Fretille

Fretti tyttö

Moi. Voisitteko kertoa mistä ostaisin fretilleni vaatteita? Taikka jonkun netti sivun missä on ohje vaatteiden valmistuksesta :) Minkä ikäisenä tyttö fretti pitäisi leikata? Onko sitä pakko leikata? Mitä se auttaa? Kiitos jo etukäteen :)

1

363

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

Miksi ihmeessä haluat pukea frettisi vaateisiin? Ei ne kyl tarvitse niitä ihan välttämättä, etenkin jos ovat ulkoilleet jo pitkin kesää ja syksyä. Niillä on vain hankala liikkua vaatteissa. Naaras on kyl melkein leikattava 6-10 kk ikäisenä, riippuu kiiman alkamisesta. Jos ei sitä leikkaa, sillä on tehtävä pentuja tai annettava hormonihoitoa kiiman estämiseksi. Naaraille käy kyl muuten huonosti, pitkittynyt kiima johtaa pahaan anemiaan joka tappaa frettisi. Etkö ole ottanut selvää näistä perusasioista ennen fretin ottamista, hui, itse en kyllä ihan olis uskaltanut ennen kuin tiesin freteistä tarpeeksi paljon. Käyppäs noilla frettiliiton ja frettiyhdistysten sivuilla hieman lukemassa tärkeää tietoa tyttönakistasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1413
    2. 72
      1224
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      1118
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      913
    5. 95
      899
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      820
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      713
    10. 45
      655
    Aihe