Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Montanas di Silencio

Tervatötterö

3

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepulis34

      Kiva biisi, kuulin tuon jo mäntyharjulla. Livenä parempi kuin tuo tuubiversio.

    • Raemyrsky

      En nyt ole oikein varma tästä. Minustakin se pieni pätkä kirkkokonsertissa nauhoitettua versiosta kuulostaa YouTubessa paremmalta kuin tämä live versio, mutta kaikenkaikkiaan se on minusta liian samanlainen kuin Oasis.

      Tarja on käisttääkseni itse sanoittanut tämän Montanas di silencio kappaleen, mutta alun pitkät aaat ja ooot tekevät siitä vähän tylsän. Minusta Tarjan ei pitäisi yrittää tehdä kaikkea itse. Hän on huippu hvyä laulaja, olisikohan jokaisen syytä keskittyä siihen, minkä osaa parhaiten?

      • aurinkoinen lauantai

        Kuten sanottu, livenä paljon parempi kuin noissa tuubipätkissä. Näkee sitten päätyykö tuo biisi levylle ollenkaan, koska valmiina oli peräti 30 laulua (Tarjan mukaan) joten jotain on jätettävä pois. Ja levystä olisi Tarjan mukaan tulossa enemmän metallilevy, joten tiedä sitten sopiiko tuollainen laulu levyn teemaan.
        Eihän se yksin ole kaikkea säveltänyt, vaan onhan hänellä ollut avustajia (mm. se amerikkalainen), mutta Tarja sanoi että hän on kuitenkin osallistunut jokaisen laulun tekoon toisin kuin edellisellä levyllä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe