RAUHOITTUKAA

MYYJÄMIES

Mitäs te kaikki täällä oikein meuhkaatte. Luuletteko, että jokainen alehinta jne on jatkuvasti ohjelmoituna myyjän päähän. Osa menee väärin! Asikas kun ilmoittaa niin korjataan. Ei niitä kaikkia vitun tarjouksia ja kampanjoita muista erkkikään! Et sinäkään muistaisi jos sitä sinulta vaadittaisiin. Paskoisit vain housuihisi pelosta jos sitä vaadittaisiin. Ja minkään liiton mukaisesti velvollisuuteni ei ole muistaa kaikkia vitun hintoja ja tarjouksia jokaisella tiukkapipolle joka haluaa säästä 50 senttiä, vaan kyllä se kuuluu tulla kassasta tai sitten markkinointi tulee koko konsernissa olla niin selvä, että myynti on kohtuullisesti hoidettavissa. Turhaa täällä vingutte vaan sitten suoraan mailia vaan firman pääkonttorille vittumaisista hinnoista joista kukaan ei ole perillä. Eivät ne pomot hyviä myyjiä erota joten mulle vitun sama jos jotain kitisevät. En mä lähde kulumallakaan ennen kuin itse kävelen ulos. Tunnollisempaa ja vähemmän saikulla olevaa saa etsiä kiven alta. Ja 95% hinnoista menee oikein. Ne joilla ei mene ovat niitä joita ei kiinnosta tai ovat jo valmiiksi turhautuneet hintasirkuksiin ja ymmärtävät, että pesuveden mukana menee myös lapsia ja joskus voittaa euron ja toiste häviää sen ja useimmiten häviää vaan sen euron. Elätte pidempään kun ette itke niin paljoa!

6

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ale%

      jos mun ostokset sun kassalla tulee maksamaan 50,50€ ja mul on kukkarossa vain 50 euron seteli, niin kyl sä käyt kassalla kitisemään, että joku tavara on jätettävä pois jollei raha riitä! sama pätee toisin päin - jos mua veloitetaan liikaan, niin kyl mä sulle kitisen. homma toimii molemmin päin. ja sano terveisenä tämä myös kauppiaallesi!

    • olet kehityksestä paljon jäljessä, ja paljon.

      olet aivan väärällä alalla ja elosi lienee tuskallista joka päivä,
      siihen päivään kun ylempi henkilö huomaa taitamattomuutesi.

      kaupan alallahan laitetaan ja sinäkin voi laitaa kaikki tietokoneelle, vai oletko jokin vanha joa ei enää osaa tietokonetta muuta kuin käynnistää.

      kiroilustasi päätellen arvioisin sinun olevan jokin nuori joka luulee että huutamalla hoidetaan ne asiat joita ei muuten viitsi hoitaa.

      Olen elänyt jo pitkään, kaikki lapsetkin yli 39v ja lastenlapsetkin jo koulussa, pari vanhinta lukiossa.
      Äänestän paljon jaloillani, jos on ikävä myyjä ja tiedotan sen yrityksen johdolle.

      • aloittaja..............................

        Pomo kiittää työstäni usein ja on tyytyväinen, että joku fiksukin jaksaa olla 1200 palkalla töissä. Minua siis johto ei heitä mihinkään. Voit toki äänestää jaloillasi, mutta meillä muutenkin annetaan hankalien asiakkaiden mennä menojaan. Ei niitä jokaista jyvää voi saada. Joku realiteetti tulee olla. Haastavat asiakkaat taasen ovat niitä, joilla jonkin ongelma, mutta jotka puhutaan asiakkaiksi kuitenkin.

        Ja vaarille vielä tiedoksi, että tietoverkko ei ole jumala. Sekin kaatuilee ja hukkaa viivakoodeja ynnä muuta. Sitä myös hoitaa lukuisat henkilöt joten inhimillisten virheiden määrä menee tässä ihmisketjussa huimaksi. Pomot ja pomon pomot muuttelevat hintoja. Rahaa ei todellakaan tehdä pääomasijoittajille asiakkaan 100% ehdoilla missäänkään itseään kunnioittavassa liikkeessä nykyään.

        Joten jos jotain haluatte valittaa, niin valittakaa koko organisaatiota. Silloin teidän viestinne deletoidaan heti. Sen sijaan jos valitatte jonkin koulutytön kassavirheestä, niin välttämättä ei palaute koskaan edes ehdi mennä perille, koska koulutyttö on jo palannut takaisin kouluun. Ja tietenkin olette saaneet rahat oikein jo kassalla siitä ystävällisesti sanoessanne.

        Kaikenlainen itkeminen muutenkin on hyödytöntä. Änestäminen jaloilla järkevää. Ei minkään kaupan velvollisuus ole olla juuri sinua varten. Lähtekää vittuun jos ei miellytä. Reklamointien jne en ole koskaan nähnyt kenenkään kohdalla johtavan mihinkään todelliseen ellei kyse ole myydyn asian virheestä jolloin saa uuden vastaavan tilalle. Olen ollut useassa eri ketjussa töissä ja kehityspalavereissa sivutaan jotain valitusta, mutta pian palataan myyjän nuhteettomaan työpailla olemiseen ilman saikkuja ja tupakkataukoja ja hyvään toimintaan työpaikalla pomon haluamalla tavalla. Ei tällaista työntekijää voi erottaa. Tilalle saa jotain pakolaisia kun oman kansan fiksut ovat kaikki akateemisiksi lukemassa tai valmistuneet.

        Vaari on ajasta jäljessä ja olisi jo aika jäädä keinutuoliin viettämään leppoisia aikoja.


      • se vaari
        aloittaja.............................. kirjoitti:

        Pomo kiittää työstäni usein ja on tyytyväinen, että joku fiksukin jaksaa olla 1200 palkalla töissä. Minua siis johto ei heitä mihinkään. Voit toki äänestää jaloillasi, mutta meillä muutenkin annetaan hankalien asiakkaiden mennä menojaan. Ei niitä jokaista jyvää voi saada. Joku realiteetti tulee olla. Haastavat asiakkaat taasen ovat niitä, joilla jonkin ongelma, mutta jotka puhutaan asiakkaiksi kuitenkin.

        Ja vaarille vielä tiedoksi, että tietoverkko ei ole jumala. Sekin kaatuilee ja hukkaa viivakoodeja ynnä muuta. Sitä myös hoitaa lukuisat henkilöt joten inhimillisten virheiden määrä menee tässä ihmisketjussa huimaksi. Pomot ja pomon pomot muuttelevat hintoja. Rahaa ei todellakaan tehdä pääomasijoittajille asiakkaan 100% ehdoilla missäänkään itseään kunnioittavassa liikkeessä nykyään.

        Joten jos jotain haluatte valittaa, niin valittakaa koko organisaatiota. Silloin teidän viestinne deletoidaan heti. Sen sijaan jos valitatte jonkin koulutytön kassavirheestä, niin välttämättä ei palaute koskaan edes ehdi mennä perille, koska koulutyttö on jo palannut takaisin kouluun. Ja tietenkin olette saaneet rahat oikein jo kassalla siitä ystävällisesti sanoessanne.

        Kaikenlainen itkeminen muutenkin on hyödytöntä. Änestäminen jaloilla järkevää. Ei minkään kaupan velvollisuus ole olla juuri sinua varten. Lähtekää vittuun jos ei miellytä. Reklamointien jne en ole koskaan nähnyt kenenkään kohdalla johtavan mihinkään todelliseen ellei kyse ole myydyn asian virheestä jolloin saa uuden vastaavan tilalle. Olen ollut useassa eri ketjussa töissä ja kehityspalavereissa sivutaan jotain valitusta, mutta pian palataan myyjän nuhteettomaan työpailla olemiseen ilman saikkuja ja tupakkataukoja ja hyvään toimintaan työpaikalla pomon haluamalla tavalla. Ei tällaista työntekijää voi erottaa. Tilalle saa jotain pakolaisia kun oman kansan fiksut ovat kaikki akateemisiksi lukemassa tai valmistuneet.

        Vaari on ajasta jäljessä ja olisi jo aika jäädä keinutuoliin viettämään leppoisia aikoja.

        "........mutta meillä muutenkin annetaan hankalien asiakkaiden mennä menojaan".

        en ole hankala asiakas,
        en enää, viitsi kinastella, korkeintaan kerran pyydän oikaisua, en kahdesti,
        kun on mahdollisuus ostaa muualta hyvää, halvalla ja
        luotettavin hinnoin.

        "Pomo kiittää työstäni usein ja on tyytyväinen, että joku fiksukin jaksaa olla 1200 palkalla töissä"

        "kissa kiitoksella elää", opiskele lisää, saat ainakin heti lisää itseluottamusta, joka perustuu tietoon eikä luuloihin, lisäksi kun käyttää päätään uusiin asioihin, muistaa päivittäisetkin asiat paremmin
        ja sillä pääsee jo paremmille palkoille


        "Ja vaarille vielä tiedoksi, että tietoverkko ei ole jumala. Sekin kaatuilee ja hukkaa viivakoodeja ynnä muuta"

        Totta, kyllä tietokone vie aikaa, mutta on tarkka, jos osaa käyttää, laitaa asiat järjestykseen,
        jos kaatuilee ilman käyttäjän syytä, käy kone liian kuumana, tai on heikkotasoinen/välinpitämätön järjestelmäasiantuntija.



        "Kaikenlainen itkeminen muutenkin on hyödytöntä. Änestäminen jaloilla järkevää. Ei minkään kaupan velvollisuus ole olla juuri sinua varten"

        Ei nykyään enää asiakkaat itkekään, kuin pieni osa, minäkin äänestän jaloillani.
        tulen sitten kyllä loppuunmyyntiin, niitä onkin paljon nykyään,
        kauppiaat enemmän itkevät

        .


    • g

      jos sen voisi purkaa, oli kansaa jonossa oven ulkopuolella,

      ei se ole tarkoitettu purettavaksi,
      olisit uskonut enne kuin "ylimääräisiä rahojasi" alat levittelemään .

    • ö

      kannattaisi harkita helpompia hommia, kaikilla ei pää kestä myyjänäkään,

      et kai liikaa ryyppäile viikonloppuisin, muutamilla se heikentää useiksi päiviksi keskittymiskykyä.
      tai
      kai joka yö nukut hyvin,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe