RAUHOITTUKAA

MYYJÄMIES

Mitäs te kaikki täällä oikein meuhkaatte. Luuletteko, että jokainen alehinta jne on jatkuvasti ohjelmoituna myyjän päähän. Osa menee väärin! Asikas kun ilmoittaa niin korjataan. Ei niitä kaikkia vitun tarjouksia ja kampanjoita muista erkkikään! Et sinäkään muistaisi jos sitä sinulta vaadittaisiin. Paskoisit vain housuihisi pelosta jos sitä vaadittaisiin. Ja minkään liiton mukaisesti velvollisuuteni ei ole muistaa kaikkia vitun hintoja ja tarjouksia jokaisella tiukkapipolle joka haluaa säästä 50 senttiä, vaan kyllä se kuuluu tulla kassasta tai sitten markkinointi tulee koko konsernissa olla niin selvä, että myynti on kohtuullisesti hoidettavissa. Turhaa täällä vingutte vaan sitten suoraan mailia vaan firman pääkonttorille vittumaisista hinnoista joista kukaan ei ole perillä. Eivät ne pomot hyviä myyjiä erota joten mulle vitun sama jos jotain kitisevät. En mä lähde kulumallakaan ennen kuin itse kävelen ulos. Tunnollisempaa ja vähemmän saikulla olevaa saa etsiä kiven alta. Ja 95% hinnoista menee oikein. Ne joilla ei mene ovat niitä joita ei kiinnosta tai ovat jo valmiiksi turhautuneet hintasirkuksiin ja ymmärtävät, että pesuveden mukana menee myös lapsia ja joskus voittaa euron ja toiste häviää sen ja useimmiten häviää vaan sen euron. Elätte pidempään kun ette itke niin paljoa!

6

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ale%

      jos mun ostokset sun kassalla tulee maksamaan 50,50€ ja mul on kukkarossa vain 50 euron seteli, niin kyl sä käyt kassalla kitisemään, että joku tavara on jätettävä pois jollei raha riitä! sama pätee toisin päin - jos mua veloitetaan liikaan, niin kyl mä sulle kitisen. homma toimii molemmin päin. ja sano terveisenä tämä myös kauppiaallesi!

    • olet kehityksestä paljon jäljessä, ja paljon.

      olet aivan väärällä alalla ja elosi lienee tuskallista joka päivä,
      siihen päivään kun ylempi henkilö huomaa taitamattomuutesi.

      kaupan alallahan laitetaan ja sinäkin voi laitaa kaikki tietokoneelle, vai oletko jokin vanha joa ei enää osaa tietokonetta muuta kuin käynnistää.

      kiroilustasi päätellen arvioisin sinun olevan jokin nuori joka luulee että huutamalla hoidetaan ne asiat joita ei muuten viitsi hoitaa.

      Olen elänyt jo pitkään, kaikki lapsetkin yli 39v ja lastenlapsetkin jo koulussa, pari vanhinta lukiossa.
      Äänestän paljon jaloillani, jos on ikävä myyjä ja tiedotan sen yrityksen johdolle.

      • aloittaja..............................

        Pomo kiittää työstäni usein ja on tyytyväinen, että joku fiksukin jaksaa olla 1200 palkalla töissä. Minua siis johto ei heitä mihinkään. Voit toki äänestää jaloillasi, mutta meillä muutenkin annetaan hankalien asiakkaiden mennä menojaan. Ei niitä jokaista jyvää voi saada. Joku realiteetti tulee olla. Haastavat asiakkaat taasen ovat niitä, joilla jonkin ongelma, mutta jotka puhutaan asiakkaiksi kuitenkin.

        Ja vaarille vielä tiedoksi, että tietoverkko ei ole jumala. Sekin kaatuilee ja hukkaa viivakoodeja ynnä muuta. Sitä myös hoitaa lukuisat henkilöt joten inhimillisten virheiden määrä menee tässä ihmisketjussa huimaksi. Pomot ja pomon pomot muuttelevat hintoja. Rahaa ei todellakaan tehdä pääomasijoittajille asiakkaan 100% ehdoilla missäänkään itseään kunnioittavassa liikkeessä nykyään.

        Joten jos jotain haluatte valittaa, niin valittakaa koko organisaatiota. Silloin teidän viestinne deletoidaan heti. Sen sijaan jos valitatte jonkin koulutytön kassavirheestä, niin välttämättä ei palaute koskaan edes ehdi mennä perille, koska koulutyttö on jo palannut takaisin kouluun. Ja tietenkin olette saaneet rahat oikein jo kassalla siitä ystävällisesti sanoessanne.

        Kaikenlainen itkeminen muutenkin on hyödytöntä. Änestäminen jaloilla järkevää. Ei minkään kaupan velvollisuus ole olla juuri sinua varten. Lähtekää vittuun jos ei miellytä. Reklamointien jne en ole koskaan nähnyt kenenkään kohdalla johtavan mihinkään todelliseen ellei kyse ole myydyn asian virheestä jolloin saa uuden vastaavan tilalle. Olen ollut useassa eri ketjussa töissä ja kehityspalavereissa sivutaan jotain valitusta, mutta pian palataan myyjän nuhteettomaan työpailla olemiseen ilman saikkuja ja tupakkataukoja ja hyvään toimintaan työpaikalla pomon haluamalla tavalla. Ei tällaista työntekijää voi erottaa. Tilalle saa jotain pakolaisia kun oman kansan fiksut ovat kaikki akateemisiksi lukemassa tai valmistuneet.

        Vaari on ajasta jäljessä ja olisi jo aika jäädä keinutuoliin viettämään leppoisia aikoja.


      • se vaari
        aloittaja.............................. kirjoitti:

        Pomo kiittää työstäni usein ja on tyytyväinen, että joku fiksukin jaksaa olla 1200 palkalla töissä. Minua siis johto ei heitä mihinkään. Voit toki äänestää jaloillasi, mutta meillä muutenkin annetaan hankalien asiakkaiden mennä menojaan. Ei niitä jokaista jyvää voi saada. Joku realiteetti tulee olla. Haastavat asiakkaat taasen ovat niitä, joilla jonkin ongelma, mutta jotka puhutaan asiakkaiksi kuitenkin.

        Ja vaarille vielä tiedoksi, että tietoverkko ei ole jumala. Sekin kaatuilee ja hukkaa viivakoodeja ynnä muuta. Sitä myös hoitaa lukuisat henkilöt joten inhimillisten virheiden määrä menee tässä ihmisketjussa huimaksi. Pomot ja pomon pomot muuttelevat hintoja. Rahaa ei todellakaan tehdä pääomasijoittajille asiakkaan 100% ehdoilla missäänkään itseään kunnioittavassa liikkeessä nykyään.

        Joten jos jotain haluatte valittaa, niin valittakaa koko organisaatiota. Silloin teidän viestinne deletoidaan heti. Sen sijaan jos valitatte jonkin koulutytön kassavirheestä, niin välttämättä ei palaute koskaan edes ehdi mennä perille, koska koulutyttö on jo palannut takaisin kouluun. Ja tietenkin olette saaneet rahat oikein jo kassalla siitä ystävällisesti sanoessanne.

        Kaikenlainen itkeminen muutenkin on hyödytöntä. Änestäminen jaloilla järkevää. Ei minkään kaupan velvollisuus ole olla juuri sinua varten. Lähtekää vittuun jos ei miellytä. Reklamointien jne en ole koskaan nähnyt kenenkään kohdalla johtavan mihinkään todelliseen ellei kyse ole myydyn asian virheestä jolloin saa uuden vastaavan tilalle. Olen ollut useassa eri ketjussa töissä ja kehityspalavereissa sivutaan jotain valitusta, mutta pian palataan myyjän nuhteettomaan työpailla olemiseen ilman saikkuja ja tupakkataukoja ja hyvään toimintaan työpaikalla pomon haluamalla tavalla. Ei tällaista työntekijää voi erottaa. Tilalle saa jotain pakolaisia kun oman kansan fiksut ovat kaikki akateemisiksi lukemassa tai valmistuneet.

        Vaari on ajasta jäljessä ja olisi jo aika jäädä keinutuoliin viettämään leppoisia aikoja.

        "........mutta meillä muutenkin annetaan hankalien asiakkaiden mennä menojaan".

        en ole hankala asiakas,
        en enää, viitsi kinastella, korkeintaan kerran pyydän oikaisua, en kahdesti,
        kun on mahdollisuus ostaa muualta hyvää, halvalla ja
        luotettavin hinnoin.

        "Pomo kiittää työstäni usein ja on tyytyväinen, että joku fiksukin jaksaa olla 1200 palkalla töissä"

        "kissa kiitoksella elää", opiskele lisää, saat ainakin heti lisää itseluottamusta, joka perustuu tietoon eikä luuloihin, lisäksi kun käyttää päätään uusiin asioihin, muistaa päivittäisetkin asiat paremmin
        ja sillä pääsee jo paremmille palkoille


        "Ja vaarille vielä tiedoksi, että tietoverkko ei ole jumala. Sekin kaatuilee ja hukkaa viivakoodeja ynnä muuta"

        Totta, kyllä tietokone vie aikaa, mutta on tarkka, jos osaa käyttää, laitaa asiat järjestykseen,
        jos kaatuilee ilman käyttäjän syytä, käy kone liian kuumana, tai on heikkotasoinen/välinpitämätön järjestelmäasiantuntija.



        "Kaikenlainen itkeminen muutenkin on hyödytöntä. Änestäminen jaloilla järkevää. Ei minkään kaupan velvollisuus ole olla juuri sinua varten"

        Ei nykyään enää asiakkaat itkekään, kuin pieni osa, minäkin äänestän jaloillani.
        tulen sitten kyllä loppuunmyyntiin, niitä onkin paljon nykyään,
        kauppiaat enemmän itkevät

        .


    • g

      jos sen voisi purkaa, oli kansaa jonossa oven ulkopuolella,

      ei se ole tarkoitettu purettavaksi,
      olisit uskonut enne kuin "ylimääräisiä rahojasi" alat levittelemään .

    • ö

      kannattaisi harkita helpompia hommia, kaikilla ei pää kestä myyjänäkään,

      et kai liikaa ryyppäile viikonloppuisin, muutamilla se heikentää useiksi päiviksi keskittymiskykyä.
      tai
      kai joka yö nukut hyvin,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe