Liian pieni pillu?

Mirella-81

Tykkään seksistä ja yhden yön suhteistakin on ollut.

Ongelma vaan: mulla on liian pieni. Siis vaikka kuin märkä ois liukuvoide niin monella on vaan niin paksu ettei meinaa mennä sisään. Ja näitä on ollut useita! Joten en usko että alitajuisesti etsisin isokaluisia.

Onneksi miehet on olleet ymmärtäväisii mitä mun elämän varrelle on osunut.

En vaan kauheesti kuule että tää ois ongelma naisilla? Kuis on? Ärsyttää kun tekee mieli ja miehellä tekee mieli ja molemmat valmiita mutta anatomia iskee päin naamaa.

51

16169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16/4

      Kannattaisi venytellä pimppiä erikokoisilla jellysauvoilla. Niitähän on ihan 3,5 cm paksuista jonnekin 6,5 cm. paksuihin. No synnytys viimeistään korjaa tilanteesi. Kunpa saisikin joskus vielä tiukkaa pillua, mutta vaimo on venähtänyt...:(

      • eurokoko

        tästä aika harvoin kirjoitellaan tai puhutaan, mutta olen itsekkin miehenä tähän törmännyt. Lähdettiin yksissä tuumin synnyttäneen rouvan kanssa sänkyyn ja kulli kun ei sitten menny pimpsaan, vaikka miten yritin ja en takuulla ollu tässä hommassa eka kertaa ja seisiö oli mitä mahtavin, eikä mun muna ole normaalia suurempi. Rouva siinä itku kurkussa parkui, että aina hälle käy näin.
        Missä vika


      • cheer up

        lantiopohjalihasjumppaa, sillä olen itse saanut paikat synnytyksen jälkeen kuntoon. Mitä enemmän sitä tekee sitä parempaan kuntoon se pimpsa tulee. Ei emättimen koko juurikaan normaalisynnytyksen seurauksena muutu, vaan lihaskunto ja se on aina palautettavissa.....eli jos nainen ei ole värkiltään väljä ennen synnytystä ei sitä tarvitse olla sen jälkeenkään...


      • Anonyymi

        Mitä. Onko noita piukkojakin kysyy Reino 65 v.


    • On niitä piukkapilluja

      Mulla oli kerran parin päivän panosuhde yhteen joka sanoi yhdynnän isolla sattuvan ja hänellä olevan pieni pillu. Minä olin tietysti epäuskoinen kun hän vielä sanoi saaneensa useimmiten liian isoa. Avatessaan housujani hän sanoi toivovansa ettei minulla ole liian iso. Kun housustani paljastui normikalu, näin pettymyksen hänen naamallaan.

      Kun työnnyin hänen sisäänsä muutaman sentin jälkeen ajattelin, että tyttö puhuu palturia ei tämä tiukka ole tai hän tosiaaan on saanut aiemmin vain mahtiaisaa. Saatuani kaluni puoliksi hänen sisäänsä tuntui kuin vehkeeni olisi joutunut ruuvipuristimen leukojen väliiin. Pillu oli todellakin tiukka, kuin olisi saanut neitsyttä. Ulospäin vedettäessä tuntui kuin pillu olisi työntänyt kaluni vauhdilla sieltä pois. Tällä naisella tuntui olevan tarve saada kokoajan kalua syvälle sisäänsä, johtuen varmaan pillun alkuosan löysyydestä suhteessa loppupään puristusvoimaan.

      Saisipa vielä joskus samanlaista.

      • Nalkissa

        "Saatuani kaluni puoliksi hänen sisäänsä tuntui kuin vehkeeni olisi joutunut ruuvipuristimen leukojen väliiin"

        Tapasit sitten ns. Lukkoliisan! Siis sellaisen naisen joka kärsii vaginismista eli toosa kramppaa ja ei sinne pääse sisään vaikka kuin olisi märkä. Sellaisen kanssa voi jää kuulemma nalkkiinkin joskus. Eräs vanha mies kertoi kotikylällä olleen sellaisen naisen. Naisen jota miehet karttoi juuri nalkkiin jäämisen takia. Moni oli jäänyt kiinni aivan oikeasti. Kalu turpoaa kun nalkkia kestää hetken ja tilanne vain pahenee. Lääkäriinkin oli jouduttu joskus turvautumaan.


    • Tightgirl

      Minulla on sama ongelma. Miesystäväni pääsee tunkeutumaan noin pari senttiä ja sitten toppaa.
      Halut vaan kasvaa yrittäessä, kosteus oikein valuu ja miesystäväni on ymmärtäväinen.
      En ole synnyttänyt, mutta minulla on vähän kokemuksia, kun koskaan ei ole täysin onnistunut.
      Mistä löytäisin pikkuriikkisen pilin?

      • Huulille jäänyt

        Olen itsekin miehenä jos tälläiseen tilanteeseen törmännyt ja homma on jäänyt puolitiehen. Tuo ongelma varmasti ratkeaa.

        Tämän myötä voidaan lienee haudata keskustelu siitä, että jos naisesta ei tunnu miltään, on syy aina miehen liian pienessä kangessa. Naisissa on kokoeroja kuten miehissä. Se on taivahan tosi. Hyvä, että nainen ottaa tälläisen asian/ ongelman puheeksi. Jos mies puhuisi pienempi tavaraisista naisista, teilattaisiin se naisten taholta sankoin joukoin pienimunaisten katkerien miesten panetteluksi.


      • oletko vähän kuiva?
        Huulille jäänyt kirjoitti:

        Olen itsekin miehenä jos tälläiseen tilanteeseen törmännyt ja homma on jäänyt puolitiehen. Tuo ongelma varmasti ratkeaa.

        Tämän myötä voidaan lienee haudata keskustelu siitä, että jos naisesta ei tunnu miltään, on syy aina miehen liian pienessä kangessa. Naisissa on kokoeroja kuten miehissä. Se on taivahan tosi. Hyvä, että nainen ottaa tälläisen asian/ ongelman puheeksi. Jos mies puhuisi pienempi tavaraisista naisista, teilattaisiin se naisten taholta sankoin joukoin pienimunaisten katkerien miesten panetteluksi.

        niin takuulla pystyy panemaan ja kunnolla.


      • relaa hei
        oletko vähän kuiva? kirjoitti:

        niin takuulla pystyy panemaan ja kunnolla.

        anna pillua vaan sille oikeelle.


      • pienellä

        [email protected] löytyis varmaa sulle sopiva, ohut ja lyhyt. oisko kiinnostusta kokeilla, kirjottele


      • aika pieni

        No mulla olis melko pieni..pituutta seisokissa 14.5cm mutta paksuutta..just joo ohuthan se on..uimahallissakin vertaillut joskus..niin kyllä hävettää..tekis mieli painua takas kotia..jos haluut vähän pienempää kuin muilla niin täällä olis...


      • raato2

        en ole uskaltanut lähestyä naisia koska pelkään että on liian pieni eikä seksi oikee suju en ole vielä mitannu mut on se keskivertoa aika paljo pienempi.saattaa sillä seksi sujuakkin en tidä kun en ole kokeillut.
        jonkun pieni pimpsasen kanssa vois vaikka uskaltaa kokeilla


      • ,poliisi
        Huulille jäänyt kirjoitti:

        Olen itsekin miehenä jos tälläiseen tilanteeseen törmännyt ja homma on jäänyt puolitiehen. Tuo ongelma varmasti ratkeaa.

        Tämän myötä voidaan lienee haudata keskustelu siitä, että jos naisesta ei tunnu miltään, on syy aina miehen liian pienessä kangessa. Naisissa on kokoeroja kuten miehissä. Se on taivahan tosi. Hyvä, että nainen ottaa tälläisen asian/ ongelman puheeksi. Jos mies puhuisi pienempi tavaraisista naisista, teilattaisiin se naisten taholta sankoin joukoin pienimunaisten katkerien miesten panetteluksi.

        On se vaikea sana, on se. Oikea versio kuuluisi siis "voitaneen".


      • Anonyymi

        tuu hakee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuu hakee

        mitä mistä tuun hakee keneltä?


      • Anonyymi

        Heinoolan jamppa on kuon luotu sulle! Ota yhteys heti vaikket olisi Henoolan kylässä!


    • Mirella-81

      Jooh, kun sanoo olevansa liiankin tiukka niin heti monet on epäilemässä kuivaksi. Kuivuus ei ole koskaan ollut ongelma, kostun todella runsaasti. Ja liukkareitakin on tullut kokeiltua eri merkkejä. Eli kuivuus ei ole ongelma.

      Mikä ihmeen tabu tää tuntuu olevan???

      • Don_juan_de_m

        Isot rinnat tarvitset taitavaa opettajaa joka nai sua ja opettaa miten miehen on paras tulla sinun sisääsi...


      • No big
        Don_juan_de_m kirjoitti:

        Isot rinnat tarvitset taitavaa opettajaa joka nai sua ja opettaa miten miehen on paras tulla sinun sisääsi...

        Mieluummin pidän pienen epä-ämpärini, joka on kostea ja venymätön.
        Jos nyrkki menee naiseen, kyllä siinä on pimpsa pilalla, on totisesti.
        Siinä tilanteessa menisin korjausleikkaukseen tai valitsisin selibaatin, ei kenenkään tarvitsisi ranskanleipää porttikongissa heilutella.
        On olemassa "murhansuuriakin".


      • Pohjoisen miehiä

        ei kannata mennä suoraan asiaan, vaan ensin rentoutua läheisyydessä. Haluatko mirella ensin tutustua ja sitten naida kanssani? Olen 32v mies. Missä asut?


      • jarssu

        moi mulla noin 13senttii. olen37v kuin vanha sä olet


      • mä 75

        Ihan varmasti mahtuu sun sisälle usko pois. Mulla on ollut nuorempana yksi suhde missä naisellani oli tosi pieni pimpsa ja kyllä oli mahtavaa seksiä kun mulla oli pieni ja mahtu liukkaana hyvin sisälle!
        Jos haluat ottaa yhteyttä voin antaa sähköpostin.


    • Mies Rööperistä, 30

      Toihan on superseksikästä - itse löytäisin erittäin mieluusti sinunkaltaisen pikkupimppisen naisen, sillä itselläni ei ole ole kovin paksu pikemminkin ohut, ja saisi tuntea pienen pimpin puristavan ihanasti ympärillä - nauttien yhdessä... nautinnollisten esileikkien myötä. =) huh huh..

      Eli alkuperäinen kirjoittaja - varmasti kun tulee vastaan tarpeeksi ohut penis, onnistut. Ja näin on toki käynytkin jo, et maininnut kuitenkaan että olet jäänyt elämässäsi kokonaan ilman..?

      Toivon sulle tosi nautinnollisia hetkiä! Kun löydät itsellesi hyvän.. saatte tyydytettyä molemmat "nälkänne"... mikä onkaan parempi fiilis =)

    • BOY -

      aloita pienellä ja siirry pikku hiljaa isompiin dildoihin..kyllä se venyy niin että saat sinne loppujen lopuksi vaikka koko kädenkin sisään.

      Tai sitten vaan teet jonkun todella pienimunaisen pojan todella onnelliseksi sellaisena kuin olet.

      • sstone

        mistä toi käsitys tulee että se venyy. Lapsen saaminen jo venyttää tavaraa, mut tuollaisten dildojen työntäminen ei tosiaan.... se on vähän eri asia kuin nahka saapas joka venyy.


    • 14cm

      Täältä löytyy seisokissa 14cm ja sen verran ohut ettei tässä kehtaa pahemmin siitä puhua..sanotaanko jos seisokissa työnnän vehkeen vessapaperirullan reikään niin sinne jää sellanen parin sormen rako! että ohutta olis tarjolla ;)

    • raato2

      en ole uskaltanut lähestyä naisia koska pelkään että on liian pieni heppi eikä seksi oikee suju en ole vielä mitannu mut on se keskivertoa aika paljo pienempi.saattaa sillä seksi sujuakkin en tidä kun en ole kokeillut.
      jonkun pieni pimpsasen kanssa vois vaikka uskaltaa kokeilla.

      • Pimpanpoo

        Että kyse on vaginismista, eli käyttämällä. Sen sijaa väitettyä "nalkkiin" jäämistä ei voi tapahtua, toisin kuin esimerkiksi koirilla, kyseessä on tiedostamaton lihaskramppi jolle asianomainen nainen ei voi kerrassaan mitään, muuten kuin opettelemalla ja aikaa uhraamalla. Koirillakin se tapahtuu vain nartun lantionluiden siirtymisen vuoksi, jolloin siitin lukkiutuu narttuun, kunnes ejakulointi on tapahtunut ja uroksen siitin palautuu erektiosta.
        Ihmisillä ei tuollaista tilaa synny, monista kansantarinoista huolimatta!
        Ei siis ole kyse emättimen koosta lainkaan, vaan voimakkaista supistuksista emättimen suulla.


      • jbolbol
        Pimpanpoo kirjoitti:

        Että kyse on vaginismista, eli käyttämällä. Sen sijaa väitettyä "nalkkiin" jäämistä ei voi tapahtua, toisin kuin esimerkiksi koirilla, kyseessä on tiedostamaton lihaskramppi jolle asianomainen nainen ei voi kerrassaan mitään, muuten kuin opettelemalla ja aikaa uhraamalla. Koirillakin se tapahtuu vain nartun lantionluiden siirtymisen vuoksi, jolloin siitin lukkiutuu narttuun, kunnes ejakulointi on tapahtunut ja uroksen siitin palautuu erektiosta.
        Ihmisillä ei tuollaista tilaa synny, monista kansantarinoista huolimatta!
        Ei siis ole kyse emättimen koosta lainkaan, vaan voimakkaista supistuksista emättimen suulla.

        koirilla mitään lantioluita siirry! :D uroskoiran peniksessä on bulbus glandis, joka on paisuvaiskudosta ja täyttyy verellä siemensyöksyn jälkeen, jolloin uros jää kiinni nartun sisään.


      • Pimpampoo
        jbolbol kirjoitti:

        koirilla mitään lantioluita siirry! :D uroskoiran peniksessä on bulbus glandis, joka on paisuvaiskudosta ja täyttyy verellä siemensyöksyn jälkeen, jolloin uros jää kiinni nartun sisään.

        Minulta jäi vain mainitsematta tuo koiran peniksen juuressa sijaitseva paisuvainen. Mutta etpä näyttänyt tietävän sinäkään, että sen paisuvaisen lukitsee vaginan sisään juuri tuon nartun lantionluut, ei siis vaginan lihakset. Oletko edes nähnyt koiria nalkissa, minä näen tuon tilan useinkin , kennelissä kun työskentelen. Metka tilanne, jossa molemmat koirat näyttävät hieman hämmentyneiltä, kun ovat perseet vastakkain, eikä irti pääse partnerista!
        Ihmisellä tuo tila on kertakaikkiaan mahdoton, anatominen rakenteemme estää sen!


    • -n-69-

      Minulla oli sama ongelma seksielämäni ensimmäisinä vuosina. Sisään ei päässyt millään, kuin olisi ollut seinä vastassa. Vasta ensimmäisessä pitkässä ja turvallisessa suhteessani opin rentoutumaan tarpeeksi, niin että sisäänkin pääsi. Joten neuvoksi; hyvä ja turvallinen suhde, ja harjoittelua, onnistuu vähitellen :)
      Mutta edelleen, yhden lapsen jälkeenkin löytyy ne "ruuvipuristimet".
      Joista on saanut lempinimensä "miehentappaja".

      • ginf

        Vaginismilta kuulostaa juu. Yleensä vaginismin ajatellaan kehittyvän jonkun seksuaalisen trauman jälkeen ja anainen tiedostamattaan lyö itsensä lukkoon kun ei halua sitä penistä sisäänsä. Monet miehet myös työntävät vehjettään ihan väärään suuntaan eli päähän/napaan päin jolloin vehje tietty törkkii vaan häpyluun reunaan. Oikea suunta kun olisi työntää naisen selkärankaa kohti eli lähetyssaarnaajassa lähes suoraan alaspäin patjaan.


    • jeps.

      Vähän aikaa sitten sattui kohdalle pienipaikkainen nainen, ja kun itsellänikin on keskimääräistä pienempi, niin tuntui kyllä aika jännältä edellisen isomman kokemuksen jälkeen. Oli suoranaisesti vaikeuksia saada kalua sisään, mitä ei ole yleensä tapahtunut, tuntui tosi eksoottiselta.. Ensi yhdellä ja sitten kahdella sormella sai kuitenkin lämmittelyt hoidettua. Tämä oli muutenkin pienikokoinen nainen.

    • pientä on

      Niin ota yhteyttä..täällä on useampi ns.pienimunainen tarjolla valitse siitä vain omasi ja olet onnellinen seksissä!

      • kyllä nolottaa

        Kyllä oli noloa kun muija tuli vieraiden kanssa sisälle ja huomasi ongelmani, noin puolituntia siinä kului ennenkuin pääsin vapaaksi


    • Anonyymi

      Taas yksi mielenterveysongelmia en leikkii pikkupillua. Etkö tyhmä tajua, että pillu joustaa ja venyy. On toisilla kireempi, mutta aina menee mulkku sisään ja tulee vauva ulos. Saisimme helposti sut täytettyä kolmella mulkulla kun vaan painaisimme. Keskity pään sisäisiin asioihin läjä pilluusi, niin susta voi edes tykätä.

      • Anonyymi

        Nostitko tämän keskustelun?


    • Tiedän mistä puhut, joskus on tullut eteen myös minulle. Sillä iso on Iso!
      Suosittelen Yoni hierontaa, ja leiki itselläsi (vihannekset on nyt hyviä)

    • Anonyymi

      mulla vois olla sulle sopiva
      ympärysmitta 12cm pituus 15cm.
      tekstaile mulle...

    • Anonyymi

      täällä olis vanhenpi sugardaddy etsisin pienipaikaista naista tyttöä kaiken ihanan kustanuksella otathan yhteyttä [email protected]

    • Anonyymi

      Mitenkähän te pienimunaiset miehet mittaatte vehkeenne? Olen senttimiehistä kuullut, bi-miehenä, mutta kummallinen numeroasteikko teillä on. Naistuttavani kertoi että 20 senttinen onkin todellisuudessa 10 senttiä. Kertokaas ihan oikeasti miten te mittaatte nuo "nysänne"?

    • Anonyymi

      Tääl­­t­ä löydä­t nop­easti suku­pu­­olta, suh­tei­­­ta, tre­­ff­­­it 👉 http://1705555.com/H/Bw3d 👈

    • Anonyymi

      Pillu venyy ääliö

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa semmoinen mies kuka osaa nuolla pillua että saat kunnon orgasmin,lähtee jännitys pois voisin olla sata varma,että muna mahtuisi sisään sen jälkeen,on kokemusta tiukka pillusista naisista,sen jälkeen seksi maistuu...

    • Anonyymi

      ÄLÄ ITKE IINES, Heinolan kylässä Hämeessä on. Kotiseuturskas mies Rane" tai joku jolle olisit elämänsä löytö ja hakujen haku joka saa hänen skitsoiluaan rauhoittumaan, näin uskon olette luotu toisillenne "pilia ja kulia" myöten!!!
      🤡🤡😇

    • Anonyymi

      Reinolle 65-v viesti jonka kommentti edellä...jos sallit kerron tämän sulle sopivasti.
      *Hei, onhan meitä myös omaa sukupuoltasi edustavissa "tiukkaa" tarjolla jos kiinnostaa.
      Haetko myös sellaista seuraa kenties, ja oletko itse kookkaampaa tyyppiä joka suhteessa? Itse ihailen hyvin varustettua aikamiestä! Olisit sopivaa hyvää ikää kaveri myös 'kypsillä kymmenillä" jollainen kiinnostaa nyt kovin! 😘🤗😉... Oletko ehkä bi, Pks. ?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja voi sitä käydä gynelläkin tiedä vaikka olis ihan oikeita ongelmiakin?
        Minun vaimolla oli ja tilanne saatiin selvitettyä,pelätä ei kannata


    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­­ts­um­­me sinu­­­t kä­­ym­­­ään u­­ude­ss­a cha­tis­­­sa! Meitä on yl­i mil­­­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V9j2D4

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe