Mitä mieltä olette siitä, että friisiläisiä hevosia myydään suomessa 10500 eurolla? Tiedän,tiedän että tämä rotu on harvinainen, mutta jotain rajaa sentään..? Sanokaa mielipiteitänne tästä
Mitä mieltä olette??
10
668
Vastaukset
- atlatl
kannata maksaakkin.
Ei koulutettua ratsuakaan saa halvalla,varsinkaan jos on tavoitteena voittaakin joskus.
Kun noihin vielä lisätään ruoka- eläinlääkäri-talli- yms kulut niin ei pitokaan ole halpaa.
Miksi ihmettelet?
Suunnittelitko friisiläisen ostoa ja ajateltu budjetti haukkasi???- Friisiläisett
Kuules. Jos jo pelkästään hyväsukuisia ravivarsoja myydään lähes kymppitonnilla, niin kyllä siitä friisiläisestä kannattaa maksaa! On senverran harvinainen (Tai ei nyt niin harvinainen oikeastaan) Mutta tämmöisillä 'tavallisilla tallaajilla' melko harvinainen varmasti! (; Oletko hommaamassa itsellesi vai mikä vaivaa ?
- Typyliina
Minun mielestä se on aivan hirvittävä summa!!!
- T_A-R_Y
Minusta tämä rotu on aika harvinainen!(no ei mitenkään hirveän:D)Mutta kyllä joistain hevosroduista maksetaan vieläkin enemmän...Mutta on tuo kyllä aika ISO SUMMA!!!!!!!!Itse möisin halvemmalla:DEli ehkä liiankin kallis...
- ymisvonkvaaknowed11
T_A-R_Y kirjoitti:
Minusta tämä rotu on aika harvinainen!(no ei mitenkään hirveän:D)Mutta kyllä joistain hevosroduista maksetaan vieläkin enemmän...Mutta on tuo kyllä aika ISO SUMMA!!!!!!!!Itse möisin halvemmalla:DEli ehkä liiankin kallis...
omani sain1000 euroo. ihana! hevoset/myydään. netissä on vaik mitätarjouksii. kandee kattoo.
- 123456789
T_A-R_Y kirjoitti:
Hintaa on kyllä, mutta totta, ne ovat harvinaisia, ja yleensä myös taitavaia ja komeita. Kaikki eivät edes ole kovinkaan kalliita esim tuo, jokamaksoi 1000 e
- ymisvonkvaaknowed11
123456789 kirjoitti:
Hintaa on kyllä, mutta totta, ne ovat harvinaisia, ja yleensä myös taitavaia ja komeita. Kaikki eivät edes ole kovinkaan kalliita esim tuo, jokamaksoi 1000 e
Totta tosiaan, ja voi jotkut pyytää enemmänkin kun 1000 ja on silti ihan suhtkoht halpoja hintoja.
- kasva isoksi ensin
10500 on aika halpa hinta friisistä. moni puoliverinen maksaa paljon enemmän. ei rotuhevosia viikkorahoilla ostella. saisi lämppäreidenkin hinnat nousta, etteivät olisi näiden lasten leluina sitten.
- ymisvonkvaaknowed11
Olen samaa mieltä jälleen. Olen saamassa jo toisen friisin, (sit mul on 2, killi ja nalli) Ja paikka on
http://hevoset/myydään. net
Sieltä saa oikeesti halvalla niinkuin Nallin sain tosi halvalla, se 1000e ja katotaan saanko killin yhtä halvalla. - ymisvonkvaaknowed11
ymisvonkvaaknowed11 kirjoitti:
Olen samaa mieltä jälleen. Olen saamassa jo toisen friisin, (sit mul on 2, killi ja nalli) Ja paikka on
http://hevoset/myydään. net
Sieltä saa oikeesti halvalla niinkuin Nallin sain tosi halvalla, se 1000e ja katotaan saanko killin yhtä halvalla.http://www.hevonen.fi
Toi olikin se paikka muistin äsken väärin(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1722315Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731557Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231017- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42862Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72790- 100789