No herätys?

Endless..

Ei ne oikeasti ole näin vaikeita tai mysteerisiä kuin täällä väitetään.

Skorpparilla on ihana tapa heittäytyä tod. vaikeeksi mutta niiden läpi on hyvin helppo nähdä.

Avaatte vaan silmänne ja skorppari on täysin luettavissa.

16

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiikeri3

      Ei ole totta. On erittain vaikeaa lukea tata monikulmikkaista ja mysteerista henkiloa. Juuri kun luulet etta ymmarrat hanta, han vaihtaakin suuntaa, ja taas olet eksyksissa.
      Han aina salaa motiivit - on se sitten ystavystya jonkun kanssa, tai muu ihmissuhde. LUULET etta heita ymmarrat tai osaat lukea kuin kirjaa, vaan totuus on kaukana siita. He antavat tahallaan eri kuvan kuin mita todellisuus on, eli salaisuuksia on liikaakin.
      Ja muista, aina loytyy jotain heidan sisaltaan, jota kukaan ei koskaan saa tieda, tama heille on tarkeaa.

      Eras skorpiooni tassa kirjoittelee.

      • mattinykänenonviaton

        miksi on niin mukavaa olla niin täysi mysteeri?


      • Endless...

        että nämä yrittävät kovasti olla sitä mitä Sinäkin väität ja en yhtään kiellä sitä kaipuuta salailuun ja mysteeriin.Mutta.

        Heidän motiivinsa seuraavat hyvin lyhyitä reittejä Totuuteen jonka He joutuvat vahvemman ihmisen edessä myöntämään salailusta huolimatta.Myös Skorppiooni nöyrtyy Oikean ihmisen vuoksi koska ei voi muuta.Ihminen joka luo turvaa, rauhaa, rakkautta,haastetta ja joka uskaltaa käyttää skorppioonin omaa lääkettä Häntä itseään kohtaan on se joka pysyy Hänen Maailmassaan.

        Siksi on Todella tärkeää osata lukea Häntä.Se on erittäin tärkeätä Heille.Eikä todellakaan se, että kukaan Ei koskaan saa tietää....


      • onmasaviaton
        mattinykänenonviaton kirjoitti:

        miksi on niin mukavaa olla niin täysi mysteeri?

        Ei se ole mukavuus juttu, mutta niin se vaan on. Elämä itsekin on täysi ja loputon mysteeri.


      • Lotus
        Endless... kirjoitti:

        että nämä yrittävät kovasti olla sitä mitä Sinäkin väität ja en yhtään kiellä sitä kaipuuta salailuun ja mysteeriin.Mutta.

        Heidän motiivinsa seuraavat hyvin lyhyitä reittejä Totuuteen jonka He joutuvat vahvemman ihmisen edessä myöntämään salailusta huolimatta.Myös Skorppiooni nöyrtyy Oikean ihmisen vuoksi koska ei voi muuta.Ihminen joka luo turvaa, rauhaa, rakkautta,haastetta ja joka uskaltaa käyttää skorppioonin omaa lääkettä Häntä itseään kohtaan on se joka pysyy Hänen Maailmassaan.

        Siksi on Todella tärkeää osata lukea Häntä.Se on erittäin tärkeätä Heille.Eikä todellakaan se, että kukaan Ei koskaan saa tietää....

        Olen myös skorpioni,,ja olen huomannut oikeasti että välillä kerron empaattisuuteni vuoksi rakkaille ihmisille,sellaista mitä olen miettinyt etten kerro. Tuntuu siltä että valehtelen joskus jos en vain kerro :P Mutta jos jättää kertomatta,sehän ei ole valehtelua ;) Mut tuntuu välil siltä :/ Olen aika nuori,mut on silti oikeesti sellasia asioita mitä vaan ei paljasta kellekkään..eikä kukaan ole kysynytkään..eli osaa skorpioni aika hyvin peitellä tunteensa,,esim. ihastumistani ei ole huomannut kukaan..ei edes paras ystäväni,enkä ole hänelle kertonutkaan..


    • Jenshkuu

      Ehkä hän haluaa tulla luetuksi? Mutta entäkun ei haluakkaan? (-------------:: hih.

    • änimöl

      olen itse skorpioni. Jos skorpioni on täydellisyyden tavoittelija, niin silloin hän ei kehtaa näyttää salaisuuksiaan. Jos hänet saa nöyrtymään, hän on siitä kiitollinen.
      Mutta todellakin loppujen lopuksi hän pyrkii yksinkertaisuuteen, se on hänen yksi suurimmista haaveista. Eli hän katsoo asioita objektiivisesti eikä subjektiivisesti. Siinä piilee tämä mystisyys. Kun se vastaus hänestä on aivan edessä.

      • kylkyl1

        tämäkin on AIVAN totta. melkeimpä hämmästelen näitä tarkkoja kuvauksia, jotka pitävät 100% paikkansa.


    • JKKLOPÅPO14

      NIINKÄÖ

    • skorpparileidi

      Mikähän tämä aloittaja mahtoi olla merkiltään? Kaksonen?

      Itsehän annan usein ihmisten ymmärtää olevansa fiksumpia ja ovelampia kuin mitä itse olen, näen todellakin heidän lävitsensä.
      Eräskin kaksosnainen kuvittelee hykertelyillään, uteluillaan ja mielistelyillään saavansa minutKIN tanssimaan pillinsä mukaan, mutta onneksi en ole niin sokea ja näen ettei tällä naisella ole mitään vilpittömiä tarkoitusperiä toiminnassaan.

      Skorpionihan ei tekeydy tahallaan vaikeaksi ja muka "salaperäiseksi", mutta olen huomannut etteivät herkkähipiäiset (esim. neitsyt) kestä kuulla TOTUUKSIA skorpionin suusta, sillä skorpioni ei rumiakaan totuuksia kaunistele. Skorpioni on äärimmäisen rehellinen, sillä on pohjimmiltaan oikeudenmukaisin ja vilpittömin merkki. Ei toki ole jokaiselle hyvänpäivän tutulle yhtä enkeliä, sillä skorpioni valikoi tarkasti ketkä päästää lähelle. Ei ole p*rseen nuolija tai sokea ihmisten tekopyhyydelle, sekös joitakin ärsyttää ;)
      Tämä salaperäisyys onkin sitten sitä, ettei skorpioni tosiaankan paljasta itsestään paljoakaan. Ei huutele omia asioita ympäri kyliä ja avaudu jokaiselle omista asioistaan. Tekee tämän hyvin usein tietoisestikin mutta myös tiedostamatta, ja toiselle osapuolelle voi jäädä olo ettei tuo nyt kertonut kaikkea. Ei se ole kieroa tai ilkeää salailua, vaan sitä että skorpioni ei aina itsekään tunne itseään eikä halua lyödä HETI kaikkia kortteja tiskiin ja olla avointaa kirjaa toiselle.

      • CrystalFish

        No tämä aloittajahan oli ja on edelleenkin kalat.Kaukana kaksosista mutta hieno arvaus silti... ;)


      • neitsykkä

        Hahhaa, vai neitsyt ei kestä totuuksia. :D
        Neitsyissä on samaa vikaa kuin skorppareissa, ei todellakaan anna ulospäin läheskään kaikkea, sekä ovat todella tarkkanäköisiä! Neitsyistä ei väkisin saa mitään irti, ja skorpparit aistii sen, ei edes astu reviirille. Välillä yrittävät kokeilla kepillä jäätä, mutta se mikä meidät erottaa on se, että neitsyitä ei edes kiinnosta tuhlata energiaa moiseen.

        Lähimmät ja kestävimmät ystävyyssuhteet minulla on skorppareiden kanssa, joiden kanssa todellakin se luottamus on korkeassa asemassa. Syvällistä sellaista. Alussa kumpikaan ei pysty lukemaan toista, paitsi sen verran mitä jompi kumpi tietoisesti "paljastaa" itsestään, näinpä sitten askel askeleelta luottamus syntyy. As simple as that!


      • peace

        kirjoitat kun omasta suustani, olen skorppioni ja aivan sama juttu, annan usein ihmisten ymmärtää olevansa fiksumpia ja ovelampia kuin minä ja otan kuuliaasti vastaan neuvot jne. vaikka en niitä tarvitsisikaan...näen myöskin ihmisten lävitse ja heidän todelliset motiivit. Itse olen miettinyt, että olen liiankin rehellinen ja sanon suoraan mitä tunnen niin hyvässä kuin pahassakin ja saattaa sitten loukata rehellisyydellään....mutta parempi on loukata totuudella kuin valheilla! Joo ja Itsestäni en paljoa muille paljasta, enkä tykkää uteluista ja kyselyistä. Apua on joskus vaikea pyytää jne... mutta autan kuitenkin itse mielelläni muita. Sanat on vain pinnallinen raapaisu totuudesta, joten usein ei kannatakaan liikaa kailottaa ja kokemuksia sanallistaa. Usein vain ne jotka ei sanoja kaipaa ymmärtää.


      • peacee

        kirjoitat kun omasta suustani, olen skorppioni ja aivan sama juttu, annan usein ihmisten ymmärtää olevansa fiksumpia ja ovelampia kuin minä ja otan kuuliaasti vastaan neuvot jne. vaikka en niitä tarvitsisikaan...näen myöskin ihmisten lävitse ja heidän todelliset motiivit. Itse olen miettinyt, että olen liiankin rehellinen ja sanon suoraan mitä tunnen niin hyvässä kuin pahassakin ja saattaa sitten loukata rehellisyydellään....mutta parempi on loukata totuudella kuin valheilla! Joo ja Itsestäni en paljoa muille paljasta, enkä tykkää uteluista ja kyselyistä. Apua on joskus vaikea pyytää jne... mutta autan kuitenkin itse mielelläni muita. Sanat on vain pinnallinen raapaisu totuudesta, joten usein ei kannatakaan liikaa kailottaa ja kokemuksia sanallistaa. Usein vain ne jotka ei sanoja kaipaa ymmärtää.


    • SCG

      olen skorppioni nainen ja näen kilometrien päähän sen, jos ihmiset yrittää kusettaa tai teeskentelevät. Silti monet ketkä tunnenkin yrittävät ja vähättelevät sitä tosiasiaa, että olen täysin tietoinen ja ajan tasalla asioista kaikilla tasoilla. En yritä olla egoistinen, mutta näin se on. Hyvin harva osaa lukea kuitenkaan minua, ja tästä se hankalaksi heittäytyminen saattaa myös johtua. Ainoat jotka osaa lukea on usein skorpionit itse ja muutamat muut jalostuneet sielun veljet. lukuunottamatta. Joudun lähesSiitä se hankaluus tulee. Itse en paljon selittelyitä ja sanoja kaipaa, koska tunnen ja aistin herkästi.
      "Skorppari on täysin luettavissa" on naurettava väitä, se ei vaan todellakaan pidä paikkaansa....aina sopii kuitenkin yrittää...

    • Tosion4

      Miksi Skopu valehtelee ,vaikka käryy joka kerta
      Yhdessä on oltu 4vuosi menossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe