Nyt se löytyy tuubista:
http://www.youtube.com/watch?v=i5bvjm0p-Og
esitetty 30.9.3009 Ludvigsburgissa
Montanas di Silencio
3
373
Vastaukset
- jepulis34
Kiva biisi, kuulin tuon jo mäntyharjulla. Livenä parempi kuin tuo tuubiversio.
- Raemyrsky
En nyt ole oikein varma tästä. Minustakin se pieni pätkä kirkkokonsertissa nauhoitettua versiosta kuulostaa YouTubessa paremmalta kuin tämä live versio, mutta kaikenkaikkiaan se on minusta liian samanlainen kuin Oasis.
Tarja on käisttääkseni itse sanoittanut tämän Montanas di silencio kappaleen, mutta alun pitkät aaat ja ooot tekevät siitä vähän tylsän. Minusta Tarjan ei pitäisi yrittää tehdä kaikkea itse. Hän on huippu hvyä laulaja, olisikohan jokaisen syytä keskittyä siihen, minkä osaa parhaiten?- aurinkoinen lauantai
Kuten sanottu, livenä paljon parempi kuin noissa tuubipätkissä. Näkee sitten päätyykö tuo biisi levylle ollenkaan, koska valmiina oli peräti 30 laulua (Tarjan mukaan) joten jotain on jätettävä pois. Ja levystä olisi Tarjan mukaan tulossa enemmän metallilevy, joten tiedä sitten sopiiko tuollainen laulu levyn teemaan.
Eihän se yksin ole kaikkea säveltänyt, vaan onhan hänellä ollut avustajia (mm. se amerikkalainen), mutta Tarja sanoi että hän on kuitenkin osallistunut jokaisen laulun tekoon toisin kuin edellisellä levyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882