TV mediamaksu ON ROSVOUSTA

vituttaa suunnattomasti

Mediamaksua on boikotoitava.
Muutan pois täältä paskamaasta.

13

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun joudut katselustasi maksamaan?

      Eli ottaako nyt päähän, kun olet tähän asti katsellut telkkaria maksamatta maksua, ja tulevaisuudessa joudut siitä maksamaan niin kuin muutkin asiansa hoitavat ihmiset ovat tähänkin asti tehneet?

      Ja älä väitä, että sinulla ei ole telkkaria, tai ettet koskaan katso ylen ohjelmia, edes netistä.

      Mediamaksun suurimmat vastustajat ovat juuri kaltaisiasi, jotka vaativat, että heidän ei tarvitse maksaa television katselusta mitään, vaikka suurin osa on tähänkin asti maksanut.

      Erittäin hyvä laki, joka karsii kaikki vapaamatkustajat pois.

      • mitta täysi

        Sillä voin silloin vapaasti katsella mitä haluan satelliittikanavilta. Yleä tuskin vaivaudun seuraamaan. Se varmaan on selvä.
        Niin paljon vitutti jo aiemmin Suomi, että lopetin toimivan yritykseni. Ihan kiusallani.
        Annoin kenkää porukalle ja myin veneeni ja Nokian osakkeeni. Seuraavaksi myyn hallini ja taloni.
        Täysin turhaa rahoittaa paskaa loppuelämän. Saa sillä muutakin kuin tätä paskaa.
        Voit olla varma että puhun totta.


      • kdjfskdjfp
        mitta täysi kirjoitti:

        Sillä voin silloin vapaasti katsella mitä haluan satelliittikanavilta. Yleä tuskin vaivaudun seuraamaan. Se varmaan on selvä.
        Niin paljon vitutti jo aiemmin Suomi, että lopetin toimivan yritykseni. Ihan kiusallani.
        Annoin kenkää porukalle ja myin veneeni ja Nokian osakkeeni. Seuraavaksi myyn hallini ja taloni.
        Täysin turhaa rahoittaa paskaa loppuelämän. Saa sillä muutakin kuin tätä paskaa.
        Voit olla varma että puhun totta.

        On kyllä todella epäreilua mun mummolle ja kaverille joilla ei ole telkkua eikä edes tietokonetta ja he joutuvat maksamaan jostain mitä ei oo olemassa! Onhan se jo todettu että tän valtion päättäjillä on ollu aina päät täynnä paskaa ja oma kukkaro auki.


      • joukioko
        kdjfskdjfp kirjoitti:

        On kyllä todella epäreilua mun mummolle ja kaverille joilla ei ole telkkua eikä edes tietokonetta ja he joutuvat maksamaan jostain mitä ei oo olemassa! Onhan se jo todettu että tän valtion päättäjillä on ollu aina päät täynnä paskaa ja oma kukkaro auki.

        http://www.mwegerano.com/adressi/index.php


      • justusfmd

      • Kaiki joka maksaa haluan tasapuolisesti kortille

        ottaa päähän kun yhdellä yhtiöllä on yksinoikeus, aivan Venäjän tyyliin,
        olla suomen pää-äänenkannattaja
        onko sen ylen ohjelmat edes oikeasti luotettavia, minusta ei,

        ei niihin voi luotaa, ei edes kuuden uutisten talousosioon,
        tai muihin asiaohjelmiin, joissa voin itse myös tarkista ja arvioida asiat.

        Silminnäkijä ohjelma viimeinen töppäys, siitäkö pitäisi maksaa ?


      • asiaaaaa

        internetti on vapaat riistaa ja sieltä saa katsoa ja ladata mitä tahansa, ilmaiseksi. ylen ei ole pakko toimia netissä, sen ei pitäisi toimia missään muuallakaan, sitä sosialistipropagandaa on nähty jo liikaa.


    • ------------------------------------------------------------

      ja älä maksa enään tv-lupaa, säästät siinä jo huomattavan summan. Jos kaikki tekisivät samoin yle olisi konkassa ennen kun pakkovero tulee voimaan.

      • paha aloita enää,

        jo 24 vuoden maksut säästetty, sijoitettu

        ja tuotto käytetty matkailuun.


    • Sheriffi

      Mikä demokratia tämä on jos kaikki joutuu maksamamaan ylen ohjelmista. Ohjelmat, jotka kiinnostaa korkeintaan mummoja. Tai sitten, mitä kuuluu manneille, tai somaliryhmällä on puheenvuoro.

      Saatana, en aio maksaa!
      Vastustakakaa kaikki, jotka tuntee asiaan omaksi.

      HOP

      • ..jos tasattais samaan kyytin liikenteenkin verotus samalla tavalla? Autoverolappu vaan joka talouteen. Kyllähän ny jokainen joskus jonkin kulkuvälineen kyydissä on kuitenkin ollut. Mitenkähän meinaavat toteuttaa postilokero- ja posterestante- osoitteiden lupamaksut? Allekirjoittanut ei ainakaan aio osallistua tulevaisuudessakaan Radion sinfoniaorkesterin ylläpitämiseen. Puhumattakaan kaikkien laitoksen poliittisten suojatyöpaikkojen ylläpitämiseen....


      • se on tasapuolista
        siilisimo kirjoitti:

        ..jos tasattais samaan kyytin liikenteenkin verotus samalla tavalla? Autoverolappu vaan joka talouteen. Kyllähän ny jokainen joskus jonkin kulkuvälineen kyydissä on kuitenkin ollut. Mitenkähän meinaavat toteuttaa postilokero- ja posterestante- osoitteiden lupamaksut? Allekirjoittanut ei ainakaan aio osallistua tulevaisuudessakaan Radion sinfoniaorkesterin ylläpitämiseen. Puhumattakaan kaikkien laitoksen poliittisten suojatyöpaikkojen ylläpitämiseen....

        ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe