Mitäs te kaikki täällä oikein meuhkaatte. Luuletteko, että jokainen alehinta jne on jatkuvasti ohjelmoituna myyjän päähän. Osa menee väärin! Asikas kun ilmoittaa niin korjataan. Ei niitä kaikkia vitun tarjouksia ja kampanjoita muista erkkikään! Et sinäkään muistaisi jos sitä sinulta vaadittaisiin. Paskoisit vain housuihisi pelosta jos sitä vaadittaisiin. Ja minkään liiton mukaisesti velvollisuuteni ei ole muistaa kaikkia vitun hintoja ja tarjouksia jokaisella tiukkapipolle joka haluaa säästä 50 senttiä, vaan kyllä se kuuluu tulla kassasta tai sitten markkinointi tulee koko konsernissa olla niin selvä, että myynti on kohtuullisesti hoidettavissa. Turhaa täällä vingutte vaan sitten suoraan mailia vaan firman pääkonttorille vittumaisista hinnoista joista kukaan ei ole perillä. Eivät ne pomot hyviä myyjiä erota joten mulle vitun sama jos jotain kitisevät. En mä lähde kulumallakaan ennen kuin itse kävelen ulos. Tunnollisempaa ja vähemmän saikulla olevaa saa etsiä kiven alta. Ja 95% hinnoista menee oikein. Ne joilla ei mene ovat niitä joita ei kiinnosta tai ovat jo valmiiksi turhautuneet hintasirkuksiin ja ymmärtävät, että pesuveden mukana menee myös lapsia ja joskus voittaa euron ja toiste häviää sen ja useimmiten häviää vaan sen euron. Elätte pidempään kun ette itke niin paljoa!
RAUHOITTUKAA
6
436
Vastaukset
- ale%
jos mun ostokset sun kassalla tulee maksamaan 50,50€ ja mul on kukkarossa vain 50 euron seteli, niin kyl sä käyt kassalla kitisemään, että joku tavara on jätettävä pois jollei raha riitä! sama pätee toisin päin - jos mua veloitetaan liikaan, niin kyl mä sulle kitisen. homma toimii molemmin päin. ja sano terveisenä tämä myös kauppiaallesi!
- olet kehityksestä paljon jäljessä, ja paljon.
olet aivan väärällä alalla ja elosi lienee tuskallista joka päivä,
siihen päivään kun ylempi henkilö huomaa taitamattomuutesi.
kaupan alallahan laitetaan ja sinäkin voi laitaa kaikki tietokoneelle, vai oletko jokin vanha joa ei enää osaa tietokonetta muuta kuin käynnistää.
kiroilustasi päätellen arvioisin sinun olevan jokin nuori joka luulee että huutamalla hoidetaan ne asiat joita ei muuten viitsi hoitaa.
Olen elänyt jo pitkään, kaikki lapsetkin yli 39v ja lastenlapsetkin jo koulussa, pari vanhinta lukiossa.
Äänestän paljon jaloillani, jos on ikävä myyjä ja tiedotan sen yrityksen johdolle.- aloittaja..............................
Pomo kiittää työstäni usein ja on tyytyväinen, että joku fiksukin jaksaa olla 1200 palkalla töissä. Minua siis johto ei heitä mihinkään. Voit toki äänestää jaloillasi, mutta meillä muutenkin annetaan hankalien asiakkaiden mennä menojaan. Ei niitä jokaista jyvää voi saada. Joku realiteetti tulee olla. Haastavat asiakkaat taasen ovat niitä, joilla jonkin ongelma, mutta jotka puhutaan asiakkaiksi kuitenkin.
Ja vaarille vielä tiedoksi, että tietoverkko ei ole jumala. Sekin kaatuilee ja hukkaa viivakoodeja ynnä muuta. Sitä myös hoitaa lukuisat henkilöt joten inhimillisten virheiden määrä menee tässä ihmisketjussa huimaksi. Pomot ja pomon pomot muuttelevat hintoja. Rahaa ei todellakaan tehdä pääomasijoittajille asiakkaan 100% ehdoilla missäänkään itseään kunnioittavassa liikkeessä nykyään.
Joten jos jotain haluatte valittaa, niin valittakaa koko organisaatiota. Silloin teidän viestinne deletoidaan heti. Sen sijaan jos valitatte jonkin koulutytön kassavirheestä, niin välttämättä ei palaute koskaan edes ehdi mennä perille, koska koulutyttö on jo palannut takaisin kouluun. Ja tietenkin olette saaneet rahat oikein jo kassalla siitä ystävällisesti sanoessanne.
Kaikenlainen itkeminen muutenkin on hyödytöntä. Änestäminen jaloilla järkevää. Ei minkään kaupan velvollisuus ole olla juuri sinua varten. Lähtekää vittuun jos ei miellytä. Reklamointien jne en ole koskaan nähnyt kenenkään kohdalla johtavan mihinkään todelliseen ellei kyse ole myydyn asian virheestä jolloin saa uuden vastaavan tilalle. Olen ollut useassa eri ketjussa töissä ja kehityspalavereissa sivutaan jotain valitusta, mutta pian palataan myyjän nuhteettomaan työpailla olemiseen ilman saikkuja ja tupakkataukoja ja hyvään toimintaan työpaikalla pomon haluamalla tavalla. Ei tällaista työntekijää voi erottaa. Tilalle saa jotain pakolaisia kun oman kansan fiksut ovat kaikki akateemisiksi lukemassa tai valmistuneet.
Vaari on ajasta jäljessä ja olisi jo aika jäädä keinutuoliin viettämään leppoisia aikoja. - se vaari
aloittaja.............................. kirjoitti:
Pomo kiittää työstäni usein ja on tyytyväinen, että joku fiksukin jaksaa olla 1200 palkalla töissä. Minua siis johto ei heitä mihinkään. Voit toki äänestää jaloillasi, mutta meillä muutenkin annetaan hankalien asiakkaiden mennä menojaan. Ei niitä jokaista jyvää voi saada. Joku realiteetti tulee olla. Haastavat asiakkaat taasen ovat niitä, joilla jonkin ongelma, mutta jotka puhutaan asiakkaiksi kuitenkin.
Ja vaarille vielä tiedoksi, että tietoverkko ei ole jumala. Sekin kaatuilee ja hukkaa viivakoodeja ynnä muuta. Sitä myös hoitaa lukuisat henkilöt joten inhimillisten virheiden määrä menee tässä ihmisketjussa huimaksi. Pomot ja pomon pomot muuttelevat hintoja. Rahaa ei todellakaan tehdä pääomasijoittajille asiakkaan 100% ehdoilla missäänkään itseään kunnioittavassa liikkeessä nykyään.
Joten jos jotain haluatte valittaa, niin valittakaa koko organisaatiota. Silloin teidän viestinne deletoidaan heti. Sen sijaan jos valitatte jonkin koulutytön kassavirheestä, niin välttämättä ei palaute koskaan edes ehdi mennä perille, koska koulutyttö on jo palannut takaisin kouluun. Ja tietenkin olette saaneet rahat oikein jo kassalla siitä ystävällisesti sanoessanne.
Kaikenlainen itkeminen muutenkin on hyödytöntä. Änestäminen jaloilla järkevää. Ei minkään kaupan velvollisuus ole olla juuri sinua varten. Lähtekää vittuun jos ei miellytä. Reklamointien jne en ole koskaan nähnyt kenenkään kohdalla johtavan mihinkään todelliseen ellei kyse ole myydyn asian virheestä jolloin saa uuden vastaavan tilalle. Olen ollut useassa eri ketjussa töissä ja kehityspalavereissa sivutaan jotain valitusta, mutta pian palataan myyjän nuhteettomaan työpailla olemiseen ilman saikkuja ja tupakkataukoja ja hyvään toimintaan työpaikalla pomon haluamalla tavalla. Ei tällaista työntekijää voi erottaa. Tilalle saa jotain pakolaisia kun oman kansan fiksut ovat kaikki akateemisiksi lukemassa tai valmistuneet.
Vaari on ajasta jäljessä ja olisi jo aika jäädä keinutuoliin viettämään leppoisia aikoja."........mutta meillä muutenkin annetaan hankalien asiakkaiden mennä menojaan".
en ole hankala asiakas,
en enää, viitsi kinastella, korkeintaan kerran pyydän oikaisua, en kahdesti,
kun on mahdollisuus ostaa muualta hyvää, halvalla ja
luotettavin hinnoin.
"Pomo kiittää työstäni usein ja on tyytyväinen, että joku fiksukin jaksaa olla 1200 palkalla töissä"
"kissa kiitoksella elää", opiskele lisää, saat ainakin heti lisää itseluottamusta, joka perustuu tietoon eikä luuloihin, lisäksi kun käyttää päätään uusiin asioihin, muistaa päivittäisetkin asiat paremmin
ja sillä pääsee jo paremmille palkoille
"Ja vaarille vielä tiedoksi, että tietoverkko ei ole jumala. Sekin kaatuilee ja hukkaa viivakoodeja ynnä muuta"
Totta, kyllä tietokone vie aikaa, mutta on tarkka, jos osaa käyttää, laitaa asiat järjestykseen,
jos kaatuilee ilman käyttäjän syytä, käy kone liian kuumana, tai on heikkotasoinen/välinpitämätön järjestelmäasiantuntija.
"Kaikenlainen itkeminen muutenkin on hyödytöntä. Änestäminen jaloilla järkevää. Ei minkään kaupan velvollisuus ole olla juuri sinua varten"
Ei nykyään enää asiakkaat itkekään, kuin pieni osa, minäkin äänestän jaloillani.
tulen sitten kyllä loppuunmyyntiin, niitä onkin paljon nykyään,
kauppiaat enemmän itkevät
.
- g
jos sen voisi purkaa, oli kansaa jonossa oven ulkopuolella,
ei se ole tarkoitettu purettavaksi,
olisit uskonut enne kuin "ylimääräisiä rahojasi" alat levittelemään . - ö
kannattaisi harkita helpompia hommia, kaikilla ei pää kestä myyjänäkään,
et kai liikaa ryyppäile viikonloppuisin, muutamilla se heikentää useiksi päiviksi keskittymiskykyä.
tai
kai joka yö nukut hyvin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232648- 1642081
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1161341Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971256
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291194En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078