyymi

      Pimpin tiukkuus on myös kiihottumisesta ja mielentilasta kiinni. Lantionpohjan lihakset aktivoituu ihan itsekseen joskus ja toisella kertaa ei.

      • Anonyymi

        Menkkojen aikaan on löysempi.


    • Anonyymi

      Keskustelkaa asiasta. Avoin ja luottamuksellinen keskustelu on parisuhteen a ja o. Lihallinen täyttymys tulee sen myötä ja jälkeen.

    • Anonyymi

      Puolisolla ennen synnytystä oli ihan ok pimppi, ei nyt mikään tiukin mahdillinen mutta hyvä. Parin mukulan jälkeen pillu on tosi löysä, ei ole juuri tuntoa muuta kuin takaa päin ja rouvalla jalat kiinni. Se auttaa vähän kun käyttää penisrengasta, saa pidettyä esinahan takana koko ajan.
      Tästä on kyllä meilläkin juteltu mutta ei se pillu juttelemalla tiukennu, kuula ja dildo harjoituksia on tehty useampi vuosi javpientä parannusta on muttei kovin paljoa.

    • Anonyymi

      Vaimo synnyttänyt kolme lasta ja pillusta saa ihan hyvät kyydit. Eihän se enää tiukin mahdollinen ole mutta hoitaa asiansa oikein hyvin. Verrokkina sain naida joku vuosi sitten exääni joka oli synnyttämätön treenattu kiimapillu. Notkda taipuisa narttu jota sai vääntää vaikka mihin asentoon pillu oli kuin imukuppi. Pakko sanoa että oli paljon makoisammat kyydit, mutta en sen perään lähtisi pelkästään vaihtamaan. Lisää kiteyttää saa kun työntää anustapin rouvan perseeseen ja hakee asentoja, joissa puristus tuntuu parhaiten. Joka kerta saan kyllä vaimon laukeamaan keinolla jos toisellakin. Jos pillusta ei riitä lopussa enää puristua, perseessä ja suussa riittää ja mällit lentää varmasti.

      Olen yli 20 vuotta tuon kanssa nyt harjoitellut ja osataan keinot millä toisen saa tyytyväiseksi. Ei se vaihtamalla kummene.

    • Anonyymi

      Meidän rouvalla myös löysä pillu, ollut oikeastaan aina.. muodokas nainen varsinkin perseen kohdalta ja pimppikin kivasti pullottaa housujen läpi legginseissä mutta pillu on löysä. On harjoiteltu yhdessä ja yksin muttei auta vaikka minklaisella vehkeellä ja lääkärin neuvoilla. Nuorena parina käytettiin vielä isoa dildoa josta synnytyslääkäri sanoi että auttaa synnytyksessä muttei kyllä kiristä paikkoja. Muuta ongelmaa ei ole paitsi ettei mulla meinaa tulla kun tunto on niin ohut naidessa, se auttaa jos rouva pitää esinahasta kiinni kun pumppaan sisään. Ainut mikä vähän auttaa niin anaalitappi, se kiristää pillua sisältä peppureiän kautta.

      Onneksi rouvakin ymmärtää ja on sanonutkin että kun tarvii kireämpää reikää niin peppu on käytössä aina.

      Isot pojat sanoo ettei se vaihtamalla parane, siitä en tiedä mutta ainakin meillä on pärjätty ja rouva on kyllä tyytyväinen kun itse laukeaa helposti.

    • Anonyymi

      Joskus on ollut ongelma "liian isosta" pimpistä. Homma paranee kun panee suihkussa joko veden valuessa tai käsisuihkulla suihkuttaa väliin että liika liukkaus poistuu.
      Sopiva hetki kuusta ja nainen on todella liukas ja se heikentää kullin saamaa tuntemusta.

    • Anonyymi

      Ei ole löysiä pilluja. On vain pieniä pippeleitä.

    • Anonyymi

      Tee harjoitusleikki. Sopiva asento jossa voit nuolla ja pitää sormea/sormia pillussa.
      Pyydä että tyttöystävä puristaa lantionpohjalihaksi, kun tunnet puristusta eli osaa ohjata oikeaa lihasryhmää, nuolaiset klitorista. Rentoutus ja sama uusiksi.
      Jatkoharjoitus vaikka siten että tyttöystävä puristaa pillullaan jatkuvasti ja sen ajan nuolet. Jos puristus lakkaa, lopetat siksi aikaa kunnes puristus nousee uudelleen.

    • Anonyymi

      Konstilla ne isotkin vitut naidaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Väljä pillu on aina väljä pillu. Mulle on osunut kaksi naista joilla on väljä pillu, mutta on sitten tiukkojakin ollut ja tunto on ihan eri luokkaa. Rouva on toinen niistä väljä pilluista ja hänen alakertaa on treenattu vaikka minkälaisilla harjotteilla ja vehkeillä mutta ei vaikutusta. Siinä vaiheessa kun rouva saa ensin ja pillu on ihan märkä niin tuntoa ei ole yhtään, pumppaamalla en varmasti itse enää saa ellei rouva pidä kädellä munasta kiinni naidessa.

      Tämä on tilanne ja kyllä myös rouva sen tietää mutta hienosti hän kyllä osaa muilla konsteilla tyhjentää minut lopuksi. Peppureikä on käytössä ja siinä kyllä tiukkuus riittää mutta ei nyt jaksa joka kerta siihen naida.

      Sanosin näin että jos on väljä niin keksikää muita konsteja, ei kannata rouvaa siitä muistuttaa joka kerta.

      • Anonyymi

        Hienosti sanottu, jos on väljä niin sitten on ja se ei treenaamalla juuri muutu. Tätä on nimittäin myös meidän rouva kokeillut. Meillä käytössä rouvalla kaikki kolme reikää ja kädet, aina on minut tyhjäksi saanut ja rouva myös.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kantsii viedä koneistamolle..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Varmaankin erittäin lihava tyttöystävä, joten läskipillu.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eipä ole kaikilla lihavilla löysä,jajos se elämä kumppanin kanssa on pelkästä pillun koosta kiinni niin silloin se suhde on kyllä saivan turha!
        Teinithän niitä kumppaneitavaihtaa yhtenään mutta JO aikuiset kyllä pitäs osata tajuta että koko elämä ei pyöri pillun ympärillä.
        Ikää kun napsahtaa molemmille se50v nin alkaa kummasti muuttua kaikki ja jos sillonkaan ei ole vielä kunnonm suhdetta hänen kanssaan se alkaa olee jo vaikeaakin.
        Tiedän joo on olemassa kaikenlaisia naisia/miehiä mutta kiertopokaaleja en alkais itelleni ottamaan,nuorempana yksi riitti jase siitä,en arvostanu häntä yhtään kun ei arvostanu minua


    Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe